sâmbătă, 11 septembrie 2021

VAI DE CEL CARE HULESTE CUVANTUL DUHULUI SFÂNT !

 

                                    
                                   Dragii mei, 

În aceasta noapte,în timp ce scriam aici pe Blog, aud glas din Cer care spune hotărât așa:


                         ” Vai de cel care a scris contra Mea!
                 Vai de cel care huleste Cuvântul Duhului Sfânt!”

În aceasta clipă dragilor, văd cum Cerurile se deschid ,iar în Cer, într-o lumină albă si orbitor de stralucitoare se afla 
            TRONUL SFINTEI  TREIMI. 
                    
DUMNEZEU  Tatăl, DUMNEZEU Fiul si Duhul Cel Prea Sfânt priveau în jos spre noi Fiii Săi. 
Dragii mei, sunteti multi tentati să aruncati cu vorbe grele în mine din pricina necredintei voastre ,sau pur si simplu ca acest lucru va face placere.
Dar ,ganditi-va că eu nu fac nimic de la mine, ci numai cu DARUL si cu PUTEREA DUHULUI SFÂNT.
Din PORUNCA LUI DUMNEZEU scriu si nu de dragul de a mă afla si eu in treaba.  
Mai bine este ca voi să cititi din ceea ce eu scriu si sa va abtineti de la cuvinte grele,cuvinte care vă pot incărca si mai mult sufletul cu păcate. 
Mai bine si mai frumos si bineplacut Lui Dumnezeu, este ca sa luati de pe acest Blog ceea ce vă foloseste sufletului,si nicidecum sa huliti CUVANTUL  LUI DUMNEZEU.
Eu v-am invățat pe voi si v-am spus ce trebuie sa faceti, dar alegerea este numai a voastra.
Numai voi dragilor, veti hotarâ ce veti face,cum si cât veti crede,dar,nu uitati: 
        "CUVINTELE pe care eu le scriu,nu le scriu de la mine!
           In dreapta mea sta in mod nevazut un INGER al Lui Dumnezeu,care -mi spune ce sa scriu."
                                         Cu dragoste,Maria. 

4 comentarii:

  1. osă câștige steaua cu dinamo în seara asta ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce prostii poti sa intrebi...
      Nu are vreo legatura cu blogul sau cu subiectul, dar intrebi aiurea.

      Ștergere
  2. Asa este mare pedeapsă vin peste ei.
    Ma uitam la primarita din sectorul I
    Clotilde a scos CRUCEA după stema ce reprezintă primăria sectorului.
    Va dati seama cine conduce ?
    SATANA!!
    UCIGA-L SFANTA CRUCE.
    Ce sa mai zicem are grijă Dumnezeu și Maica Domnului De fiecare.
    Sa ma ierte Dumnezeu dar nu pot suferi cei care nu au nimic SFANT in ei.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce inseamna hula impotriva DUHULUI SFSNT=A TE DEZICE DE SF TREIME-in seara de 11 sept 2021 pe ROMANIA TV seara a vorbit singura nepoata a parintelui ARSENIE BOCA-a spus f clar ce i-a destainuit parintele- ca acest neam s-a nascut tradator de tara - asa este cand alte popoare s-au bagat in treburile tarii-nepoata nu aminteste decat de suferintele acestui neam prin care va trece-asadar eu cred ca in viitorul indepartat va da exemplu de credinta-doar cei putini care vor ramane -sa speram ca cei putini se vor intoarce cu fata la DUMNEZEU

    RăspundețiȘtergere