sâmbătă, 11 septembrie 2021

MARIA, ACOLO UNDE ESTI TU,ACOLO ESTE SI DUHUL SFANT CU LUMINA SA !

                                                  Duhul-Sfant-in-Biblie.


                                              Dragii mei, 

În aceasta noapte in timp ce mă rugam, aud dragii mei un glas din Cer, un glas rasunator si deosebit de plăcut care -mi spune aşa :
                     "Maria,acolo unde esti tu, acolo este si Duhul Sfânt!
             Acolo unde esti tu, acolo este si Lumina Duhului Sfant!"
   Clipă în care dragii mei, ceea ce văd m-a lăsat mută de uimire.
Vedeam  în faţa mea, deasupra măsutei cu multe Carticele de Rugaciuni, văd un Nor auriu, un Nor mare cât Soarele,dar care, stralucea precum Soarele. Iar in mijlocul acestui Nor rupt ca din Soare, eram eu. 
Sa nu credeti dragilor,că sunt lipsita de modestie! Ci pur si simplu va relatez si aceasta Minune MARE, asa cum fac de fiecare dată.
Mă vedeam pe mine asa cum sunt acum, doar cu chip si cu umeri ma vedeam  în mijlocul Norului oval auriu, orbitor de stralucitor. 
Dragii mei, aceste CUVINTE  DUMNEZEIESTI, aceasta Revelatie, mi-au dat si mai multa putere ca sa pot face faţă la toate câte mă asteapta, ca sa pot face faţă tuturor răutatilor care vin de la oameni. 
Aceasta descoperire pe care mi-a facut-o Duhul Cel Prea Sfant, intareste pe vesnicie toate câte eu vad si toate cate eu aud si scriu aici, pentru voi semenii mei. 
Dragii mei, sa nu va indoiti nicicând de toate câte aflati pe acest Blog, deoarece, nu sunt de la mine, ci toate sunt de la Dumnezeu Prea Bunul si Prea Milostivul.
Fiecare dintre noi Îl putem vedea pe Dumnezeu, numai sa ne dorim aceasta si sa incercam ca sa implinim PORUNCILE SALE. 
     Să ne rugam dragii mei, Maicii Lui Dumnezeu si Stăpânei noastre ca sa ne invredniceasca pe toti si să putem trai asemenea mari si uimitoare Minuni. 
                                                Cu dragoste, Maria. 

Un comentariu:

  1. Asa este doamna Maria
    Omul sfințește locul,prin curățire sufletului lui
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc o zi binecuvântată tuturor.

    RăspundețiȘtergere