miercuri, 23 ianuarie 2013

PAMANTUL...SE INCINGE !!! PAMANTUL ..FRIGE !

x23 OCT.2007, zori de zi ! Dormeam si brusc, aud glas, care spune cu putere si cu uimire asa:" PAMANTUL ,SE INCINGE !PAMANTUL..VA EXPLODA !(si un alt glas intreaba,speriat): " VA MAI FI ,PAMANTUL? (dar glasul care a facut anuntul, spune tare suparat): CAND VA LAS...VA LAS !(si in clipa urmatoare, glasul dispare).Apoi, aud din nou:" PAMANTUL FRIGE ! NE SPERIE ! (si vad cu ochii inchisi, cum intreg PAMANTUL, se cutremura foarte tare. Un glas, ce vine din CERUL SFANT, spune cu dragoste:" NU VA TEMETI ! Dragii mei, nu va temeti, decat de BUNUL DUMNEZEU ! In 26 oct 2007, dupa amiaza, aud un glas, care spune:" SALVATA ESTE ! PRIMA FEMEIE , CARE AJUNGE PE LUNA !". Si putin mai tarziu, aud din nou glas, care se roaga asa:" CONTROLEAZA DOAMNE ! POPORUL TAU, SI BINECUVINTEAZA, MOSTENIREA TA "! Si la doar 10 min, aud din nou alt glas ,care spune asa:" PLINIREA BISERICII, SE DA TIE "!. Tarziu, dupa miezul noptii, cand ma rugam ,aud, brusc, glas, care spune asa:" TEORIA CERULUI SI A PAMANTULUI !DOAMNE MILUIESTE ! DE E -NCHIS SPRE USA , E INCHIS ! LA CERURI...ATI DESCHIS "! si dupa cateva minutele, aud din nou;'" LIE ! LIE ! TE-AI SUIT LA CER, SI STAI PE PAMANT !" Iar dimineata, un glas, duios, imi spune asa:" DE MINE..-MI ,NU -MI ERA ! SI-N FATA LUI HRISTOS, TE-AM MARTURISIT PE TINE !". Dragii mei, nici de mine ,nu-mi pasa; ci voua tuturor, IL MARTURISESC CU DRAGOSTE SI CU CREDINTA NECLINTITA, PE HRISTOS DOMNUL SI DUMNEZEUL NOSTRU, SI PE ,PREA SFANTA NASCATOARE DE DUMNEZEU ! CREDETI SI NU VA INDOITI ! EU SUNT ,DOVADA VIE, CARE ,INCEARCA ,SA AJUNGA LA SUFLETUL FIECARUIA,DINTRE VOI, si sa va spun ,cu dragoste si neincetat: DUMNEZEU EXISTA ! Cu dragoste, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu