luni, 21 ianuarie 2013

SFANTUL DUH , DIN VARFUL TURLEI !

Este noapte tarzie. Stau in genunchi ,singura in camera mea, si ma rog la PREA SFANTUL DUH,  IL rugam sa-mi vina in ajutor. Brusc ,ochii mi se inchid, fara voia mea, si vad deasupra mea, dincolo de plafonul camerei, care disparuse, vad, UN CER DE NOAPTE ALBASTRA VIOLET. Pe un astfel de CER, vad LUNA alba, densa, dar in ceata.  O FRUMOASA TURLA BISERICEASCA, de un argintiu stralucitor, se inalta, pana la Bolta cereasca,  Pana sa ajunga la varf, TURLA, avea in componenta ei, 3 parti ,ovale, suprapuse si in varf, nu avea SFANTA CRUCE, dar ,cat ai clipi din ochi, din CERUL SFANT, coboara cu ARIPILE INTINSE, UN PORUMBEL ,ALB ORBITOR DE STRALUCITOR. PORUMBELUL, SE OPRESTE ,EXACT IN VARFUL TURLEI..,IN LOCUL ,UNDE AR FI TREBUIT, SA FIE SFANTA CRUCE. PORUMBELUL ALB ORBITOR, STA IN VARFUL TURLEI, CU ARIPILE LARG DESCHISE SI PRIVESTE spre mine pacatoasa, care ma rugam la EL. Nu pot exprima in CUVINTE, frumusetea si Taina, Sfintei Turle, in varful careia, in locul SFINTEI CRUCI, STATEA CU ARIPILE INTINSE, sub forma EXACTA A SFINTEI CRUCI, chiar..PREA SFANTUL DUH. !Cu multa dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu