marți, 21 februarie 2023

IISUS HRISTOS VA VENI ,SA JUDECE VIII SI MORTII !


                                     

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

                                                                                      

                                                  Dragii mei, 

 Ce minunat şi ce frumos este,ca  să mă trezesc auzind cum răsună Cerul si Pămantul la glasul Ingerilor Lui Dumnezeu Prea Bunul si Prea Milostivul,Ingeri care cântau cu totii in Cor,aducând Lauda şi Slava Prea Sfintei Treimi si Maicii Prea Curatei Fecioare Maria.
Şi aud glas, care spune cu mare dragoste aşa :
   
 "Nadejdea mea este Tatal,Dumnezeu Fiul si cu Sfantul Duh !
Slava Tie ,ca Te-a costat atât!
Slava Tie Mângâietorule!"
Dragilor, in Cartile sfintei Biserici vom gasi scris asa:
„Nădejdea mea este Tatăl, scăparea mea este Fiul, acoperământul meu este Duhul Sfânt, Treime Sfântă, slavă Ţie!“
Dar iata dragii mei, că acolo Sus in Cer langa Tronul Imparatesc ,Ingerii cantau asa:
  "Nadejdea mea este Tatal,Dumnezeu Fiul si cu Sfantul Duh !
Slava Tie ,ca Te-a costat atât!
Slava Tie Mângâietorule!"
Clipă în care ,văd cu ochii închişi pe Domnul nostru Iisus Hristos imbracat în veşmânt alb ,orbitor de strălucitor .
Il vad dragilor pe Mantuitorul nostru prea iubit ,cum coboara din Cer,pasind pe norii Cerului, asa precum ar pasi pe pămant.
Cerul se asternuse pur si simplu la picioarele Lui Iisus, asa precum un covor bleu senin.
Dragii mei,vad cum Iisus a ajuns pe Pământ  şi îngenunchează cu faţa Sa spre răsărit ,Îsi ţine mâinile Sale strânse ca la Rugăciune si se roagă la Dumnezeu Tatal Cel Ceresc.
 Si aud glas, care spune asa:
               "Cei care au vorbit prea mult la El, si cei care au vorbit urât la Cer !
                 Au fost la Ghetimani ,aici o Luminăăăăă si o luptăăăăă!"
Clipa in care,Cerul din zi s-a transformat in noapte. 
În timp ce auzeam acest glas,asa precum am stinge lumina de la întrerupător, tot aşa ,Cerul bleu senin s-a transformat in noapte neagra fara de Luna si fara de Stele.
Cerul dragilor, începuse  a se întuneca încă de când Iisus îngenunchease şi începuse a se ruga la Dumnezeu Tatal.
Aud glas, care spune pe un ton poruncitor de  te făcea să te cutremuri fie că vrei, fie că nu vrei,asa:

    "Căci va veni sa judece viii si mortii!
Sa judece pe cei morti,căci n-au stiut ce sa faca cât au trait pe acest pamant!"

Cu adevărat dragilor,Iisus Hristos va veni să judece viii şi morţii ! 
Pe cei buni cu multe fapte bune si cu multa Credinta , îi va odihni în Împaratia Sa.
Iar pe cei care nu au ştiut ce să facă cât au trăit pe Pământ, pe cei care au hulit, au vorbit urât la Cer ,pe cei care au dus o viaţă în dezmăţ şi necredinţă, osanda lor le va fi mare şi pe vecie acolo sus în Ceruri.
                

Asadar,aveţi mare grijă fraţilor cum vă cheltuiţi viaţa, căci va trebui să dăm socoteală Lui Dumnezeu pentru ce am fi putut face şi n-am făcut, precum şi pentru ce am făcut greşit şi nu trebuia.
Fiecare ne vom dobândi locul în viaţa de veci, după Credinta noastra a fiecaruia,după faptele de milostenie pe care le-am făcut şi după Dragostea pe care am revărsat-o asupra semenilor necondiţionat !
                                                                   Cu dragoste, Maria.

6 comentarii:

  1. Cind va veni Isus a doua oara pe Pamint, va intra in Tecuci si in centrul orasului ii va judeca pe toti pacatosii de acolo si va arde pe rug toate vrajitoarele ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tată ceresc iartă-mă dacă am mai greșit cu gândul sau cu fapta

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne Miluiește doamne 🙏
    Doamna Maria ce se mai poate spune,?
    Sa nădăjduim in Bunul Dumnezeu și Maicuta Domnului și se reverse mila și iubirea lui nemărginită peste noi toți.
    Doamne ajuta 🙏

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne nu ne părăsi pe noi păcătoși Amin

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne iarta ma ca am pacatuit cu fapta cu gindul sau cu privirea
    Dar Tu esti fara de pacat Doamne Isuse Hristoase😥

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne iartă -ne pe noi ,pacatosii

    RăspundețiȘtergere