vineri, 17 februarie 2023

MARIA , RIDICĂ -TI CAPUL SUS ! LUMINA LUMII S - A STRAMTORAT !

Imagini pentru iisus.

                                     

                       Imagini pentru LACRIMI..
                   

                                                  Dragii mei,

În aceasta dimineata,in timp ce ma rugam si tineam in bratele mele Sfanta Icoana cu Iisus Hristos abia nascut Prunc in Ieslea cea saraca, si chiar imi sprijin fruntea de Sfanta Icoana, aud glas divin care spune asa:

         "Salaşluindu-se  in Iesle...

După care, un glas ma striga pe nume si-mi porunceste asa:

             Maria ! Ridica-ti capul sus !

Mă supun acestui glas si ridic privirea in sus,moment in care, rămân uimita ,uluită de ceea ce vedeam.
Îl vedeam pe MANTUITORUL nostru bland si mult Prea iubit si Prea Sfant si Prea Scump ,in vesminte albe de Lumina foarte stralucitoare,cu Mainile larg deschise ,asa precum ar astepta sa vina cineva ca sa-l imbratiseze.
Si chiar in acea clipă cineva era in bratele Sale si-l tinea strans la piept,cu dorinta -i infinita de a
 nu-I mai da drumul vreodata.
Nu mai eram la locul meu de Rugaciune fratilor,ci eram in bratele MANTUITORULUI HRISTOS,IL strangeam tare la pieptul meu ca pe un PĂRINTE si ca pe un DUMNEZEU adevarat, ce ne este tuturor.
Apoi, fara cuvinte,asa in bratele MANTUITORULUI HRISTOS, cu glasul sufletului meu Îi spun:
           Doamne ,am sa aprind pentru Tine toate lumânarile lumii,si lumanarea mea si lumina daca se poate....
Dar glas din Cer ,imi spune:
           Sa aprinzi sufletul tău,inima ,trupul si cugetul tău,intreaga-ti fiinta !
           Bucurati-va cei chemati Domnului !
          Fericiti cei saraci cu Duhul !
Nu exista fratilor cuvinte lumesti,ca sa le pot scrie aici si sa va pot explica ce am simtit in acele clipe.
Apoi, ca prin Minune revin la locul meu de Rugaciune si am in faţa mea pe perete, o INIMA mare de Lumina alba si stralucitoare,inima ce este cuprinsa intr-un patrat mare, tot de Lumina alba si mai stralucitoare.
Aud glas care spune :
           "Cel ce aduci Milă, în toata durerea .
            Lumina! Lumina Lumii s-a stramtorat."
Adevarat graia ,acest glas divin!
Lumina Lumii s-a stramtorat !
LUMINA INVIERII LUI HRISTOS ,nu mai are loc in inimile si-n sufletele oamenilor.
De ce?
Deoarece, in sufletul omului din zilele noastre s-a instalat cel rău,iar in inima omului de astazi s-a instalat ura,zgarcenia si necredinta,nemilostivirea.
In loc sa-I facem loc LUMINII Lui Hristos in sufletul nostru, noi facem loc inselarii diavolului.
Nu mergem la SFANTA BISERICA,pe motiv ca, mai avem timp pana la batranete, nu ne spovedim ,nu ne impartasim ca mai avem timp, si chiar spunem in sinea noastra:ce pacate am facut ca sa merg sa le spun Preotului ?
Nu tinem Sfintele Sarbatori dragilor,ci ne facem de cap ,gandindu-ne numai la ziua pe care o traim si nicidecum la ziua care va urma,zi in care,DUMNEZEU indelung rabdator cum este,asteapta ca sa ne intoarcem la EL.
Avand in suflet si-n inima noastra, toate soptirile diavolului (ale dracilor cum îmi place mie sa le spun)toate dezmierdarile lor,toate inselaciunile lor, uităm fratilor ca sa facem curat in Camara Sufletului nostru prin Sfanta Spovedanie,prinPost si Rugaciune, prin mila si bunatate fata de Aproapele nostru, si nu in ultimul rand,prin impartasirea cu Prea Sfantul Trup si Sangele Domnului nostru Iisus Hristos.
Si-n acest fel,LUMINA LUMII(Lumina Lui Hristos) s-a stramtorat,nu mai gaseste loc curat in inima si-n sufletul nostru.
Sa nu uitam un lucru dragilor:
     "Diavolul nu poate intra in sufletul si-n inima noastra,daca noi nu-i facem loc!
Diavolul intra acolo unde intunericul salasluieste, iar LUMINA LUI HRISTOS nu mai poate intra in voie,este stramtorata sau chiar alungata, prin acceptarea inselaciunilor dracesti.
Asadar dragii mei, este timpul ca sa alegem a-I face loc LUMINII INVIERII LUI HRISTOS, si nicidecum dezmierdarilor dracesti,a intunericului.
                               Cu dragoste,Maria.

6 comentarii:

  1. De Domnul Dumnezeu Creată

    Viața e frumoasă, de Domnu-i lăsată
    Trebuie trăită și nu-n junghiată

    Tu, Iisuse Doamne, în iesle născut
    Când ai Cuvântat, totul sa făcut

    Nu ne lăsa Doamne, somnul să-l trăim
    Ține-ne treji Doamne, să nu Îți murim

    Ține-ne în Viața, ce ai Cuvântato
    Ține-ne în Viața, ce Tu ai Creato

    La tine vin Doamne, prin cântec strigând
    Ține-mă în viață, Hristoase să-Ți cânt

    Ține-ne pe Calea, Adevăr să-Ți fim
    Gura să Te cânte, Viața să-Ți trăim.

    Extras din:
    Izvorul de Apă Vie - Poezii în Rugăciune
    Rugăciuni în Poezie și Cântec



    Domnul Hristos: Eu am scurtat timpul pentru a nu-i pierde pe ai Mei!

    RăspundețiȘtergere
  2. o rog pe d-na MARIA sa ne spuna ce inseamna fericiti cei saraci cu DUHUL in viziunea dumneaei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cei care au un ADN ușor - simplificat. Asa era poporul evreu, de aceea nu trebuia sa se mixeze cu alte neamuri. Pt.asta era chivotul, pt.detectarea purității ADN-ului. În timp ce postim ADN-ul se poate modifica în bine, de aceea mulți s-au vindecat de cancer prin post și rugăciune.

      Ștergere
  3. Anonim17 februarie 2023 la 22:46 Fericiți cei săraci cu duhul” – adică fericiți cei sărmani în duh... Ce înseamnă să fii sărman în duh? Înseamnă „...să ai o concepție smerită despre calitățile tale duhovnicești, să te umilești, să te socotești păcătos”. Înseamnă să ai în tine calitățile opuse mândriei, slavei deșarte și iubirii de sine. De ce tocmai lor, adică celor săraci cu duhul, le aparține Împărăția Cerească? Pentru că cel smerit cu duhul, „recunoscându-și păcătoșenia și nevrednicia sa, se lasă întru totul condus de harul lui Dumnezeu, nepunându-și nicidecum nădejdea în puterile sale duhovnicești și harul îl conduce la Împărăție” (Arhimandritul Mihail, Evanghelia tâlcuită. Evanghelia după Matei).Cel sarac cu duhul se considera sarac in podoabe duhovnicesti, dar in realitate, a atins prima treapta a urcusului spre cele inalte."Fericiti cei saraci cu duhul, ca a lor este imparatia cerurilor” (Matei 5, 3).

    Prin saracia cu duhul se intelege smerenia, care este cea dintai virtute pe scara desavarsirii crestine, prima litera a alfabetului duhovnicesc. Orice urcus necesita un inceput sau o temelie, iar in urcusul duhovnicesc, smerenia este inceputul mantuirii, cum afirma psalmistul: "M-am smerit si m-a mantuit pe mine" (Ps. 114, 6).

    RăspundețiȘtergere
  4. Teoria....ca teoria, dar practica ne omoară. Sa ne umilim?!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc d-nei Maria pt raspuns -asa este- crestinul adevarat nu trebuie sa se mandreasca cu calitati lumesti ci cu cele duhovnicesti-DOMNUL IISUS -a spus -eu nu sunt din lumea aceasta- deci si noi il vom urma asa cum ne-a spus prin apostoli- dar cu iubire de semeni ,devotament si muuulta credinta

    RăspundețiȘtergere