sâmbătă, 21 martie 2020

POPORUL MEU NU MĂ IUBESTE ! LACRIMILE LUI IISUS HRISTOS !

4
      Noapte de 8 -9 MARTIE 2017 ,ora  0,34 !    


                            Dragii mei,

În aceasta noapte dragilor, în timp ce scriam aici pe Blog,un glas tare trist m-a facut sa plang,iar sufletul meu ma durea tare,pentru ceea ce auzeam si pentru ceea ce vedeam.   
Glasul spunea asa ,dragilor:

                     " Vreau să văd ,cât de multă Credinţă exista în oameni !

Clipă în care dragilor, vad o sala mare de Spectacole înspre Sud, iar aici, sala este arhiplină de spectatori.
Toata lumea se distra la maximum; ţipete ,urlete de bucurie,de extaz, o intreaga babilonie. Nimeni nu se mai întelegea cu nimeni,din pricina muzicii date la maxim, din pricina celor care se distrau in fel si chip.
Apoi glasul continuă:

          "Acum ,hai sa vedem şi cât de multă ură 

faţă de MINUNILE si CUVANTUL  LUI DUMNEZEU,exista in sufletul si-n inima oamenilor !"

Acum, vedeam Sala aceea arhiplina la spectacole,cum era total  goala si-ntr-un intuneric beznă. 
Nimic nu se mai auzea.
Mi se arată fratilor SFINTELE BISERICI in care ,erau prezente la SFANTA SLUJBĂ doar cateva persoane si Preotul.
Iar la final ,vad dragii mei pe IISUS HRISTOS Sus în Cerul Sfant cum era rastignit pe Cruce ,iar lacrimi de sînge Îi şiroiau pe obraji Săi Prea Sfinţi.
Image result for iisus rastignit..

Fratilor, desi eram cu ochii pe monitor,vedeam cum IISUS HRISTOS plangea de durere,plangea pentru noi robii Săi de pe Pămant.

Image result for IISUS PLANGE..
Aud glasul MANTUITORULUI care graieste tare trist aşa:
                  Poporul meu nu mă iubeste!
     Poporul meu urăste MINUNILE MELE!
    Poporul meu urăste al MEU CUVÂNT !"        
               Unii zic că ,de aceea am murit,pentru că nu am putut face nimic".
Şi văd fratilor, văd la  picioarele însângerate ale LUI IISUS HRISTOS,văd o pagina din Blogul meu in care, eu am scris chiar despre a SA RASTIGNIRE, aşa cum a fost acum 2000 de ani.
Aceasta era pagina:


RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI , AȘA CUM A FOST ACUM ...

https://plus.google.com/.../posts/AQXetAeyhk9 - Translate this page
Apr 28, 2016 - RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI , AȘA CUM A FOST ACUM 2000DE ANI ! RASTIGNIREA ȘI ÎNVIEREA DOMNULUI ,AȘA CUM A FOST ACUM 2000 DE ...

Dragii mei,daca mai avem o fărâmă de CREDINŢĂ în inima si-n sufletul nostru, a sosit vremea si-acum este, ca sa înmultim acea faramită de Credinţă si sa ne intoarcem la DUMNEZEU si la MĂICUTA DOMNULUI.
Eu sunt doar Condeiul DUHULUI SFANT, MESAGERUL SĂU, iar IISUS HRISTOS mi-a poruncit ca sa scriu al Său CUVANT, asa cum chiar EL îmi graieste. 
Eu ma supun Voii Sale trup si suflet,inima si cuget.
Iar voi ,cei care nu credeti in nimic si sunteti toata ziua cu ura in suflet si cu jignirile pe varful limbii, vă rog din suflet, ca sa va ganditi de 1000 de ori inainte de a vă slobozi limba si a improsca cu fiere si venin.
DUMNEZEU este Bun,dar este si Drept !!!
Am readus aici un articol pentru cei care ,si-au facut 

un prost obicei de a arunca cu ură si cu jigniri ,atât 

în mine cât si in cititori.

Cine stie, poate se vor indrepta.

Iata:

                    5 Martie 2015,ora 6,48 dimineaţa !

                           Dragii mei, 

Astăzi dimineaţă  în Marea  şi Sfânta Zi  a Bunei Vestiri,a 

Maicii Lui  Dumnezeu, mă trezeste O Lumină albă 

orbitor de stralucitoare care ,mă face sa ma cutremur în 

pat, şi astfel ,aud glasuri multe, un COR de Îngeri care 

aduceau Cântece de laudă si de slavă ,Pururea Prea 

Curatei  Fecioara Maria.

Corul de Îngeri dragilor, cânta aşa în Lumina albă 

orbitor de stralucitoare :
                              
              
              "Bucură-Te Mireasă, Pururea 

Fecioară.

           Bucura-Te Născătoare de Dumnezeu!


          Bucura-Te ceea ce esti plină de Har şi 

Dar ,Marie Domnul  este cu Tine.


          Bucură-Te, pântecele dumnezeiestii 

întrupări.

          Bucură-te ,Cea prin care se înoieşte 

Făptura.

           Bucură-Te, Cea prin care Prunc se 


face Făcătorul."

Apoi ,Corul de Îngeri fratilor, continuă să cânte 

dumnezeiesc de frumos aşa:

              "Ceea ce eşti mai cinstită de cât 

Heruvimii,


           Şi mai mărită fără de asemănare 

decât Serafimii .

          Care fără stricăciune,pe Dumnezeu 

Cuvântul ai născut,


          Pe Tine cea cu adevărat ,Născătoare 

de Dumnezeu Te mărim!"


Dragii mei, asa cum auzim în Sfânta Biserică cântând 

în Sfântul Altar, exact la fel cu aceeaşi melodie, se cânta  

în Cer de către Îngerii Lui Dumnezeu, încât răsunau 

toate Cerurile si Pământul. 

Stăteam cu ochii închişi si priveam cum Cerul albastru de

 noapte, a primit în el LUMINA  orbitoare în care ,

puteam vedea aureolele rupte ca din Soare ,ale Sfintilor 

Lui Dumnezeu.

Aud un glas dragii mei, care spune duios:


                  Maria de Sus si Maria de Jos !"


Moment în care dragii mei, imi dau lacrimile si ma 

gandeam la cât de păcătoasă sunt eu, şi că aproape nu -mi vine sa cred ca aici 
este vorba despre mine,

 ca fiind Maria de Jos.

 Şi totusi ,despre mine este vorba deoarece, 

de multe ori IISUS Hristos si Măicuta Sa,

mi-au vorbit faţă catre faţă.

             
Şi spun dragilor în gândul meu: 


               Te iubesc Doamne, Te iubesc la infinit !


 Iar glas din Cer ,Glasul Lui Iisus  Hristos  îmi spune :
                
                       "Tu esti departe de casa!
                              
                       Departe ,pentru că tu slujesti 

                    Cuvantului Meu !


Pentru că ,pe tine întru Mâna Mea

cu Mâna Mea, te voi numi lor .

            Şi Cuvântul Meu Îl însoţeşte 

Cuvintele acestea şi se sprijină!"
               
                                                                                               
În aceasta clipă, îmi aud glasul sufletului meu care spune 

:

                 Doamne primeste sufletul meu ce

alearga sa prinda de-a Mesaje.

 Acum,nu mai vreau ca să încalc vreo 

Poruncă.

           Nu mai vreau ca să încalc Legea Lui 

Dumnezeu mult Prea Înalt  şi mult Prea 

Milostiv!"

Şi iarăşi în  acest moment dragii mei, în Lumina alba 

orbitoare Îl văd pe Scumpul nostru Mântuitor,aşa  în 

carne si oase, cu Chipul stralucind de Lumina si pe- al 

cărui obraz drept, Îi cade O LACRIMĂ de Lumină 

argintie, O Lacrimă ce ia formă de Triunghi la orizontala.

Lacrima Îi rămâne pe obraz  si straluceste precum 

Soarele pe Cer.

Şi iarasi mă gândesc la Cuvintele cele mari :

" Maria de jos", dar alt glas in aceasta clipă îmi spune 

aşa :

                   
               "Maria Sfântului Duh !

      Maria poate să propage sunete ,ca 

Profeţie !

      Când ei se îndoiesc , nu ezita ca să faci 

bine !

       Atunci când ei se îndoiesc , se poate 

spune că, DUMNEZEU îţi va da ţie DUH 

curat !"
               
Dragii mei, închipuiţi-vă ce am simtit în sufletul meu la 

auzul acestor Cuvinte Dumnezeiesti ! 

Nu am cuvinte lumesti, ca sa-I pot multumi Lui 

Dumnezeu si Maicii Domnului, pentru acest mare HAR 

şi DAR, pe care mi l-a dat mie roabei Sale si păcătoasei 

de mine. 

        ..

Sa ne rugam dragii mei, cu toata inima noastra si cu tot 

sufletul nostru Lui Dumnezeu si Maicii Domnului, si să 

fim încredinţaţi că ,Rugaciunea noastra este auzita chiar 

in clipa în care ne rugam si că vom primi AJUTOR  

DIVIN neconditionat si cu Iubire Dumnezeiasca.

Iată fratilor ,ce spune un glas chiar acum :


                 "Dacă vreţi să vă meargă 

bine,trebuie sa faceti bine!"

        ..

Aşadar dragii mei, să facem Binele si sa nu asteptam 

nicio rasplata de la cei cărora le-am făcut Binele!

Răsplata ne-o va da Bunul Dumneuzeu si Maica 

Domnului, după mărinimia inimii noastre ,precum şi 

după Credinţa si faptele noastre!

