marți, 22 ianuarie 2013

MAICA DOMNULUI, PE CERUL NOPTII !

Dupa amiaza de 11 sept.2006, cand, stand in pat sa ma odihnesc putin, aud glas:" OBSERVATI CA ,S-A DAT INAPOI STARTUL , PENTRU A NE DESPARTI DE...(clipa in care vad cu ochii inchisi, UN CER DE NOAPTE ALBASTRA, si in mijlocul CERULUI SFANT, precum sta SOARELE SI LUNA, asa statea, INSUSI, MAICUTA DOMNULUI, cu PRUNCUL IISUS, pe bratul stang, intr-un NOR ROTUND, galben stralucitor, . Inchipuiti-va, SOARELE ,in mijlocul CERULUI NOPTII, si in inima SOARELUI, O VAD PE MAICA SFANTA, imbracata cu vesminte rosii, f stralucitoare, avnd in brate, pe PRUNCUL IISUS. Pe CERUL noptii, nu se mai vedea nimic altceva, decat SOARELE ,ce primise in inima sa, pe MAICA DOMNULUI CU PRUNCUL IISUS. Brusc, SOARELE de pe bolta cereasca a noptii, absoarbe, ca un burete, pe MAICA CU PRUNCUL, si acum vad, doar un cerculet galben,ce ramasese din el, si-n mijlocul lui, nu mai era MAICA CU PRUNCUL, ci , UN ROTUND ,NEGRU INTENS ! Asta arata, CERUL NOPTII, un fir de ata galben, (atat ,ramasese din Soare, si un rotund negru intens, ca la o eclipsa).  Cu mult drag, Maria

3 comentarii:

  1. Buna,tot eu sunt bard,am revenit s aiti spun ca am reusit sa rezolv ceva si sambata ma duc la spovedanie,si as avea o intrebare,sper ca nu te deranjez...Ma gandeam daca de exemplu un copil se joaca dea razboiul sau isi imagineaza cae in razboi si se lupta e un pacat?Adica vreau sa zic ca el iar bate dar acei oameni nu ar fi adevrati,si deasta nu prea inteleg...Sau,am mai auzit ca nue bine sa gandesti d erau sau s ainjuri pe cineva,stiu ca asta e pacat si eu nu o fac dar chiar e un pacat atat de mare cat sa te trimita in locul ala rau?Daca e asa mie tare frica pentru ca multi injura sau spun cuvinte urata cateodata ori le gandesc,eu nu vreau ca lumea sa ajunga...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bard, joaca-te fara frica ,de-a razboiul...;una este joaca, si alta este fapta! Ma bucur ca mergi sa te spovedesti. BRAVO! Asa imi doresc sa te stiu; ambitios si cu dragoste de DUMNEZEU, daca cineva te supara sau iti spune ceva si te sperie, scrie-mi si eu iti voi da toate explicatiile. Mergi la SFANTA BISERICA, si descarca-ti sufletelul; dupa aceasta, te vei simiti mai puternic si usor ...ca un fulg. Cu drag Maria

      Ștergere
  2. Da... desi problema mea ar fi ca mie gam frica la spovedanie,vreau sa zic in primul rand ca mie rusine si sincer sa fiu stiu ca trebuie sa iti para rau,de exemplu daca se duce cineva la spovedanie si iar parea rau d epedeapsa care iar dao Dumnezeu sau nu iar parea rau deloc dar si-ar dori sa ii poata parea rau ca sa nu mai faca acele pacate.Mi-e teama sa nu cumva sa am si eu acest "caz" pentru ca eu vreau sa fiu sigur ca Dumnezeu ma iarta,m-am rugat de multe ori sa fiu iertat,vreau sa nu mai fac acele lucruri dar mi-e teama ca poate nu imi pare rau,e posibil asa ceva?Vreau sa zic ca dupa ce am azut acel "caz" am devenit putin confuz si imi e teama ca poate nu imi pare rau iar Dumnezeu nu am va ierta

    RăspundețiȘtergere