duminică, 20 ianuarie 2013

GLASUL CUVANTULUI...GLASUL LUI IISUS !

XZori de zi de octombrie, cand ma trezeste UN GLAS DIN CER, UN GLAS DUIOS,care-mi  spune asa:"TU ESTI DEPARTE DE CASA ! DEPARTE ! PENTRU CA TU...SLUJESTI CUVANTULUI MEU ! PENTRU CA TU....(si GLASUL LUI IISUS dispare),inchipuiti-va fratilor, ce am simtit in sufletul meu, cand INSUSI IISUS, mi-a spus ca ..SLUJESC CUVANTULUI SAU.  Putin mai tarziu...aud din nou, GLASUL LUI IISUS,care spune asa:" SI CUVANTUL MEU, IL INSOTESTE...CUVINTELE ACESTEA...SI SE SPRIJINA !(dragii mei, CUVINTELE PE CARE LE SCRIU, sunt CUVANT din CUVANTUL LUI DUMNEZEU, dupa cum singuri, puteti constata, din CUVANTUL LUI IISUS, din citatul de mai sus.Sa nu va indoiti, niciodata, ca as indrazni sa scriu, vreodata, ceva de la mine. Nimic, nu este de la mine, ci toate le primesc de SUS , din CERUL SFANT. Asa cum spunea si glasul sufletului meu, intr-o dimineata devreme:" DOAMNE ! PRIMESTE SUFLETUL MEU, CE ALEARGA ,SA PRIND DE-A MESAJE !"(dupa cum vedeti, sufletul meu, alearga....sa aduca din CERURI MESAJELE LUI DUMNEZEU, pentru oameni, aici pe Pamant.Intr-o seara, cand ma rugam, brusc, aud glasul meu, fara sa deschid gura mea, care spune asa:" ACUM , NU MAI VREAU,SA INCALC VREO PORUNCA ! NU MAI VREAU SA INCALC,VOIA LUI DUMNEZEU, MULT PREA INALT, MULT PREA MILOSTIV..."! Dragii mei, milostivi sa fim si noi, cu aproapele nostru, si sa daruim ,PACE SI LINISTE SUFLETEASCA, DRAGOSTE SUFLETEASCA. Cu dragoste,, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu