marți, 28 septembrie 2021

POPORUL MEU MA URASTE ! POPORUL MEU URASTE AL MEU CUVANT !

    


                          Dragii mei,

În aceasta noapte dragilor, în timp ce scriam aici pe Blog,aud un glas tare trist si carem-a facut sa plang,iar sufletul meu ma durea tare,pentru ceea ce auzeam si pentru ceea ce vedeam.   
Glasul spunea asa dragilor:

                     " Vreau să văd cât de multă Credinţă, exista în oameni !

Clipă în care dragilor, vad o sala mare de Spectacole înspre Sud, iar aici, sala este arhiplină de spectatori.
Toata lumea se distra la maximum, ţipete ,urlete de bucurie,de extaz, o intreaga babilonie. Nimeni nu se mai întelegea cu nimeni,din pricina muzicii date la maxim, din pricina celor care se distrau in fel si chip.
Apoi glasul continuă:

          "Acum ,hai sa vedem şi cât de multă ură faţă de MINUNILE si CUVANTUL  LUI DUMNEZEU ,există  în sufletul si-n inima oamenilor!"

Acum, vedeam Sala acea arhiplina la spectacole,cum era total  goala si-ntr-un intuneric beznă. 
Nimic nu se mai auzea.
Mi se arată fratilor ,SFINTELE BISERICI in care erau prezente la SFANTA SLUJBĂ ,doar cateva persoane si Preotul.
Iar la final ,vad dragii mei pe IISUS HRISTOS Sus în Cerul Sfant, cum era rastignit pe Cruce ,iar lacrimi de sînge îi şiroiau pe obraji Săi Prea Sfinţi.
Image result for iisus rastignit..

Fratilor, desi eram cu ochii pe monitor,vedeam cum IISUS HRISTOS plangea de durere,plangea pentru noi robii Săi de pe Pămant.

Image result for IISUS PLANGE..
Aud glasul MANTUITORULUI ,care graieste tare trist aşa:
                  Poporul meu, nu mă iubeste!
     Poporul meu ,urăste MINUNILE MELE!
    Poporul meu ,urăste al MEU CUVÂNT !"        
               Unii zic că ,de aceea am murit,pentru că nu am putut face nimic!"

Şi văd fratilor, văd la  picioarele însângerate ale LUI IISUS HRISTOS,văd o pagina din Blogul meu, pe care eu am scris chiar despre a SA RASTIGNIRE, aşa cum a fost acum 2000 de ani.
Aceasta era pagina:


RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI , 

AȘA CUM A FOST ACUM ...


Apr 28, 2016 - RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI , AȘA CUM A FOST ACUM 2000DE ANI ! RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI ,AȘA CUM A FOST ACUM 2000 DE ...

Dragii mei,daca mai avem o fărâmă de CREDINŢĂ în inima si-n sufletul nostru, a sosit vremea si-acum este, ca sa înmultim acea faramită de Credinţă,si sa ne intoarcem la DUMNEZEU si la MĂICUTA DOMNULUI.
Eu sunt doar Condeiul DUHULUI SFANT, MESAGERUL SĂU, iar IISUS HRISTOS mi-a poruncit ca sa scriu al Său CUVANT, asa cum chiar EL îmi graieste. 
Eu ma supun voii Sale trup si suflet,inima si cuget.
Iar voi ,cei care nu credeti in nimic si sunteti toata ziua cu ura in suflet si cu jignirile pe varful limbii, vă rog din suflet, ca sa va ganditi de 1000 de ori inainte de a vă slobozi limba si a improsca cu fiere si venin.
DUMNEZEU este Bun,dar este si Drept !!!

Am readus aici,un articol pentru cei care si-au facut 

un prost obicei de a arunca cu ură si cu jigniri ,atât 

în mine cât si in cititori.

Cine stie, poate se vor indrepta.

Iata:

                    5 Martie 2015,ora 6,48 dimineaţa !

                                                    Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă, în Marea  şi Sfânta Zi a Bunei

 Vestiri,a Maicii Lui  Dumnezeu, mă trezeste O

 Lumină albă orbitor de stralucitoare, lumina care

 mă face sa ma cutremur în pat, şi astfel ,aud

 glasuri multe, un COR de Îngeri care 

aduceau Cântece de laudă si de slavă ,Pururea

 Prea Curatei  Fecioara Maria.

Corul de Îngeri dragilor, cânta aşa în Lumina albă 

orbitor de stralucitoare :
                              
              
              "Bucură-Te ,Mireasă, Pururea 

Fecioară.

           Bucura-Te ,Născătoare de Dumnezeu!


          Bucura-Te ,ceea ce esti plină de Har şi 

Dar ,Marie Domnul  este cu Tine.


          Bucură-Te, pântecele dumnezeiestii 

întrupări.

          Bucură-te ,Cea prin care se înoieşte 

Făptura.

           Bucură-Te, Cea prin care Prunc se 


face Făcătorul."

Apoi ,Corul de Îngeri fratilor, continuă să 

cânte dumnezeiesc de frumos aşa:

              "Ceea ce eşti mai cinstită de cât 

Heruvimii,


           Şi mai mărită fără de asemănare 

decât Serafimii .

          Care fără stricăciune,pe Dumnezeu 

Cuvântul ai născut,


          Pe Tine cea cu adevărat ,Născătoare 

de Dumnezeu Te mărim!"


Dragii mei, asa cum auzim în Sfânta Biserică

 cântând în Sfântul Altar, exact la fel cu aceeaşi

 melodie se cânta  în Cer de către Îngerii Lui

 Dumnezeu, încât, răsunau toate Cerurile si

 Pământul. 

Stăteam cu ochii închişi si priveam cum Cerul

 albastru de noapte a primit în el LUMINA 

 orbitoare ,în care ,puteam vedea aureolele rupte ca

 din Soare ,ale Sfintilor Lui Dumnezeu.

Aud un glas dragii mei, care spune duios:


                  "Maria de Sus şi Maria de Jos !"


Moment în care dragii mei, imi dau lacrimile si ma 

gandeam la cât de păcătoasă sunt eu, şi că aproape

 nu -mi vine sa cred,ca aici este vorba despre mine,

 ca fiind Maria de Jos. 

Şi totusi depsre mine este vorba, pentru că, de mult

 ori IISUS Hristos si Măicuta Sa,mi-au vorbit faţă

 catre faţă.

             
Şi spun dragilor în gândul meu: 


               Te iubesc Doamne, Te iubesc la infinit !


 Iar glas din Cer ,Glasul Lui Iisus  Hristos  îmi spune :
                
         "Tu eşti departe de casă !

       Departe ,pentru că, tu slujesti 

Cuvântului Meu .

Pentru că pe tine, întru Mâna Mea,

cu Mâna Mea te voi numi lor .

            Şi Cuvântul Meu ,Îl însoţeşte 

Cuvintele acestea şi se sprijină!"
               
                                                                                               
În aceasta clipă, îmi aud glasul sufletului meu care spune 

:

                 Doamne, primeste sufletul meu ce 

alearga sa prinda de-a Mesaje.

 Acum nu mai vreau ca să încalc vreo 

Poruncă.

           Nu mai vreau ca să încalc Legea Lui 

Dumnezeu mult Prea Înalt  şi mult Prea 

Milostiv!"

Şi iarăşi în  acest moment dragii mei, în Lumina

 alba orbitoare Îl văd pe
Scumpul nostru Mântuitor,aşa  în 

carne si oase ,cu Chipul stralucind de Lumina, si

 pe- al cărui obraz drept, Îi cade O LACRIMĂ de

 Lumină argintie, O Lacrimă ce ia formă de

 Triunghi, la orizontala.

Lacrima Îi rămâne pe obraz, si straluceste precum 

Soarele pe Cer.

Şi iarasi mă gândesc la Cuvintele cele mari :

" Maria de jos", dar un alt glas, in aceasta clipă îmi

 spune aşa :

                   
               "Maria Sfântului Duh !

      Maria poate să propage sunete ,ca 

Profeţie !

      Când ei se îndoiesc , nu ezita ca să faci 

bine !

       Atunci când ei se îndoiesc , se poate 

spune că, DUMNEZEU îţi va da ţie DUH 

curat !"
               
Dragii mei, închipuiţi-vă ce am simtit în sufletul

 meu, la auzul acestor Cuvinte Dumnezeiesti ! 

Nu am cuvinte lumesti, ca sa-I pot multumi Lui 

Dumnezeu si Maicii Domnului, pentru acest mare

 HAR şi DAR, pe care mi l-a dat mie roabei Sale si

 păcătoasei de mine. 


Sa ne rugam dragii mei, cu toata inima noastra si

 cu tot sufletul nostru, Lui Dumnezeu si Maicii

 Domnului, si să fim încredinţaţi că Rugaciunea

 noastra este auzita chiar in clipa în care ne rugam,

 si că vom primi AJUTOR  

DIVIN neconditionat si cu Iubire Dumnezeiasca.

Iată fratilor ,ce spune un glas,chiar acum :


                 "Dacă vreţi să vă meargă bine,

 trebuie să faceţi Bine !"  

        ..

Aşadar dragii mei, să facem Binele si sa nu

 asteptam nicio rasplata de le cei cărora le-am făcut

 Binele!

Răsplata, ne-o va da Bunul Dumneuzeu si Maica 

Domnului, după mărinimia inimii noastre ,precum

 şi ,după Credinţa si faptele noastre!

Sa fim buni si milostivi,  sa ne spovedim la Preot, ca

 apoi ,sa ne învrednicim a primi Sfanta si

 Dumnezeiasca Împărtăşanie, cu Prea Scump şi cu

 Prea Sfânt Trup şi Sangele Domnului. 

Dragii mei,  să nu treacă nicio zi în care ,fiecare

 dintre noi să nu fi miluit cu ceva,pe cineva sărac si

 necăjit. 


Să nu vă îndoiţi niciodată în inima voastra de toate

 câte scriu, căci nu de la mine scriu, ci de la Duhul

 Cel Prea Sfânt scriu! 


        Cu dragoste si preţuire, Maria. 

4 comentarii:

  1. Se referă la evrei, ei sunt poporul său.

    RăspundețiȘtergere
  2. n-ai cum sa-l urasti pe DOMNUL doar daca esti ateu-cuvantul LUI sunt evangheliile-daca se face referire la mesajele d-nei Maria nu toti crestinii pricep anumite mesaje-doar daca le este dat-si explicatii sunt putine

    RăspundețiȘtergere
  3. https://evz.ro/ultima-reduta-va-fi-sibiul-dar-va-cadea-si-acesta-vor-cadea-si-cei-alesi-ultimele-profetii-facute-de-arsenie-boca-anunta-urgia-in-romania.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Suflete drag,oricine ai vii,credem la fel.Ma cheama Serb Ilie _Sorinel.Suna la 0740398983.Sunt sibian pana,n maduva oaselor.Pa,pa,tai,tai.Multamesc frumos surioara Marioara.

      Ștergere