vineri, 25 ianuarie 2013

E O BOMBA !

Noapte de octombrie, cand ,stau si ma rog, si aud brusc, un glas, foarte bucuros, care canta asa:" BOM ! BOM ! BOM ! (un alt glas, spune, tipa ,speriat): "E O BOMBA ! E O BOMBA CU STRATIFICAT "! Dragii mei, vom auzi, curand , de expolzia unei Bombe puternice, care va face...ravagii.  In alta dupa amiaza, de oct. tot in tim ce ma rugam, aud glas, care spune asa:" DA-LE LOR SEMINTE ! DA-LE LOR, APA SI MANCARE ! SI NIMIC ,NU MAI CONTEAZA ! CA ADUC , JERTFA LA JERTFITORI "(si glasul dispare).                            Noapte de 19 oct, cand stau singura ,in camera mea si ma rog, si deodata, aud glas, care spune asa:"

                                      "SUNT ALE TALE ,DINTRU ALE TALE ,DOAMNE ! ALE TALE, DINTRU ALE TALE ! TU I-AI SPRE MOARTE, SPRE DRUMUL , FARA DE INTOARCERE "! Dragii mei, atat in viata, cat si in moarte, DUMNEZEUsi MAICA DOMNULUI, este cu noi, si nu ne lasa, daca si noi, am fost buni si am facut fapte bune,;adica, nu am fost egoisti, si am crezut si credem, ca, DUMNEZEU EXISTA ! Cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu