marți, 22 ianuarie 2013

LUMINA ALBASTRA, DIN INIMA ,PREA CUVIOASEI PARASCHEVA, DE LA IASI .!

Dragii mei, este 7 oct.2006, trecut de miezul noptii, cand eu, fiind singura in camera mea, ma rugam cu dragoste, la PREA SFANTA SI PREA CUVIOASA PARASCHEVA. Si asa cum ma rugam eu, la SFANTA Ei ICOANA, vad cu ochii deschisi, de asta data, vad O LUMINA ALBASTRA ROTUNDA, de marimea,unei nuci, LUMINA, care a aparut din senin, si care LUMINA, stralucea f tare, si S-a asezat, in dreptul INIMII, PREA CUVIOASEI PARASCHEVA, moment in care, a fost atrasa de INIMA PREA CUVIOASEI, ca un magnet. LUMINA ALBASTRA, stralucitoare, a patruns pieptul (inima) PREA CUVIOASEI, si a ramas acolo. Putin mai tarziu, aud un alt glas, care se ruga asa:" IISUSE DRAGA,! IARTA-MA TE ROG ! SI AJUTA-MA ,SA CUNOSC, CUNOSTINTA SI SLAVA TA"(si glasul se pierde ca un ecou). Si dimineata de 3 oct. 2006, cand aud 2 glasuri, care vorbeau intre ele:" ARE VOIA LEGII. AR TREBUI , SA AIBA VOIA LEGII, PANA LA LEGE SI DINCOLO DE LEGE ! PE APROAPELE TAU, IUBESTE-L INSA, CA PE TINE INSUTI. "! Dragii mei, daca il iubim pe aproapele, asa cum ne iubim pe noi, am fi mult mai fericiti, si nu ar mai exista, atata foamete si suferinta, in aceasta LUME,trecatoare grabnic. Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu