duminică, 12 septembrie 2021

DOAMNA MARIA HANDIC ne roaga,ca s-o ajutam sa-si cumpere reteta medicala! La RMN i-au fost gasite mici tumori tiroidiene !

 

 Maria Handic

Oameni buni,am întrerupt tratamentul si trebui0a sa fac a doua doza! Va rog frumos ajutati-ma! Cei care dispuneau de mai mult,Va rog mult ajutati-ma! Dumnezeu sa va dea sanatate,sa nu aveti parte niciodata de doctori! Cu respect Maria H


                                      Prieteni dragi, 

Iata,mesajul ingrijorator foarte ,de azi 27 aug.2021,al dnei MARIA HANDIC,l-am preluat de pe fb:Maria Handic

Oameni buni,Va rog frumos,nu reusesc ssa-mi cumpăr reteta!! S-au adunat foarte puțini bani! Va rog frumos,cine poate,sa ma ajute! Bunul Dumnezeu sa va binecuvinteze! Cu respect Maria H

Mi/a scris dna MARIA HANDIC si chiar am vorbit cu dansa la telefon, si cu lacrimi in ochi m-a rugat ca sa public din nou rugamintea ei, deoarece, medicul i-a dat o reteta si costa mult,nu are bani ca sa o cumpere.

Eu cu mult drag am publicat rugamnintea sa, si cine poate dragilor ,cine are mila si inima buna,o poate ajuta asa precum vedeti in articolul de sub mesajul dnei Handic,care l-am preluat de pe pagina mea de facebok, acolo a scris dna Handic.

Va multumesc din toata inima prieteni,si sa fiti siguri ca Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului o sa va daruiasca inzecit fata de cat veti darui voi pentru dna Handic si nu numai. 

Iata Prieteni dragi cu suflet bun si cu inima mare,iata cum o putem ajuta pe dna MARIA HANDIC:

Maria dragă,Nu stiu daca am postat bine! Acum postez ,unde scrieExplozie uriașă! Imi ieste tare rusine ca,apelez din nou la bunăvoința acelora care,mi-ati ajutat! Bunutul Dumnezeu sa va întoarcă INSUTIT! Am cumparat numai un medicament din trepte.ca mi-a spus de-al,ca isi face efectul mai repede! Mai am ptr.2 zile din picături,după aceea o săptămână pauza!Ma bucur ptr.ca,am început să înghit mult mai usor!! Va rog din suflet nu ma lăsați!! Probabil ca;a dizolvat din noduli! Va rog mult,nu ma condamnați! Va multumesc din suflet si ma rog ptr.toti! Cu respect Maria H

7 comentarii:

  1. Războiul din estul Ucrainei continuă. Unde urmează in Orient?!
    https://www.realitatea.net/stiri/extern/razboiul-din-estul-ucrainei-continua-2-soldati-morti-situatia-este-critica_613de1a656a76c64893f6b07

    RăspundețiȘtergere
  2. În ziua de 11 Septembrie 2021 la ora 11:27:01 (ora locală a României) s-a produs în ZONA SEISMICA VRANCEA, BUZAU un cutremur cu magnitudinea ml 3.2, la adâncimea de 129km. Urmează inca câteva zile inca un cutremur la noi

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut tanti Marie, tot eu. Voi pune pt matale un link cu un video din youtube care este bun s-al urmaresti daca nu l-ai urmarit mai de vreme. La inceput este plictisitor dar dupa minul 17 va fi suspansul cel mare. Acest link il voi pune in articolele urmatoare in care vei scrie de viitoarele intimplari ca acolo intra toata lumea sa citeasca. Si daca ati va place, poate matale il vei pune. Eu, in curind nu voi mai intra pe aici. Va trebuii sa stau departe de orice lumina artificiala si tehnologie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce trebuie sa stati departe de orice lumina artificiala si tehnologie?Tehnologia ne ajuta oarecum daca stim sa o folosim, dar nu in exces.

      Ștergere
  4. https://www.youtube.com/watch?v=UeBGp9PwS6M

    RăspundețiȘtergere
  5. Sau copiaza si lipeste in youtube "Pământeni (Earthlings) - Subtitrat în română".

    RăspundețiȘtergere
  6. https://www.romaniatv.net/fenomen-meteo-extrem-de-rar-a-nins-in-camerun-locuitorii-au-vazut-zapada-prima-data-in-viata_5790443.html
    Inca o viziune îndeplinită. Unde este seismologul de serviciu?

    RăspundețiȘtergere