sâmbătă, 25 februarie 2023

EU SCRIU LUMINĂ ! LUMINA INSEAMNA ADEVAR SI DRAGOSTE !

                                         .

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh!"

                                                   

                                               Dragii mei,

Ma rugam, si brusc imi aud propriul glas care rosteste fara ca eu sa deschid gura,asa:

    "I -am promis Lui Dumnezeu ca voi scrie !
       Voi scrie Lumină foarte mult, voi scrie Lui Dumnezeu!"   
                 
Clipa in care, aud un glas care -mi spune asa:
           "Lumină inseamna ,Adevar si Dragoste!"
Si dupa cum vedeti dragii mei, eu scriu ,scriu Lumină,scriu Adevar,scriu Dragostea Lui Dumnezeu si mai scriu Cuvant din Cuvantul Lui Dumnezeu !
In final,incerc sa-mi continui Rugaciunea, dar, ceva  nou se intampla.
Aud din nou alt glas care -mi spune ce sa fac si pe unde sa merg:

                "Hai,hai sa trecem strada!
                  Hai sa facem Cruce!"
Iar eu, raspund fara sa deschid gura mea, ci doar cu gandul vorbeam cu acel glas si raspund:
                             Da !
Apoi, iar imi zice :  
           "Asa se cuvine la rascruce de colturi !"
Din aceasta clipa, ma vad la o rascruce de drumuri, adica,4 strazi se incrucisau, si inca aud glasul care -mi spune ca sa fac semnul SFINTEI CRUCI, deoarece, asa se cuvine,intrucat cele 4 drumuri formau SFANTA CRUCE !


Si asa in genunchi cum eram, mana mea dreapta face SFANTA CRUCE fara ca eu sa o pot comanda in mod voit. Eu stateam cu mana pe masuta, si singura, ridicata ca de o forta nevazuta, priveam cu ochii deschisi si vedeam cum mâna mea nu mai era a mea ,deoarece,nu eu o miscam, ci acea Forţă nevazuta, acea forţă care -mi vorbise, ma povatuise.
Mi s-a mai intamplat o data ca eu sa fac semnul SFINTEI CRUCI la modul cel mai real, fiind intr-o sala de spectacole unde se canta muzica populara de cativa copilasi imbracati in costume nationale. In loc sa-i aplaud pe copilasi, eu ma ridic in picioare si fac de două ori consecutiv semnul SFINTEI CRUCI, intorcandu-ma cu faţa si la toti cei care erau in sala. Prima, am facut-o cu fata la scena,iar a doua, cu faţa la cei din spatele meu, eu fiind in primul rand, din cele foarte multe din sala.
Am ramas uimita de ce mi se intamplase si oarecum stanjenita,deoarece, ma priveau toti uimiti.
Dar, pana la urma nu mi-a pasat, ci m-am bucurat simtind in inima si-n suflet prezenta Lui DUMNEZEU !
Inchinati-va fratilor la SFANTA CRUCE si sa nu va rusinati, ci sa va opriti din mers ca sa faceti semnul SFINTEI CRUCI, atunci cand treceti prin fata unei Sfinte BISERICI sau a unei TROITE sfinte. .
                                  Cu dragoste,
                                                      Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu