sâmbătă, 25 septembrie 2021

IISUS HRISTOS ÎN MIJLOCUL HARTII ROMANIEI , STRALUCIND CA UN SOARE !




                                      Dragii mei,

În aceasta dimineata in zori de zi,ma trezeste o lumina stralucitoare si astfel ,vad inspre Rasarit HARTA ROMANIEI,dar fara inscrisuri ci imbracata toata ,acoperita toata de lumina DUHULUI SFANT.
Stiti care era culoarea Luminii care acoperea intreaga HARTA a ROMANIEI DUHULUI SFANT? 
Era AURIE ca de Soare! 
Sau altfel spus,era precum culoarea CARTILOR mele -ADEVARUL DUHULUI SFANT :

            Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.


                                 Imagini pentru HARTA ROMANIEI.

Dragii mei, inchipuiti-va HARTA ROMANIEI imbracata in lumina orbitoare a Soarelui si fara inscrisuri pe ea.
Iar la partea dreapta sus,chiar in inima MOLDOVEI sta IISUS HRISTOS DOMNUL si MANTUITORUL nostru al tuturor.
                        Imagini pentru iisus.

Asa statea IISUS HRISTOS in inima MOLDOVEI ,precum si Sfanta Iconita de mai sus.
ROMANIA fratilor, stralucea cat o mie de SORI,iar din inima MOLDOVEI IISUS HRISTOS o binecuvanta !
Prieteni dragi, VENIREA LUI IISUS HRISTOS in ROMANIA DUHULUI SFANT este foarte aproape. 
Trebuie sa fim pregatiti sufleteste si trupeste, ca sa-L primim cu inima si cu sufletul intreg si curat.
Sufleteste sa ne pregatim prin SFANTA SPOVEDANIE la PARINTELE duhovnic si prin primirea SFINTEI si DUMNEZEIESTII IMPĂRTASANII cu Prea scump si cu Prea sfant Trup si Sangele Sau.
Trupeste, sa ne pregatim prin post si Rugaciune curata ,prin fapte bune si prin iubire faţă de Aproapele ,si nu in ultimul rand, prin iubire infinita pentru DUMNEZEU si MAICA DOMNULUI, Carora Li se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin !
                               Cu dragoste ,Maria.

2 comentarii:

  1. Vad ca au inceput proteste în țară noastră doamna Maria.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să fie cu noi cu toți.

    RăspundețiȘtergere
  2. ROMANIA ESTE TARA MANTUITORULUI LUMII!!!


    ROMANIA ESTE GRADINA MAICII DOMNULUI!!!


    DOAMNE,iti cer iertare pentru cat ai suferit pentru pacatele mele si a intregii lumi,care si astazi te Rastignesc ca au uitat de tot darul cel ceresc,ca le daruiesti viata.Doamne,suntem foarte pacatosi ca mintim ca pe TINE Te Iubim,dar noi tot dupa parte materiala alergam si de cea spirituala fugim.Doamne,am inteles de ce in 2012,Te-am refuzat in vis sa iau Sfanta Biblie,din Manile Tale Cele Sfinte,care au fost pironite pentru pacatele noastre,sa le vorbesc oamenilor despre CUVANTUL TAU CEL SFANT,dar eu am zis ca nu am facultate nu sunt pregatita,si nu vreau sa ma fac de rusine inaintea lor,iar, Tu Doamne,mi-ai zis sa te urmez,si asa am si facut si in viata reala,chiar daca mai trecut prin foarte multe greutati,suferinta,mi-ai incercat credinta,si iubirea care ti-o port in suflet,pentru ca ai murit pentru pacatele mele.Doamne,nu vreau bani,palate,am venit in aceasta lume pentru dreptate si adevar,si minciuna si duhurile rele sa le calc in picioare cu putere de la Tine.Asa cum ai dus Crucea,pentru pacate mele,acum este randul meu,si a celor care Te Iubim din tot sufletul,sa ne luam Crucea si sa te urmam in rugaciune si fapte bune,bisericele si Manastirile sa le ajutam,pe cei saraci si bonlavi sa le fim de ajutor,zi si noapte,asa ne putem numi crestini ortodocsi.Doamne,stiu ca Moldova este locul unde Te-ai NASCUT,dar nu ai copilarit,asa cum scrie si in Vechiul Testament,Multi Sfinti,au prenume Romanesti,Sfanta Fecioara Maria,Ioan Botezatorul,etc.Sfanta Biblie Cereasca a fost ascunsa,dar cand va fi scoasa la lumina,intreaga omenire va fi zguduita din temelii,ca am trait in minciuna.Stiu ca urmeaza Marea Revolutie in Romania,va disparea minciuna definitiv din tara si intreaga lume.Doamne,asa cum lucrezi prin sfinti ca sa ne apere de tot raul care este trimis asupra noastra,dar noi te rugam sa ne luminezi mintile la toti,sa nu mai fim sclavii minciuni,sa ne vaccinam si de Tine sa uitam,ca TU iesti Doctorul sufletelor noastre,noi credem in Puterea Ta,nu in minciuna,manipulare,tradare,din partea statului.Doamne,daca nu aveam putere de la Tine,nu asi fi scris,ca IN IERUSALIM Te-au Rastignit,iar in ROMANIA,TE-AI NASCUT,si Romania este Gradina.Maicii Domnului,si a DOUA VENIRE A TA,va fi in locul unde TE-AI NASCUT MOLDOVA.

    RăspundețiȘtergere