marți, 17 martie 2020

ROMANIA CEA MAI DE FOC !!!


                                             17 Martie 2019,ora 4,55 !

                                Dragii mei,

În aceasta dimineata,ma trezeste un glas si spune asa:

              "Astazi ,urmeaza Tara noastra !
                Romania cea mai de foc !"
Iata dragii mei, cum si acest Mesaj este ingrijorator.Nu stiu ce inseamna "Romania cea mai de foc",nu stiu cu certitudine ce poate insemna ,dar stiu ca de vom avea Credinta si iubire in Dumnezeu si-n Maicuta Domnului ,dar si iubire faţă de Aproapele nostru,vom fi bine cu totii si vom fi ocoliti si ocrotiti de tot ce inseamna chin suferinta.
Sa ne rugam cu inima si cu sufletul la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ,si vom fi ocrotiti !
                             Cu dragoste,Maria.

9 comentarii:

  1. Probabil e vorba de focul-rosu stabilit pe harti, venit din China-Coronavirusul-craciun

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne si Stapanul lumii ocroteste.ne de tot raul dat acestei lumi,ca sa ne indreptam privirea catre Tine.Nu.ti lasa Noul Ierusalim in primejdii,chiar daca poate noi toti am fost cateodata farisei.Iarta.ne si ne miluieste acum si in ultimul ceas.Amin!

    RăspundețiȘtergere
  3. da , probabil cele mai multe cazuri confirmate azi

    RăspundețiȘtergere
  4. expresia nu e gramaticala dar se refera la statele care trec prin aceasta viroza=zonele rosii

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai azi mai intra 10.000 in țara,incepe iadul !

    RăspundețiȘtergere
  6. Bieții oameni unde sa se duca?
    Nu trebuie sa fim deranjați ca sunt izgoniți acasă,sunt mulți care nu au acte si automat ii aruncă în stradă.
    Trebuie să fim solidari cu ei.
    BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului sa ne va apara. Doamne Ajuta

    RăspundețiȘtergere
  7. in sfarsit, Masinca, ai spus si tu o vorba inteleapta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pana acum nu va placut 21;39 ?
    Eu iubesc oamenii lucrez cu oamenii de 40 de ani.
    Iubesc semenii mei indiferent de culoare,rasa,s-au religie,
    Întotdeauna am respectat și respect omul,APROAPELE.
    Pentru cei care nu merita respect ii ocolesc si ii las in plata domnului.
    Deci anonim 21:39 IUBESC OAMENII.
    ZIC si eu ca un domn aici pe blocul doamnei Maria,hai,pa tai tai

    RăspundețiȘtergere