duminică, 20 ianuarie 2013

SI PE TOATE, LE STIA IISUS, FIUL LUI DUMNEZEU !

Noapte tarzie de sept, ma rog si brusc aud:" SI PE TOATE , LE STIA IISUS, FIUL LUI DUMNEZEU, "!(moment in care vad cu ochii inchisi, UN CER, ca un amurg, si in CER, pe INSUSI MANTUITORUL HRISTOS, imbracat in vesminte, alb -bleu, cu parul castaniu, ondulat, lung ,pana pe umeri, cu ochii albastri, de seninul CERULUI, ce tinea , MANA SA ,stanga, ridicata deasupra capului, si cobora lin, pe CERUL ca un amurg, cobora,spre Pamant. CHIPUL lui IISUS, stralucea ,ca lumina Soarelui).In alta zi ,dupa amiaza, aud glas, care spune asa;" ADU -TI AMINTE, DE JURAMINTEA INTREITA ! CINE LUPTA ,SUFERIND...SUFERA INTREIT"!. Dimineata, aud un alt glas, care spune asa:" STIE SI ASTA ! EU ,M-AM DEDICAT, TRUP SI SUFLET...CA SANATATEA..NU ESTE AL MEU, NU ESTE AL MEU, ESTE , AL LUI DUMNEZEU '(si glasul dispare). In urmatoarea noapte, ma trezeste glas, care spune asa:" DA ! ASA SA FIU SMERIT, IN PROPASIRE ! SA MAI AM TIMP !" La doar 10 min, aud din nou:" MA POCAIESC ! FA-TI CAINTA , SA PRISOSEASCA "! Ca apoi, sa aud glas, cantat:" DOMNUL, ESTE MILUIREA MEA ! SI PURTAREA MEA !.CELA ,CE DUMNEZEU..(si glasul se pierde). Si dupa iarasi cateva minute, aud glas, care explica ceva:" IATA, ASTA, A FOST SCRISUL ! VRETI SA ADUC, PE BARAVA..LA MINE ? Dragii mei, stim cu totii ca, BARAVA,(BARABA), era talharul, pe care PILAT, l-a adus, spre eliberare, atunci cand, IISUS urma sa fie rastignit. Se obisnuia, ca inainte de PASTI, sa fie eliberat cate cineva, si PILAT intreaba multimea:" PE CINE SA ELIBEREZ, PE BARAVA ,sau pe IISUS, CE SE CHEAMA HRISTOS? Si multimea, striga, pe BARAVA, iar lui HRISTOS, strigau: RASTIGNESTE-L ! RASTIGNESTE- L ! Noi sa fim buni, fratilor, si sa nu-L RASTIGNIM pe IISUS, cu faptele rele ale noastre si cu necredinta noastra. Cu drag, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu