joi, 9 septembrie 2021

MULTUMIRI DIN INIMA,PENTRU TOATE URARILE FRUMOASE SI CALDE ,PE CARE LE-AM PRIMIT DE LA VOI !

                                            

                                                

"Cel ce pastreaza numai pentru sine DARUL care de la Dumnezeu vine,nu stie sa Îi fie recunoscator Prea Sfantului nostru Binefacator,adica, Prea Sfantului Duh !"  

.


                                                     Prieteni dragi,

Va multumesc din inima pentru urarile frumoase pe care le-am primit de la voi,astazi la zi onomastica!

M-ati bucurat foarte mult!

Am simtit in inima si-n suflet,ca am multi Prieteni adevarati care, apreciaza ceea ce eu scriu de la Bunul Dumnezeu si de la Maicuta Domnului! 



Sa fiti ocrotiti si binecuvantati atat voi ,cat si cei dragi inimii si sufletului vostru.

Cu dragoste si cu recunostinta,Maria!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu