miercuri, 22 septembrie 2021

ELENA FLORISTEAN,Mamica cu 6 copii si care este bolnava de cancer,are nevoie de ajutorul nostru.

                          Prieteni dragi, 


Am primit un mesaj de la mamica cu 6 copii,care este si bolnava de cancer.

Iata mesajul:

                            Bună seara tuturor!!


.

TELEFONUL Elenei Floristean este acesta :

 0787677895 .
Iar Contul pentru cine are si doreste ca s-o ajute sa aiba ce pune pe masa la copilasi,este acesta:

Cont in Lei la BCR :


RO36RNCB0240107732190001


Cont in Euro BCR:


RO79RNCB0240107732190003


Iata dragilor si mesajul,strigatul de ajutor al Elenei Floristean :

În primul rând vreau să vă mulțumesc tuturor pentru ajutorul acordat de a lungul timpului și pentru tot ceea ce a ți făcut pentru mine!! Vreau să mă iertați pentru îndrăznesc să apelez din nou la bunătatea dumneavoastră dar luni trebuie să merg la București din nou pentru investigații medicale, trebuie să fac RMN, ECOGRAFIE, CONSULT GINECOLOGIC ȘI Oncologic, plus analize medicale toate contracost din cauza pandemiei de coroanavirus trebuie să plătesc toate acestea! După cum bine știți a început și școala și cu ultimele resurse am cumpărat la cei mici strictul necesar pentru școală!! Nu mai spun că trebuie să cumpăr lemne care acum s au scumpit și mă simt neputincioasa în fața atîtor probleme care m au îngenuncheat și doar o minune de la DUMNEZEU și MĂICUȚA DOMNULUI mă poate salva din acest impas!! Cu speranța că cineva cu suflet mare mă va ajuta vă mulțumesc din inimă și vă doresc să fiți mereu sănătoși și fericiți!! Mulțumesc cu recunoștință tuturor!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu