sâmbătă, 11 septembrie 2021

IMI IUBESC DREPTUL LA VIATA !

 


                                     9 Septembrie 2021, ora 6,45 !


                                  Dragii mei,


In aceasta dimineata,m-a trezit un glas care spunea asa:

           "Astazi ,fișa vietii se deschide!

            Va multumesc mult ca existati !

          Imi iubesc dreptul la viata!"

Dupa care, glasul dispare dragilor, dar am in fața ochilor mei inchisi,un Cer de ziua stralucitor si un Curcubeu cu doar trei culori sfinte, un Curcubeu cu fața inspre Cer,si nu inspre pamant cum il vedem noi adesea pe Cer.

Cele trei culori dragilor,erau :rosu,galben si albastru.


.
Inchipuiti-va dragii mei, acest Curcubeu intors cu deschiderea spre Cer,dar numai din trei culori,iar aceste culori erau ale Drapelului Romaniei sfinte.
Dragii mei,binecuvantata  este Romania Adevarului Duhului Sfant,binecuvantati sunteti voi si intreg poporul român.
Sa nu ne pierdem niciodata Credinta fratilor, sa fim buni si milostivi si sa ne iubim Aproapele ca pe noi insine.
Cu dragoste,Maria.

3 comentarii:

  1. Cat ma bucur doamna Maria pentru aceste mesaje care aduc speranța si bucuria pe chipurile oamenilor.
    Bucuria mea mare este ca poporul roman indiferent de greutăți, nu și-au pierdut simțul umorului și nici credința.
    Am fost ieri la un Sf.Maslu la o sf.biserica unde a fost puhoi de lume.
    Ce este mai mare bucurie sa vezi atâta lume la casa lui Dumnezeu.
    Nici o bucurie nu este mai mare.
    Slujba sa ținut afară ca nu începeau in Sf.biserica.
    Ce am văzut mulți tineri
    Va scriu si îmi vine să plâng de bucurie.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc la toata familia cu bucurii și împliniri.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului să fie cu noi cu toți.
    O zi frumoasa si binecuvântată va doresc la toata lumea.💐🍇🍎🍋

    RăspundețiȘtergere
  2. LAUDA TIE CRISTOASE REGELE MARIRI VESNICE GLORIE TIE PREA SFANTA TREIME. LAUDAT SA FIE ISUS SI MARIA IN VECI VECILOR AMIN

    RăspundețiȘtergere