miercuri, 23 ianuarie 2013

AMERICA DE SUD...AMERICA DE NORD...

1 OCT.2007 ! Este dimineata, dar inca..nu am facut ochi ! Si stand as cu ochii inchisi, aud glas, care spune asa:" AMERICA DE SUD ! AMERICA DE NORD ! ORIENTUL MIJLOCIU ! ORIENTUL....VIATA ! (si imediat, glasul se stinge).I n 15 oct. 2007, dupa amiaza, iata ce vorbeau intre ele, mai multe glasuri, citez:" ACUM ! SA PROPOVADUIESC , CA VA IESI IN PACE ! CATI VA IESI IN PACE, CA VOR IESI IN PACE ! (si un alt glas, spune) NU ESTE DOMNULE ! NU ESTE? CE-AR FI SA LUAM, TOT TRUPUL, SI SA CANTAM, PRINTRE CASE, SI DRAGOSTE ! NU ESTE OM, FARA DRAGOSTE ! '.Toti am primit, la SFANTUL BOTEZ, LUMINA SI DRAGOSTEA LUI DUMNEZEU ! Dar oare, ce am facut cu ele? Le-am pastrat curate? Le-am inmultit? Am daruit Dragoste sufleteasca? Am sters o lacrima, cu un cuvant frumos ,de alinare? Am facut bine, celui necajit si in nevoi? Am curatit, LUMINA LUI HRISTOS..,din sufletul ns, cu participarea noastra, DUMINICA, la SFANTA SI DUMNEZEIASCA LITURGHIE? Asta inseamna DRAGOSTE, fratilor. Priviti,in interiorul sufletului, si cantariti, cu dreptate, ce ati facut, ca sa, innoiti DRAGOSTEA SI LUMINA LUI HRISTOS! Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu