joi, 24 ianuarie 2013

IMPLICATIA POLONIEI...IN EUROPA !

. Putin mai tarziu, un alt glas, spune:" FIECARE ZIDITOR  AL TATALUI, ESTE MARET ! FIECARE MARET ,ARE TRIUNGHIUL LUI "!(clipa in care vad cu ochii inchisi, cum ,de la CERUL SFANT la PAMANT,  coboarau, triunghiuri multe, cat nisipul marii; cand ajungeau pe PAMANT, triunghiurile se aseazau lipite, unul de altul, pe mai multe randuri. Triunghiurile, multe, precum stelele pe CER, aveau culoare aurie, stralucitoare. TRIUNGHIURILE si ROMBURILE, care au aparut ulterior, erau intr-o continua miscare; coborau de la CER  la Pamant, si urcau de la Pamant la CER. In seara de 8 oct. cand ma rugam, aud glas, care spune asa:" IN CHINONIC ,INSEAMNA, CAPU" DEZDEI.."spune un  Preot, si binecuvinteaza cu mana sa. Dupa miezul noptii, aud glas, care spune asa:'SE SPUNE INSA ,CA SI INVINGATORUL ,FACE PARTE ,DINTR-UN INVINS "!(si glasul ,se pierde).  In zori, ma trezeste, propriul glas, care se roaga asa:" DUMNEZEUL MEU ! DUMNEZEUL MEU !SAMANTA ,INTRUNIRII ,ESTE INTRU MINE "!si deschid ochii, si-mi dau seama, ce  tocmai se petrecuse si-mi notez, repede in caiet. Cu drag, Maria

3 comentarii:

  1. Buna,de la problema anterioara e ceva care mi-a dat de candit si sunt curios,stiu pe cnva care avea un unchi si vorbea urat si facea lucruri rele si vorbea urat despre Dumnezeu,dar daca cei apropiati lui reproduceau cu mintea ce spunea el fara sa vrea sa zica acele lucruri inseamna ca si ei il vorbeau de rau?Asta ar fi cam nedrept pentru ca nu inteleg ce implicare ar avea ei la urma urmei ei nu vor sa gandeaca acele chestii dar sti cum e cand vrei sa nu te gandesti la ceva chiar atunci iti vine singur in minte

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur ca, si ceilalti, pacatuiau vorbind de rau, pe DUMNEZEU, chiar daca, au auzit din alta parte. Trebuiau sa cerceteze si sa vada, daca vorbele bunicului sunt cele bune, sau CREDINTA, care au mostenit-o de la Parinti, si mai ales, LUMINA SFANTA, A DUHULUI SFANT, pe care au primit-o la SFANTUL BOTEZ! CREDE-MA ! ESTE MARE PACAT, PACAT DE MOARTE, cand hulesti pe DUMNEZEU. Toate pacatele se pot ierta, numai acesta, de hula,nu se va ierta nici in viata vesnica. Dar intotdeauna, exista "O USA DE SCAPARE", cat timp ,omul mai este in viata! Cel ce a apactuit, astfel, sa se intoarca la DUMNEZEU SI LA MAICA DOMNULUI, si sa creada ! Sa spuna si altora, ca DUMNEZEU EXISTA, si ca e mai bine sa crezi, si sa dobandesti mantuirea, decat sa te razvratesti si sa hulesti pe DUMNZEU, si sa arda vesnic in iad. Cand in caietele, pe care eu mi-am notat de-a lungul anilor, voi gasi si despre Iad, voi explica cu lux de amanunte, ce se intampla acolo. Citeste despre SERGIU NICOLAIESCU, si vei vedea ,unde este, dupa ce trupul sau a fost ars. Am scris, chiar eu, am vazut, dupa 2-3 zile de la incinerare. Cu dragoste Maria. (Ceea ce pot sa mai spun, este ca rand .,pe rand , diferite STATE, vor intra in razboi, si in acel moment, doar un pas, ne mai desparte de o catastrofa nucleara). Toata lumea, o mai cauta pe Elodia, DUMNEZEU S-O ODIHNEASCA, caci nu mai este printre noi, am vazut, in trairile mele, unde este trupul ei, si am vorbit cu sufletul ei ). Din pacate, dupa cum vezi, LUMEA, crede numai in ceea ce este palpabil, nu si in ceea ce eu scriu! Dar stiu ca intr-o zi, majoritatea oamenilor, vor ajunge sa cunoasca si sa creada, in ceea ce eu scriu, care nu sunt de la mine, ci de la DUMNEZEU. Eu daca inchid, ochii, vad obiectele din jurul meu sub forma de lumina, iar daca privesc la SFANTA ICOANA, cu ochii inchisi, precum vedem Soarele pe CER, asa straluceste SFANTA ICOANA ,de LUMINA AURIE. Deci, asa cum cineva imi recomanda cu caldura, sa merg la un psihiatru..., oare cine trebuie sa mearga? EU, IN NICIUN CAZ ! FRATILOR, nu am niciun interes, nu castig nimic, din munca mea, de pe BLOG, nimic material, ci doresc sa implinesc PORUNCA LUI DUMNEZEU, de a scrie, tot ce vad si aud, pentru ca, cei ce au urechi sa auda, si cei care au ochi, sa vada ! CU DRAGOSTE , MARIA

    RăspundețiȘtergere
  3. Defapt vruiam sa zic gandurile acelea care nu vrei s ale zici,iti pare rau ca zici astea dar pur si simplu iti vin in minte,cum ar veni ca din cate am inteles acel om nu vruia sa gandeasca astfel si vruia sa fie iertat dar ii veneau cuvintele in minte cum ar veni,e cam ciudat stiuj,si eu deabea am inteles...

    RăspundețiȘtergere