marți, 22 ianuarie 2013

SFANTUL MARE MUCENIC ,MINA ! VIRTUTEA ROMANIEI !

Noapte de mai, 2005 ! Ma rugam, si brusc, Rugaciunea, imi este intrerupta, de un glas ,care spune asa:" I-O DAT, NUMAI PLACINTA NOASTRA ! A LUI SFANTUL MINA, VIRTUTEA ROMANIEI ! Dragii mei, cunoastem cu totii, ca , SFANTUL MARE MUCENIC MINA, este FACATOR DE MINUNI., si atunci cand pierdem ceva, ni s-a furat ceva, sa ne rugam, cu inima curata, la SFANTUL MINA, si indata, EL , ne va scapa de necazuri. In zorii zilei de 12 mai, 2005,  ma trezise, O Lumina stralucitoare foarte, si astfel, vad cu ochii inchisi, sub plafonul camerei mele, vad UN PORUMBEL ALB, ORBITOR DE STRALUCITOR, CE ACOPERISE ,CU ARIPILE SALE, tot plafonul camerei mele. In urmatoarea clipa, totul disparuse. Si putin mai tarziu, aud din nou glas:,care-mi spune asa:" IN CEASURILE URMATOARE ,UN SOARE INDREPTATOR, COMUNICA, CU CORPUL TAU "! Am plans de bucurie, auzind aceste Cuvinte, si incepusem sa-mi dau seama, de ce ,aproape, la fiecare traire (revelatie), trupul meu tresalta de pe pat (sau oriunde m-as afla)ca la un soc electric. Cu pretuire si cu dragoste, Maria

Un comentariu:

  1. Si din omul taiat in bucati si ingropat in curtea asupritorului a facut om.O mare minune a infaptuit Sf Mina..

    Daniela

    RăspundețiȘtergere