Sa fim buni si milostivi, sa mergem la Sfanta Biserica la 

Deniile de seara, sa ne spovedim la Preot, ca apoi ,sa ne 

învrednicim a primi Sfanta si Dumnezeiasca 

Împărtăşanie cu Prea Scump şi cu Prea Sfânt Trup şi 

Săngele Domnului. 

Dragii mei,  să nu treacă nicio zi în care ,fiecare dintre 

noi să nu fi miluit cu ceva,pe cineva sărac si necăjit. 


Să nu vă îndoiţi niciodată în inima voastra de toate câte 

scriu, căci nu de la mine scriu, ci de la Duhul Cel Prea 

Sfânt scriu! 


        Cu dragoste si preţuire, Maria. 

Prieteni dragi



           Anul acesta vom lansa inca doua 

volume, si anume :

                  Volumul 4 si 5 din 

       ADEVARUL  DUHULUI  SFANT !
                       
                                                     Imagini pentru duhul sfant imagini
În toamna anului acesta 2020, cu ajutorul Lui Dumnezeu si al Maicii Domnului, voi mai scoate inca 2 volume ale ADEVARULUI DUHULUI SFANT.

Ca de fiecare dată, pentru editarea a cât mai multor

exemplare, apelez la inima si la sufletul vostru bun si 

cald si plin de Credinta intru Hristos si Maica Domnului.

Cine doreste ca sa contribuie cu orice suma cat de mica

 la costul editarii Cartilor,o poate face astfel:

Contul pentru strainătate:
Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: 

RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307

Contul pentru România:

 Cod IBAN:

 RO71 RZBR 0000 0600 1504 7307
Toti Donatorii,vor primi CARTILE absolut GRATUIT oriunde s-ar afla.

BUNUL DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI  sa va binecuvinteze DARUL vostru de suflet si sa vi-l inmulteasca !
Sanatate multa sa aveti si multe bucurii in casa si la cei dragi!


              Imagini pentru duhul sfant imagini

                                   Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 



Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                     .
                                                                     
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 







                               

11 comentarii:

  1. Peste 9 luni , vor apare copii cu numele Covid si Izoleta .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și tăticii lor își vor schimba numele din Fane Belgianul în Fane Covid și din Gelu Münchenezul în Gelu Izoletă.

      Ștergere
    2. 🤣🤣🤣🤣🤣👍👍👍👍👍

      Ștergere
    3. 22.09 :))))))))))))))

      Ștergere
    4. 22.54 bine ca nu e Dragnovid sau Veovid desi Veorica si vid formeaza un pleonasm! :)))))))))) Bine ca n-ati ales „inima” Veoricai, ce ne-am fi facut acum cu analfabetii la conducere?

      Ștergere
  2. Cam asta ar trebui sa simta si cei care au facut Romania stat unitar si au ajuns sa moara in inchisori ca si Alexandru Ioan Cuza care nu are o statuie in capitala Unirii Bucuresti condusa acum de niste ALOGENI- DEGENERATI ai Istoriei dar profitori-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. deraiem de la subiect-cine nu poate s-o iubeasca pe MAICA DOMNULUI NU -L IUBESTE NICI PE DUMNEZEU IN TREIME-viata terestra e una si sufletul e alta-numai ca DUMNEZEU le-a unit-suflet+trup-asadar sa dam trupului mai putina atentie ca dupa moarte e viata adevarata-asa au spus si parintii sfinti din vechime carora li s-a aratat adevarul-pacat ca omul umbla dupa himere

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ati deraiat de mult timp de la subiect. Cine nu-L Iubeste pe Tatal, Creatorul a toate cate sunt pe pamant si in Univers, nu o iubeste nici pe Maica Domnului. Vi se pare ca in Romania este iubita Creatia? Sa va vedem la strans de gunoaie, dupa ce trece perioada de izolare. Si la plantat de copaci. Izolarea va va prii...prea mult. O sa va îngrășati prea rau. Rezerve v-ati facut, la taclale pe net stati...Ce sa mai vb? Aveti Nirvana, ca budistii, fericire intr-un sistem iluzoriu. Iubiti mai mult drăcăriile ET care L-au tradat pe Dumnezeu decat pe Dumnezeu! Nu va mai dati cu tamaie peste fariseism, ca va vedeti de la o poștă ce crestini inchipuiți sunteti!

      Ștergere
  4. Cutremurul s-a adeveeit in Croatia! Maria H

    RăspundețiȘtergere
  5. 22 martie 15:47-uite cine sta la colturi sa critice !-treci la treaba ca nu te scuteste nimeni-stai pe net si inveninezi suflete de oameni-cat despre credinta esti in deriva-esti botezat ?-ai repere de moralitate crestina?-IOC si e postul pastelui fariseule

    RăspundețiȘtergere