joi, 31 ianuarie 2013

VIATA E , SA MORI SLAVIND PE DUMNEZEU...


c

Dimineta de august, cand in timp ce ma rugam, aud glas, care spune asa:"     VIATA E , SA MORI SLAVIND PE DUMNEZEU ! SA NU MORI, SLAVIND DEVREME !". In alta dimineata, aud un glas, care spune asa:" LUMINA ALBASTRA ! DUMNEZEU, ESTE ,STEAUA ALBASTRA ! (si un alt glas, adauga):"DUMNEZEU, CA PE STEAUA ALBASTRA"! Dragii mei, intr-o seara, cand mi-am schimbat asternutul, am pus, cearceafuri rosii, la culoare. Noaptea, ma trezeste un glas, poruncitor, si-mi spune:" SA NU DORMI NICIODATA, PE CEARCEAFURI ROSII, CACI, ESTE CULOAREA, DUHULUI SFANT"! Trebuie sa va spun ca, din acea zi, eu nu mi-am mai pus , rosu pe patul meu.  Dragii mei, fiti binecuvantati si sa nu uitati nicicand, sa faceti , fapte bune"! Cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu