vineri, 18 ianuarie 2013

ATI AUZIT DE MUNTELE GOLGOTA ?!

Aprilie, 2012, nopatea, cand ma trezeste un glas, care intreaba asa:" ATI AUZIT DE MUNTELE GOLGOTA ? Ei, BINE ! ACESTA ESTE ! DE CINCI ANI, PUSTIU !(si glasul dispare).  Dupa doar cateva minute, un alt glas, spunea:" L-AM VAZUT PE ADAM ! PRIVEGHIND, SPRE IZVORUL MANTUIRII !(aceste CUVINTE, le-am primit de SUS, chiar in NOAPTEA SFINTEI INVIERI ). Dimineata, de SFINTELE PASTI, aud glas, care spune asa:" DE AJUN, INGERII ,AU INCEPUT A CANTARI....CANTARI DE SLAVA LUI DUMNEZEU...;SLAVA, INDURARII ,MARIRII TALE DOAMEN "! Dupa SFINTELE PASTI, intr-o dimineata, aud glas, care spune asa:" ASA INCAT, O SA ABSOARBA ,TOTUL ! PAMANTUL...MONEDA, (si un alt glas ,adauga): INTUNERICUL ".Putin mai tarziu, aud glas, care spune asa:" NU STIU, CALCATORII, CAT VOR CALCATUI, SI DUPA CINE , A ALCATUIT ,LISTA OMENIRII "! Si un alt glas, zice:" ACEL ,LOC, ERA PRAZNICUL LUMII; PENTRU CA, LUMEA,SE INTOARCE IN LUME, SI NE DA....VOI..CU GLAS DE SANGE."(si glasul se pierde).In dimineata de 30 aprilie, aud glas, care spune asa:" UITE PREOTII, CARE AU FOST, DE LA MIEZUL NOPTII "!(clipa in care vad cu ochii inchisi, O CARTE MARE, pe care ,O MANA, O DESCHIDE, si in josul paginii, vad circa 7 PREOTI, cu vesminte negre...si cu ceva pe cap, ca niste palarii, si sub pozele lor, vad scris: PREOT DANIIL".Dragii mei,ca intotdeauna, cu drag, Maria

8 comentarii:

  1. Buna sunt eu bard te rog m-iai putea raspunde la o intrebare?Am auzit ca exista niste "pacate de neiertat" pe care Dumnezeu nu le iarta,si ma gandeam,oare chiar Dumnezeu nu ne iarta acele pacate,adica de exemplu am vazut oamenii care vor sa se lase de un anume pacat si fiind ispititi il repeta si ca acesta ar fi un pacat de neiertat,dar Dumnezeu chiar nu ne iarta aceste pacate daca ne pare rau si ne cerem iertare?Eu ma cam tem de aceste pacate,pentru ca nu vreau sa le fac...Sau acele pacate de moarte care se zice ca daca le afci ajungi in acel loc rau,mie mie tare frica sa nu fac vreun astfel de pacat,te rog daca mi-ai putea raspunde la intrebare,am mai intrebat si pe altii care ziceau ca acelea nu se iarta si altii ca se iarta cand te spovedesti,iti ceri iertare si iti pare rau,eu sper sa se poata ierta :((

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna seara, BARD ! La BUNUL DUMNEZEU, toate sunt cu putinta. Aproape, orice pacat ,este iertat de MULT PREA MILOSTIVUL DUMNEZEU ! INSA, PACATUL IMPOTRIVA SFANTULUI DUH, NU POATE FI IERTAT NICI IN VIATA ASTA, NICI IN CEA VESNICA. Ce inseamna acest PACAT, impotriva DUHULUI SFANT? Inseamna ca, nu CREDEM IN DUMNEZEU, NU CREDEM IN SFANTA CRUCE,PE CARE A FOST RASTIGNIT MANTUITORUL...si astfel, ajungem sa ne luam viata, in diferite moduri, sau lasam cu limba de moarte, sa fim incinerati si astfel ,refuzam, SFANTA CRUCE, a lui HRISTOS; HULIM PE DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI; ai observat si tu, pe diferite site-uri, cat de urat, si cate cuvinte murdare, se vorbesc, despre DUMNEZEU. ACESTE PACATE, NU SE POT IERTA, cand hotaram noi, cum ne murim, si ce facem cu trupul ns.dupa moarte, precum si HULA, IMPOTRIVA PREA SFINTEI TREIMI. Draga Bard, nu trebuie sa fii speriat, din cate am vazut eu, tu esti un om credincios ,cu frica de DUMNEZEU. Orice pacat, care iti apasa greu sufletul, mergi la un PREOT, CUNOSCUT SAU NECUNOSCUT, si te spovedeste, PARINTELE, iti va da UN CANON, si tu il vei implini, iar dupa aceasta, vei putea primi SFANTA SI DUMNEZEIASCA IMPARTASANIE. Cu fiecare SPOVEDANIE si cu fiecare SFANTA IMPARTASANIE, daca nu ascundem nimic de Preot, suntem ca si PRUNCII nou nascuti, cand primesc, SFANTUL BOTEZ. Cu o conditie: SA NU MAI REPETAM, ACELASI PACAT, ;daca totusi se intampla, ne spovedim si PACATUL VA FI IERTAT, pentru ca DUMNEZEU SPUNE:" TOT CE VETI FI DEZLEGAT PE PAMANT, VOR FI DEZLEGATE SI IN CER;SI TOT CE VETI TINE LEGATE PE PAMANT, (lipsa SPOVEDANIEI), VOR FI LEGATE SIN IN CER.". Bard, fii tu insati, si vei avea parte de multa pace si liniste sufleteasca. Tu nu ai cum sa ai ,PACATE de neiertat, pentru ca, tu IL IUBESTI PE DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI, SI CREZI IN CRUCEA LUI HRISTOS. Scrie-mi ori de cate ori doresti, si iti voi raspunde cu multa dragoste sufleteasca,. Cu drag, Maria

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc de ajutor,si eu am facut pacate ca orice om dar unul din ele il faceam si nu stiam ca e pacat dar cand mi-am dat seama nu mi-a venit sa cred si am continuat pentru ca multi ziceau ca nu e pacat iar altii ca e...Acum cand mi-am dat seama m-am rugat si inca ma rog sa fiu iertat,si vreau sa merg sa ma spovedesc doar ca trebuie sa o fac peste cateva saptamani pentru ca nu stiu in ce zile te poti spovedii aici,in timpul saptamanii am scoala si trebuie sa invat iar pana la biserica e ceva de mers,saptamana asta in weekend sunt plecat,si trebuie sa gasim nuamrul preotului ca sa stim cand putem veni... sper ca nu are nimic ca dureaza atata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bard., nu este zi anume, in care sa te spovedesti. Intra in oricare SFANTA BISERICA, care este in drumul tau spre scoala. si mergi la orice Preot,pe care-l gasesti si cu toata increderea, sa nu ascunzi niciun pacat,de rusine..., caci ,daca vei ascunde vreun pacat, acest gand ,este de la diavolul, care vrea sa te mai tina sub ghiara lui, soptindu-ti, ca lasa ,ca ai sa faci altadata. Nici nu amana! Ce este mai de pret, pe lumea asta, decat sa te stii curatat de pacate. NU AMANA, CACI NUMAI CEL RAU, TE TINE IN LOC, CA SA TOT AMANI. Succes la invatat. Cu drag Maria

      Ștergere
  4. Dar ar fi ceva rau daca as merge peste acele 3 saptamani?Pentru ca nu stiu sigur daca pot merge mai devreme sia s vrea s apun cel mai rau caz...Si sincers a fiu de cand domnul de religie nea zis ca un om poate muri oricand,imi ecam frica mai mereu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este nimic rau, numai ca, daca tot amani, si peste 3 sapt.vei face la fel, iar vei amana. CURAJ, SI MERGI NEAPARAT LA UN PREOT, SI DESCARCA-TI SUFLETUL

      Ștergere
  5. Inteleg,multumesc foarte mult pentru ajutor,voi incerca sa merg cat mai repede :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog sa-mi mai scrii, sa-mi povestesti ce-ai mai facut. Orice intrebare ai, iti voi raspunde cu drag. Sa nu te lasi prins, in plasa necredinciosilor. Succes la scoala. Cu drag, Maria

      Ștergere