miercuri, 15 februarie 2023

INUNDATII DE LA ZAPADA DE PE MUNTI !

                                              15  Februarie 2023,ora 6,34 !

                                                                Dragii mei, 

In aceasta dimineata,m-a trezit un glas care spunea ceva ingrijortor.

                                               "La munte cu seismul!

                                    Acum muntii! 

                                 Blocuri de zapada se vor topi la Est ,Sud -Est!"

.
Dupa care,glasul dispare.
Dragii mei, vom auzi de avalanse periculoase si de inundatii grave din pricina topirii prea repede a zapezii de pe munti.
Unde anume sau cand se va intampla acest eveniment nedorit,eu nu stiu a va spune.
Ca niciodata,glasul mi-a spus cu exactitate si locul, adica Est,Sud -Est.
Asadar dragilor, daca mergeti la munte, la ski, aveti mare grija la vreme. Daca Soarele e sus pe Cer, sa nu va aventurati prea sus pe munte.
Dumnezeu si Maicuta Domnului, sa ne ocroteasca pe noi toti!Amin.
Cu dragoste,Maria.

5 comentarii:

  1. Nici jos sub baraje in primavara asta in caz de -seism -cum spune mesajul si cum e cel de pe valea Buzaului pe Arges sau Bicaz dar si altele unele chiar fisurate deja
    Iar in unele case mai usor scapi urcind in pod mai ales daca e usor cu tigla moderna de tabla usoara-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Linga barajul Vidraru sr fi o falie iar la cel de pe Buzau e mai periculos cu faliile iar apa in orasul Buzau ar ajunge in o ora dar pina in Bucuresti in circa 2,5 ore-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  3. la Bicaz barajul e fisurat-am vazut si eu-graaav

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa ne apere Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului 🙏 pe toată lumea 🙏

    RăspundețiȘtergere
  5. era de asteptat dupa asa zapada si caldura sa fie inundatii- clima este in schimbare demult

    RăspundețiȘtergere