vineri, 25 ianuarie 2013

FRATILOR ! NU FITI NECREDINCIOSI, SI NU MAI HULITI PE BUNUL DUMNEZEU !

Am primit, cateva mesaje, cu"recomandari "speciale, pentru mine,pe facebook si nu numai, ca sa merg la Psihiatru, sau mesaje murdare, la adresa mea si la adresa PREOTILOR. In aceste, MESAJE MURDARE, persoana respectiva, aducea HULA LUI DUMNEZEU, si jigniri, la adresa mea si a Preotilor. FRATILOR, nu mie imi faceti rau, scriind aceste cuvinte murdare, ci sufletului vostru. EU NU AM TEAMA, DE NIMIC ! DECAT ,NUMAI DE BUNUL DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI! Deci, cei care fac, astfel de lucruri urate, isi fac singuri rau, condamnandu-se vesnic, la focul iadului. Ganditi-va fratilor ! De unde as putea eu sa stiu, toate ,despre cate scriu? Inchideti si voi ochii, si ce vedeti? Fireste, intuneric ! Inchid si eu, ochii, si ce vad? Lumina! Cu ochii inchisi, eu ma pot duce, exact ,la un obiect anume din casa, un obiect minuscul ,sau mare...sau pot vedea cu ochii inchisi,  si daca se intampla ceva rau, dincolo, de o usa sau de un perete. Dorinta mea, este, ca sa nu va indoiti de EXISTENTA LUI DUMNEZEU, si sa urmariti, in continuare, despre tot ce eu scriu, si singuri, veti constata ca, o parte din ceea ce am scris, se vor implini!  Cu dragoste si cu pretuire, pentru voi toti, Maria(Eu as putea oricand, sa restrictionez astfel de mesaje, dar nu vreau sa o fac, pentru ca , nu am nimic de ascuns, si nu mint cu absolut ,nimic.si-mi doresc ca, din o mie de Atei, convinsi, macar unul, sa se intoarca la BUNUL DUMNEZEU si la MAICA DOMNULUI!).

4 comentarii:

  1. OLA, MARIA!!!! numai tu si DONMUL DUMNEZEU sti ce simti cand citesti acele msj urate,,, saraci de ei, nu stiu ce fac!! sa ai ierte DUMNEZEU!!!! eu astept in continuare cu nerabdare msj tale!!! te pup elena si rafael

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este draga mea! Numai eu si BUNUL DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, stie ca, spun ADEVARUL SAU, si numai AL SAU ! Te pup si va imbratisez cu drag, pe amandoi. Mai astept,vesti de la tine. Cu dragoste Maria

      Ștergere
    2. Acum am vazut fotografia ta, cu Rafael. Sa stii ca, semanam putin, si eu aveam cul.parului, blond spre castaniu, acum ,e negru vopsit. Stai linistita, ca nu bag in seama, mesajele rautacioase, dar nici nu le voi opri, ca ele sa nu vina. Cine doreste, poate sa scrie, absolut orice. Te pup cu drag.

      Ștergere
  2. Acum inteleg rolul meu aici.....pe blog!

    Daniela

    RăspundețiȘtergere