joi, 17 ianuarie 2013

NU VOM TACEA ! !! TE ROG ,FECIOARA MARIA.....

5 FEBR.2006, dupa amiaza, cand un glas ferm spune asa:" NU VOM TACEA ! PRIN TINE, MAICA DOMNULUI NOSTRU,IISUS HRISTOS, CARE AM FACUT LEGAMANT, SA NU MAI TACEM, IN VEACUL -VEACULUI"!(dragii mei, acum cand scriu, pe degetele de la mana stanga, se plimba, O LUMINA, albastru violet(indigo),stralucitoare foarte, mare cat ...un bob de mazare) Aceasta, inseamna, ca de acolo de SUS, se urmareste,pas cu pas, tot ce eu fac si scriu. Aceasta LUMINA, apare adesea, si sta pe mainile mele, cand aurie, cand verde de smarald,cand albastra violet,stralucitoare foarte. Aceasta LUMINA, ce ma insoteste oriunde si in orice fac, ma face sa fiu mai puternica si sa adun in inima si-n sufletul meu, DRAGOSTE...INFINITA, PENTRU DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI SI PTR.TOTI SFINTII. Dar si DRAGOSTE nesfarsita, si ptr dusmani si ptr.semeni. Deci, tot in aceeasi dupa amiaza, aud glas:" AM O DOMINATIE,STRAINA " IN TIMPUL, LUI PONTIU PILAT...A PATIMIT SI S-A -NGROPAT..!". Si imediat ,aud:" TE ROG, FECIOARA MARIA ! PRIMESTE RUGACIUNEA MEA....SI ASTEAPTA RUGACIUNILE MELE"! Dragii mei, sa ne rugam cu inima si sa fim buni si milostivi, ca sa ne bucuram de pace si liniste sufleteasca, Cu pretuire, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu