joi, 31 ianuarie 2013

VIRUSUL SIDA !!!


x
Miez de noapte de decembrie; dormeam si aud glas, foarte suparat, care striga, pur si simplu asa:" ROMANIA, DECLARA SUS SI TARE, CA NU ARE NICIUN MEDICAMENT, PENTRU VIRUSL SIDA "! (dragii mei, daca ati sti, cate medicamente noi, am scris pe blog, si catemai sunt in caietele mele, nescrise,; dar cine sa ma auda? oamenii continua sa moara de cancer si de SIDA, iar, eu , am nume noi de medicamnete, nume primite de sus, dar din pacate, ele nu sunt cercetate si eventual, puse in practica.) In zori de zi, ma trezeste un glas, care spune asa:" VIATA ! VIATA, NI-I DA ,ANII .(si un alt glas, spune categoric):"NU ! NI-I STERGE "! Noaptea, in timp ce ma rugam aud glas:" O ZI, DE COVOR ROSU .INAINTEA UNUI SMOCHIN, ASA NE ESTE ZIUA, INALTATULUI"! In februarie, in zori, ma trezeste glas, care spune asa:" ASTEPTAM, DEFINITII. SPERANTA, ORTODOXA ROMANA ! "(si glasul dispare). Dupa doar 15 min, aud din nou, alt glas, care spune asa:" AI GRIJA, CE-I DAI BAIATULUI DE MANCARE!  AI GRIJA ! (si aud un glas obosit, ca de batran, ce ii spune asa:" IN NUMELE TATALUI, SI-AL FIULUI, SI-AL SFANTULUI DUH, AMIN !" Ca intotdeauna, cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu