sâmbătă, 18 februarie 2023

SFINTELE EVANGHELII DIN ZIUA MOSILOR DE IARNA !

                                           


                              18 Februarie 2023, Mosii de iarna!

Sfânta Evanghelie după Luca

Capitolul 21
1.Şi privind, a văzut pe cei bogaţi, aruncând darurile lor în vistieria templului.
2.Şi a văzut şi pe o văduvă săracă, aruncând acolo doi bani.
3.Şi a zis: Adevărat vă spun că această văduvă săracă a aruncat mai mult decât toţi.
4.Căci toţi aceştia din prisosul lor au aruncat la daruri, aceasta însă din sărăcia ei a aruncat tot ce avea pentru viaţă.
5.Iar unii vorbind despre templu că este împodobit cu pietre frumoase şi cu podoabe, El a zis:
6.Vor veni zile când, din cele ce vedeţi, nu va rămâne piatră peste piatră care să nu se risipească.
7.Şi ei L-au întrebat, zicând: Învăţătorule, când oare, vor fi acestea? Şi care este semnul când au să fie acestea?
8.Iar El a zis: Vedeţi să nu fiţi amăgiţi, căci mulţi vor veni în numele Meu, zicând: Eu sunt, şi vremea s-a apropiat. Nu mergeţi după ei.
9.Iar când veţi auzi de războaie şi de răzmeriţe, să nu vă înspăimântaţi; căci acestea trebuie să fie întâi, dar sfârşitul nu va fi curând.
10.Atunci le-a zis: Se va ridica neam peste neam şi împărăţie peste împărăţie.
11.Şi vor fi cutremure mari şi, pe alocurea, foamete şi ciumă şi spaime şi semne mari din cer vor fi.
12.Dar, mai înainte de toate acestea, îşi vor pune mâinile pe voi şi vă vor prigoni, dându-vă în sinagogi şi în temniţe, ducându-vă la împăraţi şi la dregători, pentru numele Meu.
13.Şi va fi vouă spre mărturie.
14.Puneţi deci în inimile voastre să nu gândiţi de mai înainte ce veţi răspunde;
15.Căci Eu vă voi da gură şi înţelepciune, căreia nu-i vor putea sta împotrivă, nici să-i răspundă toţi potrivnicii voştri.
16.Şi veţi fi daţi şi de părinţi şi de fraţi şi de neamuri şi de prieteni, şi vor ucide dintre voi.
17.Şi veţi fi urâţi de toţi pentru numele Meu.
18.Şi păr din capul vostru nu va pieri.
19.Prin răbdarea voastră veţi dobândi sufletele voastre.
20.Iar când veţi vedea Ierusalimul înconjurat de oşti, atunci să ştiţi că s-a apropiat pustiirea lui.
21.Atunci cei din Iudeea să fugă la munţi şi cei din mijlocul lui să iasă din el şi cei de prin ţarină să nu intre în el.
22.Căci acestea sunt zilele răzbunării, ca să se împlinească toate cele scrise.
23.Dar vai celor care vor avea în pântece şi celor care vor alăpta în acele zile. Căci va fi în ţară mare strâmtorare şi mânie împotriva acestui popor.
24.Şi vor cădea de ascuţişul săbiei şi vor fi duşi robi la toate neamurile, şi Ierusalimul va fi călcat în picioare de neamuri, până ce se vor împlini vremurile neamurilor.
25.Şi vor fi semne în soare, în lună şi în stele, iar pe pământ spaimă întru neamuri şi nedumerire din pricina vuietului mării şi al valurilor.
26.Iar oamenii vor muri de frică şi de aşteptarea celor ce au să vină peste lume, căci puterile cerurilor se vor clătina.
27.Şi atunci vor vedea pe Fiul Omului venind pe nori cu putere şi cu slavă multă.
28.Iar când vor începe să fie acestea, prindeţi curaj şi ridicaţi capetele voastre, pentru că răscumpărarea voastră se apropie.
29.Şi le-a spus o pildă: Vedeţi smochinul şi toţi copacii:
30.Când înfrunzesc aceştia, văzându-i, de la voi înşivă ştiţi că vara este aproape.
31.Aşa şi voi, când veţi vedea făcându-se acestea, să ştiţi că aproape este împărăţia lui Dumnezeu.
32.Adevărat grăiesc vouă că nu va trece neamul acesta până ce nu vor fi toate acestea.
33.Cerul şi pământul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece.
34.Luaţi seama la voi înşivă, să nu se îngreuieze inimile voastre de mâncare şi de băutură şi de grijile vieţii, şi ziua aceea să vine peste voi fără de veste,
35.Ca o cursă; căci va veni peste toţi cei ce locuiesc pe faţa întregului pământ.
36.Privegheaţi dar în toată vremea rugându-vă, ca să vă întăriţi să scăpaţi de toate acestea care au să vină şi să staţi înaintea Fiului Omului.
37.Şi ziua era în templu şi învăţa, iar noaptea, ieşind, o petrecea pe muntele ce se cheamă al Măslinilor.
38.Şi tot poporul venea dis-de-dimineaţă la El în templu, ca să-L asculte.

Dar si Sfanta Evanghelie de la Ioan!
Sfânta Evanghelie după Ioan


Capitolul 5
1.După acestea era o sărbătoare a iudeilor şi Iisus S-a suit la Ierusalim.
2.Iar în Ierusalim, lângă Poarta Oilor, era o scăldătoare, care pe evreieşte se numeşte Vitezda, având cinci pridvoare.
3.În acestea zăceau mulţime de bolnavi, orbi, şchiopi, uscaţi, aşteptând mişcarea apei.
4.Căci un înger al Domnului se cobora la vreme în scăldătoare şi tulbura apa şi cine intra întâi, după tulburarea apei, se făcea sănătos, de orice boală era ţinut.
5.Şi era acolo un om, care era bolnav de treizeci şi opt de ani.
6.Iisus, văzându-l pe acesta zăcând şi ştiind că este aşa încă de multă vreme, i-a zis: Voieşti să te faci sănătos?
7.Bolnavul I-a răspuns: Doamne, nu am om, care să mă arunce în scăldătoare, când se tulbură apa; că, până când vin eu, altul se coboară înaintea mea.
8.Iisus i-a zis: Scoală-te, ia-ţi patul tău şi umblă.
9.Şi îndată omul s-a făcut sănătos, şi-a luat patul şi umbla. Dar în ziua aceea era sâmbătă.
10.Deci ziceau iudeii către cel vindecat: Este zi de sâmbătă şi nu-ţi este îngăduit să-ţi iei patul.
11.El le-a răspuns: Cel ce m-a făcut sănătos, Acela mi-a zis: Ia-ţi patul şi umblă.
12.Ei l-au întrebat: Cine este omul care ţi-a zis: Ia-ţi patul tău şi umblă?
13.Iar cel vindecat nu ştia cine este, căci Iisus se dăduse la o parte din mulţimea care era în acel loc.
14.După aceasta Iisus l-a aflat în templu şi i-a zis: Iată că te-ai făcut sănătos. De acum să nu mai păcătuieşti, ca să nu-ţi fie ceva mai rău.
15.Atunci omul a plecat şi a spus iudeilor că Iisus este Cel ce l-a făcut sănătos.
16.Pentru aceasta iudeii prigoneau pe Iisus şi căutau să-L omoare, că făcea aceasta sâmbăta.
17.Dar Iisus le-a răspuns: Tatăl Meu până acum lucrează; şi Eu lucrez.
18.Deci pentru aceasta căutau mai mult iudeii să-L omoare, nu numai pentru că dezlega sâmbăta, ci şi pentru că zicea că Dumnezeu este Tatăl Său, făcându-Se pe Sine deopotrivă cu Dumnezeu.
19.A răspuns Iisus şi le-a zis: Adevărat, adevărat zic vouă: Fiul nu poate să facă nimic de la Sine, dacă nu va vedea pe Tatăl făcând; căci cele ce face Acela, acestea le face şi Fiul întocmai.
20.Că Tatăl iubeşte pe Fiul şi-I arată toate câte face El şi lucruri mai mari decât acestea va arăta Lui, ca voi să vă miraţi.
21.Căci, după cum Tatăl scoală pe cei morţi şi le dă viaţă, tot aşa şi Fiul dă viaţă celor ce voieşte.
22.Tatăl nu judecă pe nimeni, ci toată judecata a dat-o Fiului.
23.Ca toţi să cinstească pe Fiul cum cinstesc pe Tatăl. Cine nu cinsteşte pe Fiul nu cinsteşte pe Tatăl care L-a trimis.
24.Adevărat, adevărat zic vouă: Cel ce ascultă cuvântul Meu şi crede în Cel ce M-a trimis are viaţă veşnică şi la judecată nu va veni, ci s-a mutat de la moarte la viaţă.
25.Adevărat, adevărat zic vouă, că vine ceasul şi acum este, când morţii vor auzi glasul Fiului lui Dumnezeu şi cei ce vor auzi vor învia.
26.Căci precum Tatăl are viaţă în Sine, aşa I-a dat şi Fiului să aibă viaţă în Sine;
27.Şi I-a dat putere să facă judecată, pentru că este Fiul Omului.
28.Nu vă miraţi de aceasta; căci vine ceasul când toţi cei din morminte vor auzi glasul Lui,
29.Şi vor ieşi, cei ce au făcut cele bune spre învierea vieţii şi cei ce au făcut cele rele spre învierea osândirii.
30.Eu nu pot să fac de la Mine nimic; precum aud, judec; dar judecata Mea este dreaptă, pentru că nu caut la voia Mea, ci voia Celui care M-a trimis.
31.Dacă mărturisesc Eu despre mine însumi, mărturia Mea nu este adevărată.
32.Altul mărturiseşte despre Mine; şi ştiu că adevărată este mărturia pe care o mărturiseşte despre Mine.
33.Voi aţi trimis la Ioan, şi el a mărturisit adevărul.
34.Dar Eu nu de la om iau mărturia, ci spun aceasta ca să vă mântuiţi.
35.Acela (Ioan) era făclia care arde şi luminează, şi voi aţi voit să vă veseliţi o clipă în lumina lui.
36.Iar Eu am mărturie mai mare decât a lui Ioan; căci lucrurile pe care Mi le-a dat Tatăl ca să le săvârşesc, lucrurile acestea pe care le fac Eu, mărturisesc despre Mine că Tatăl M-a trimis.
37.Şi Tatăl care M-a trimis, Acela a mărturisit despre Mine. Nici glasul Lui nu l-aţi văzut vreodată, nici faţa Lui nu aţi văzut-o;
38.Şi cuvântul Lui nu sălăşluieşte în voi, pentru că voi nu credeţi în Cel pe care l-a trimis Acela.
39.Cercetaţi Scripturile, că socotiţi că în ele aveţi viaţă veşnică. Şi acelea sunt care mărturisesc despre Mine.
40.Şi nu voiţi să veniţi la Mine, ca să aveţi viaţă!
41.Slavă de la oameni nu primesc;
42.Dar v-am cunoscut că n-aveţi în voi dragostea lui Dumnezeu.
43.Eu am venit în numele Tatălui Meu şi voi nu Mă primiţi; dacă va veni altul în numele său, pe acela îl veţi primi.
44.Cum puteţi voi să credeţi, când primiţi slavă unii de la alţii şi slava care vine de la unicul Dumnezeu nu o căutaţi?
45.Să nu socotiţi că Eu vă voi învinui la Tatăl; cel ce vă învinuieşte este Moise, în care voi aţi nădăjduit.
46.Că dacă aţi fi crezut lui Moise, aţi fi crezut şi Mie, căci despre Mine a scris acela.
47.Iar dacă celor scrise de el nu credeţi, cum veţi crede în cuvintele Mele?

6 comentarii:

  1. Mosii si stramosii care au facut Romania Dodoloata din care unii nu au mai apucat sa o vada tradata din interior ca acum-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  2. Citiți și dați mai departe! Preasfânta Născătoare de Dumnezeu, anunță reVENIREA Fiului Său, Dumnezeu !!!

    APARIȚIA FECIOAREI MARIA LA CENTRUL MARIAN DIN FIGUEIRA, MINAS GERAIS,
    BRAZILIA, CĂTRE FRATELE VIZIONAR ELÍAS DEL SAGRADO CORAZÓN DE JESÚS.
    13 Februarie 2023
    În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.

    Astăzi, în pelerinajul Meu sacru, am vizitat unele locuri din întreaga lume care au nevoie de intervenție divină. Și acest lucru a fost posibil încă o dată, dragi copii, prin rugăciunile voastre toate și ale celor care Mă ascultă în acest moment. Prin rugăciunea tuturor acelor inimi care se unesc la focul de iubire al Inimii Mele. În acest ceas îngrijorător al planetei, sufletele imploră ca Dumnezeu să reverse Harul și Mila Sa, Pacea Sa și toată Răscumpărarea Sa.

    Astăzi, am venit aici pentru a vă spune acest lucru, pentru că vă spun încă o dată, copiii Mei, că rugăciunea inimii este cea care va converti și va salva lumea, va evita războaiele și dezastrele. Rugăciunea va evita epidemiile, conflictele, strămutarea ființelor umane. Rugăciunea inimii va echilibra întotdeauna axa Pământului și va face posibil ca toți copiii Mei să aibă starea de Grație de care toată lumea are nevoie în acest moment, pentru a învăța cum să treacă prin sfârșitul acestor vremuri.

    Astăzi, am venit să vă vorbesc din nou despre importanța rugăciunii inimii, pentru ca voi să o simțiți în adâncul esenței voastre, pentru ca fiecare nouă rugăciune să fie o oportunitate de a comunica cu Dumnezeu și de a deschide ușile Cerului în întreaga umanitate, închizând astfel ușile nesigure care există în multe locuri din lume.

    Ca Mamă a voastră, ca Mamă Celestă, nu voi obosi niciodată, niciodată să vă repet acest lucru. Pentru că voi, cu ochii voștri, veți vedea ceea ce vă spun și veți percepe, copiii Mei, diferența dintre un suflet care se roagă și un suflet care nu se roagă. Iar acest exercițiu este ceva mai mult decât ceva religios sau spiritual.

    Însuși Tatăl Veșnic a fost primul care s-a rugat în acest univers, prin Cuvântul Său, iar Cuvântul Său a devenit trup prin Hristos. Dacă veți observa această propoziție pe care v-o spun, veți înțelege puterea rugăciunii, o putere de concretizare și de manifestare supremă.

    Este în planurile interioare unde toți pot fi uniți prin rugăciune, indiferent de distanță, evenimente sau situații. Pe zi ce trece, evenimentele acestei lumi vă vor determina să trăiți rugăciunea inimii cu mai multă minuțiozitate și responsabilitate.

    Astăzi, în fața a tot ceea ce se întâmplă în umanitate, vă întreb, cu toată Iubirea Maternă a Inimii Mele: cum este participarea voastră la rugăciunea de zi cu zi, la rugăciunile pe care Ierarhia Divină vi le-a cerut pentru fiecare zi a săptămânii, pentru toate cauzele din lume, pentru toate situațiile care apar și se precipită, tot mai mult în fiecare zi?

    În adevăr, vă spun, iubiții mei copii, că pentru Dumnezeu nu contează dacă aveți sau nu un loc de muncă. Gândul vostru și, mai ales, inima voastră, pot fi în rugăciune, uneori, fie că pronunțați sau nu cuvinte.

    În acest ciclu, conștiințele voastre trebuie să fie într-o permanentă stare de rugăciune, așa cum mulți alții ar trebui să fie în fața Preasfântului Trup Euharistic al Fiului Meu. Fără aceste două exerciții, iubiții Mei copii, și îmi pare rău că vă spun acest lucru, nu veți reuși să supraviețuiți, deoarece energiile acestei lumi nu numai că compromit națiunile și popoarele, dar plasează și sufletele în mari abisuri necunoscute și impenetrabile, chiar și pentru Ierarhia Divină.

    Nu spun că nu vă veți confrunta cu încercări sau suferințe. Nu spun că nu veți experimenta deșerturi sau provocări. Pentru că, atât timp cât sunteți în această lume, trebuie să învățați să vă transcendeți și să vă depășiți pe voi înșivă în fiecare zi.


    prima parte

    RăspundețiȘtergere
  3. partea a doua

    Sfintele noastre Inimi trebuie să sublinieze acest lucru pentru ca voi să înțelegeți și să acceptați acest lucru. Pentru că în acel moment, când totul se va întâmpla cu adevărat, veți face parte din haosul umanității sau veți fi aducători de pace, slujitori ai Luminii Divine a Tatălui care, prin cuvântul rugăciunii și prin adorația la Preasfântul Sacrament al Altarului, vor învăța, cu răbdare și mare determinare, să înduplece nedreptatea acestei lumi?

    Astăzi, vreau să dau fiecăruia dintre copiii Mei un pic mai mult din școala mea de rugăciune, astfel încât cât mai multe inimi să se unească cu noi în această urgență a sfârșitului vremurilor, când, printr-un mare efort interior, va fi necesar să învățăm să depășim fărădelegea acestei lumi și lipsa de pace.

    Dar Prezența Mea din această seară vă aduce Pacea Cerurilor. Prezența Mea, ca instrument al Tatălui se oferă pentru a le aduce copiilor Mei o mai mare conștientizare, de care au nevoie în aceste vremuri, pentru ca inimile lor să nu fie confuze sau înșelate. În acest fel, prin rugăciunea inimii, care este ceva profund simplu, dar adevărat, puteți ajuta sufletele să depășească sfârșitul vremurilor, pentru că nu toate sufletele vor reuși să o facă.

    Dar dacă există cel puțin o conștiință sau mai multe conștiințe pe suprafața acestei planete, care imploră, se roagă și Îl invocă pe Dumnezeu, adorând și iubind Preasfântul Sacrament al Altarului, vă asigur, iubiții mei copii, că acele suflete care nu reușesc să depășească sfârșitul timpurilor vor avea parte de o amnistie spirituală și vor fi reconsiderate de Planul de salvare, pur și simplu prin intermediul sufletelor care se roagă și adoră.

    Acest fundament spiritual din viața voastră, care, cu fiecare zi care trece, trebuie aprofundat, extins, și nu trebuie să rămână doar ca un exercițiu spiritual, este cel de care aveți nevoie, pentru a învăța să identificați semnele sfârșitului vremurilor, acele semne care vor veni din univers spre planetă pentru a anunța Întoarcerea Fiului Meu, o Întoarcere care va fi fără precedent, o Întoarcere a Fiului Meu care nu a mai fost văzută sau cunoscută de nicio ființă de pe această planetă.

    Înțelegeți acum importanța de a fi în aceeași vibrație cu a Noastră și de a face efortul corect și sincer de a nu ieși din dimensiunea Noastră? Acest lucru este valabil indiferent de haosul din lume și de indiferența, de lipsa de iubire și de pace din umanitate, indiferent de răzbunarea care poate fi văzută în lume și în cadrul familiilor, lucru care rănește profund Inima lui Dumnezeu.

    Câte motive în plus am avea Noi pentru a ne ruga, nu numai pentru a întări Scopul acestei țări, nu numai pentru a ajuta sufletul acestei națiuni și îngerul ei, ci și pentru a ne ruga în mod conștient pentru toate nevoile lumii? Pentru că toate sunt importante pentru Ochii lui Dumnezeu și, astfel, Dumnezeu speră că și iubiții Săi Copii vor considera toate aceste nevoi ca fiind importante.

    În această noapte de mare inflexiune planetară, Inima Mea Neprihănită a putut să mijlocească și să salveze multe suflete din infernurile întunecate ale acestei lumi, deoarece au fost oferite rugăciuni și inimile au fost expuse ca o ofrandă în fața lui Dumnezeu. Fără aceasta, nimic nu ar fi fost posibil.

    Iată de ce vă reamintesc încă o dată despre rugăciunea mijlocitoare, despre puterea rugăciunii de mijlocire, pentru că la sfârșitul vremurilor veți vedea lucruri incredibile care vă vor aduce teroare. Totuși, nu vă temeți, pentru că sufletului care se roagă nu-i va lipsi niciodată Lumina lui Dumnezeu și, mai ales, nu-i va lipsi niciodată Iubirea lui Dumnezeu, Iubirea Tatălui care, prin Spiritul Său Divin, vă va ghida pentru ca, în aceste vremuri finale, să învățați să luați deciziile corecte.

    RăspundețiȘtergere
  4. partea a treia

    Dragii Mei copii, vă dau toată această explicație pentru că astăzi vor fi consacrați noi Copii ai Mariei, iar acest lucru îi ajută și pe cei care sunt deja consacrați Copii ai Mei. Acest lucru nu înseamnă pur și simplu să primiți mantia Maicii Domnului pe trupurile voastre. Înseamnă să trăiți, în aceste vremuri, un angajament real și adevărat, care nu slăbește și nici nu este trecător.

    Nu trebuie să fiți doar copiii Mei acum, ci trebuie să fiți și luptătorii Mei de rugăciune și, de asemenea, co-mediatorii Maicii Domnului, care să țină cont cu atenție de tot ceea ce se întâmplă în lume și de cât de urgent este ca Cerul să mijlocească, pentru că în acest fel vom menține planeta și, mai ales, vom menține umanitatea la locul ei.

    Orice război care este pus în scenă în familii sau în națiuni, între popoare sau chiar în societate, nu va rezista niciodată, niciodată, dacă sufletele se vor ruga cu adevărat pentru războaiele din lume și din familii, vă asigur că peste noapte vor dezamorsa planurile dușmanului Meu. Pentru că în aceste vremuri, și mai mult ca oricând, Doamna celor Șapte Săbii trebuie să lucreze pe scară largă pentru umanitate, pentru ca principalele Șapte Atribute ale lui Dumnezeu, prin intermediul Săbiilor Mele, să dezrădăcineze impunitatea, indiferența, cultura lepădării, răul din inimi, ura, răzbunarea și masacrul din această umanitate.

    Înțelegeți acum necesitatea unei rugăciuni permanente, așa cum se roagă mereu Mama voastră Cerească?

    Iată de ce, în acest ciclu, angajamentul noilor Copii ai Mariei trebuie reînnoit prin tot ceea ce v-am spus astăzi.

    Toți sunt bineveniți în Templul Sacru al Inimii Mele Imaculate. Voi spera întotdeauna că copiii Mei se vor oferi să fie consacrați Inimii Mele și, astfel, să fie consacrați lui Dumnezeu. Și că El, prin Robul și Slujitorul Său, vă va da Harurile și Milostivirile Sale.

    Înainte de a părăsi America de Sud și de a-l însoți pe Fiul Meu în cea mai importantă sarcină a existenței Sale, în aceste vremuri finale din Orientul Mijlociu, voi consacra inimile care, în fața lui Dumnezeu, se oferă să trăiască școala rugăciunii inimii în aceste vremuri, astfel încât fiecare dintre viețile voastre să fie o flacără incandescentă a Tatălui Etern, pentru a ilumina aceste vremuri de întuneric și necaz.


    Fratele Elías del Sagrado Corazón de Jesús:

    Cei care vor fi consacrați se pot apropia de picioarele acestui Altar. Ascultând Imnul Consacrării Copiilor Mariei, să ne pregătim pentru acest moment al consacrării; să o ascultăm pe Maica Domnului, cuvintele ei sacre de binecuvântare, sprijin și iubire pentru copiii Ei.

    Maica Divină cere să fie adus aici ulei pentru binecuvântare, pentru că îi vom unge pe cei care vor fi consacrați astăzi. Și vom cere, în acest moment, ca un preot să se pregătească pentru această Ungere.

    În această noapte, când lumea agonizează din cauza faptului că nu vede Lumina lui Dumnezeu, primesc cu recunoștință și iubire ofranda consacrării voastre. Suflete atât de diferite, dar care, începând din acest moment, pot fi unite deși au același scop, acela de a descoperi motivul pentru care se află aici, în această lume. Scopul sacru de a-l sluji pe Dumnezeu cu recunoștință, respect și devotament, sub lumina puternică a rugăciunii Copiilor Mariei.

    Iată de ce am cerut acest ulei binecuvântat, la cererea Fiului Meu, Iisus Hristos, care va marca pe frunțile voastre semnul unirii cu puternica Cruce a Răscumpărătorului, cea care ușurează datoriile spirituale, alină suferința, mângâie inimile, vindecă spiritele, vă eliberează de legături, aprinde inimile în Speranța lui Dumnezeu, aducându-vă Pace, Lumină și Milă.

    Iată de ce nu numai că consacru acest ulei, care vă va unge cu semnul luminos al Crucii Răscumpărătorului, dar vă consacru și pe voi ca pe copiii Mei, copiii Mariei.

    În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh. Amin.


    Fratele Elías del Sagrado Corazón de Jesús:

    Putem cânta Imnul de consacrare.

    Să ne pregătim pentru ungere.

    Îți mulțumim, Mamă Divină, pentru tot ceea ce ne dai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Murcea Cosea -Romania in conditiile de razboi si ajutorarea Ucrainei trebuie sa puna in fata Interesul National ,nu asa cum face acum clasa politica care ne conduce-craciun.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce înseamnă dacă am visat că străbunicul care e mort deja a murit din nou și noi eram la căpătâiul lui și mă uitam in camera in care era ținut înainte să îl ducă la biserică și avea numai poze cu mine când eram mic desi eu nu am fost prea apropiat de el adica nu am avut ocazia căci eram mic și era distanta ,decât de vreo 2 ori în viața când eram mic l-am văzut .Oare ce înseamnă că erau pozele mele de când eram mic in camera?Menționez că în vis când murise eram că în prezent 28 de ani.Ma pune pe gânduri visul .

    RăspundețiȘtergere