marți, 29 ianuarie 2013

MASA ,PE CARE ,I S-A TAIAT CAPUL SFANTULUI IOAN BOTEZATORUL !


xx
Vineri, 20 iulie 2006, la miezul noptii, cand, stand singura in camera mea si ma rugam, la SFANTA ICOANA, a SFANTULUI IOAN BOTEZATORUL, si spuneam asa:" MARIRE, CINSTE, SLAVA SI INCHINACIUNE, SFANTULUI IOAN BOTEZATORUL, INAINTE MERGATORUL....(brusc, am in fata ochilor inchisi, O MASA din lemn, asezata, ca la o terasa, mai sus. Deodata, de pe partea dreapta a MESEI, cum o priveam, INCEPE A CURGE, SIROAIE DE SANGE; SANGE ADEVARAT. Semn ca, SFANTUL CAP, AL SFANTULUI IOAN, BOTEZATORUL DOMNULUI, fusese taiat. M-am cutremurat, de cele vazute, si mi-am reluat , Rugaciunea, de unde ramasesem.  Si iata dragii mei, O POVATA , venita din CERUL SFANT" Dupa amiaza de iulie 2006, cand, aud brusc, glas, care spune asa:" ACOLO, UNDE PATRUNDE ,DUMNEZEU,  DIAVOLUL, NU ARE CE CAUTA ! (si un alt glas, intreaba):"NICI TU?" Dragii mei, faceti locas curat, lui DUMNEZEU, in camara sufletului, si faceti pe cumplitul diavol, sa crape de manie, ca l-ati scos afara, cu RUGACIUNE, CU POST, CU FAPTE BUNE, SI CU SFANTA CRUCE! Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu