miercuri, 23 ianuarie 2013

PORUNCIND ,LA MIEZUL NOPTII .!

Miez de noapte, 27 oct.2007. Ma rugam, singura fiind in camera mea si aud glas:" PORUNCIND ,LA MIEZUL NOPTII "!si la scurt timp, aud din nou glas:""INTOTDEAUNA ,MI-A FOST BINE , SA LAUD ,DIN ALESII MEI "! Si dupa scurt timp, aud alt glas, care spune cu bucurie:" BUCURA-TE ,IISUSE HRISTOASE ! CU MOARTEA .,PRE MOARTE CALCAND; SI CELOR DIN MORMINTE , VIATA DARUINDU-LE !" Dragii mei,frati si surori, INTRU DOMNUL, bucurati-va, ca aveti bucuria, de a va intari, in CREDINTA, NADEJDE SI DRAGOSTE !. Dupa circa 30 min, aud glas, care spune asa:" S-A PREGATIT ! DUPA CEASUL NOU, S-A PREGATIT ! PENTRU CA, NOUA, DREPTATE, ESTE DREPTATE ! (si-mi aud propriul glas, care spune asa:")" DECI, CUM E CEASUL ! DUPA CEASUL NOU ,ASA VENITI, SI MA AJUTATI SI PE MINE, ROABA VOASTRA !" Dragii mei, dupa cum vedeti, si acolo SUS, se stie, de schimbarea..CEASULUI, (a orei de vara si de toamna), se vede ca este sfarsit de octombrie si ORA ,trebuie sa revina..la normal.  Si putin mai tarziu, aud GLAS PUTERNIC, CE VINE DIN CERUL SFANT,citez::" VENITI ,DE LUATI LUMINA ! LUMINA, INTOTDEAUNA ,CU POST SI RUGACIUNE "! Fratilor, VENITI cu totii, si hraniti-va sufletul si inima, cu AL LUI DUMNEZEU CUVANT, CU DRAGOSTEA SA, SI CU MILA MAICII DOMNULUI. Cu smerenie, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu