joi, 24 ianuarie 2013

SA CADEM ! LA HRISTOS IMPARATUL .. PRECUM SI GIULGIUL DE LA TORINO !

X
Dimineata de iunie, cand ma rugam in camera mea, si brusc, aud glas, care spune asa:" SA CADEM ! LA HRISTOS IMPARATUL, SA CADEM !"Apoi, un alt glas, spune asa:" TREI DE TREI ! LUMINA...TREI ! " Noaptea tarziu, cand ma rugam, in locul RUGACIUNII, glasul sufletului meu, spune fara de gura mea asa:" TE IUBESC ,DOAMNE ! CU TOATA INIMA MEA, CU TOT SUFLETUL MEU ,CU INTREAGA FIINTA"(si un alt glas, adauga:):"SLAVA TATALUI, SI FIULUI ,SI SFANTULUI DUH AURIU ". Ca putin mai tarziu, aud din nou glas, care-mi spune clar:" ASA SA PAZESTI ,RANDUIERILE ,SFINTEI BISERICI SI A MAICII LUMINII '! Iar glasul sufletului meu, spune fara gura mea:" CU CREDINTA , DOAMNE, DUMNEZEUL MEU ! ASA ,TE VOI SATURA ! CU CREDINTA SI CU LACRIMI , DE POCAINTA DUMNEZEUL MEU'! A doua zi dimineata, aud un glas, tare bland, care povesteste ceva, f frumos. Nu intelegeam povestea, dar la un moment dat, un glas, intreaba:" CARE GIULGIU? (si celalalt raspunde cu tarie:)" GIULGIUL , DE LA TORINO '!  In noaptea urmatoare, tarziu, cand ma rugam, aud brusc, glas, care spune tare asa:" IATA - MA ! INCA DIN MAINILE LUI " L -ATI CHEMAT ,PE HRISTOS ? (clipa in care vad cu ochii inchisi, un hol lung, si langa usa, stau 2 persoane. Una dintre ele, ridica in mainile sale, SFESNICUL, IN CARE ARDEA O LUMANARE, SI-L INTINDE, CUIVA NEVAZUT.., spunand cu glas tare:" L - ATI CHEMAT ,PE HRISTOS "! Sa-L chemam, fratilor, pe HRISTOS DOMNUL, in Rugaciunile ns, si sa mergem la SFANTA BISERICA, ca sa aprindem cu dragoste, O LUMANARE si pentru HRISTOS ! Cu pretuire, Maria

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu