vineri, 25 ianuarie 2013

PENTRU TOTI CEI CARE, INCA SE INDOIESC, DE TOATE CATE EU SCRIU !

XSeptembrie 2007, zori,cand ma trezeste un glas, care vine de peste tot. Acest glas, intreaba :" UNDE ESTE, SFANTA CRUCE ?  S-O PREGATESC, LUI DUMNEZEU !(si un alt glas, continua):" SI SA FACA SCARA, DUMNEZEU, LA ROABA SA, MARIA !". Acum intelegeti, fratilor, ca nimic nu fac de capul meu.? Orice gand, orice fapta, orice scriu, imi este supravegheat cu atentie de SUS. Mi se mai intampla,ca atunci cand scriu, si nu inteleg ceva, din caietele mele de suflet, vine O LUMINA ALBASTRA ,sau VERDE, sau AURIE, pe mana mea, pe foaia de scris, si sta cu mine, pana termin, iar daca nu inteleg ceva, sau sunt nesigura,in privinta vreunui Cuvant, un glas, imi spune ,intr-o clipita, ceea ce trebuie sa fac.   Putin mai tarziu, aud alt glas, care spune asa:" SFANTA TREIME, SPUNE DE SFANTUL APOSTOL ANDREI : "SFANTUL APOSTOL ANDREI ,A FOST PRECUPETIT SI DESAVARSIT ! ESTE, PRECUM A FOST DUMINICA !". In alta noapte, tarzie, aud glas, care porunceste asa:' DAI TOATE, SPRE MIAZANOAPTE !(si un glas hotarat, spune poruncitor): LA LONDRA"! IN ANGLIA "!Dragii mei, cu speranta, ca, va  veti intoarce la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI,va spun ,cu drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu