luni, 30 martie 2020

AMERICA SI EGIPT !!! UN NUMAR FOARTE MARE !


                                          29 Martie 2020,ora 6,28 !

                                   Dragii mei,

În aceasta dimineata,aud un glas care spune asa:

                   "Un numar foarte mare din America!
                   Un numar foarte mare si in Egipt!"
Clipă in care,am in faţa ochilor inchisi, un oras cu multe cladiri inalte,case si blocuri.
Vedeam cum un Bloc cu multe etaje,era pur si simplu dislocat si tras cativa metri mai in faţă faţă de locul in care fusese ridicat.
Era scos dintre celelalte blocuri si locuinte,iar acum era in faţa celorlalte cladiri ,izolat de celelalte blocuri,scos in evidenta!
Dragii mei,ce inseamna aceasta,eu nu stiu.Nu vedeam daramaturi,nu vedeam oameni,ci vedeam cladiri mutate din locul lor, precum am muta o sacosa de piata.Ce urmeaza a se intampla in SUA si in EGIPT, intr-un numar asa de mare cum spune Mesajul,eu nu stiu a va spune.
Sa ne rugam dragii mei pentru fratii nostri din SUA si din EGIPT ca sa fie ocrotiti,sa ne rugam pentru lumea toata.
Sa avem grija de cei dragi noua dragilor, sa ne spalam pe maini foarte des cu multa apa si sapun,si neaparat sa respectam Regulile impuse de Autoritati in impiedicarea raspandirii Coronavirusului.
Sa fim ferm convinsi dragilor, de faptul că, daca vom avea Credinta si iubire faţă de Aproapele nostru, vom trece cu bine peste toate grelele incercari.
                             Cu dragoste,Maria.
P.S.
Sfânta Evanghelie după Ioan
1
2
3
4
5
6
7
8
9
15
Capitolul 15
1.Eu sunt viţa cea adevărată şi Tatăl Meu este lucrătorul.
2.Orice mlădiţă care nu aduce roadă întru Mine, El o taie; şi orice mlădiţă care aduce roadă, El o curăţeşte, ca mai multă roadă să aducă.
3.Acum voi sunteţi curaţi, pentru cuvântul pe care vi l-am spus.
4.Rămâneţi în Mine şi Eu în voi. Precum mlădiţa nu poate să aducă roadă de la sine, dacă nu rămâne în viţă, tot aşa nici voi, dacă nu rămâneţi în Mine.
5.Eu sunt viţa, voi sunteţi mlădiţele. Cel ce rămâne întru Mine şi Eu în el, acela aduce roadă multă, căci fără Mine nu puteţi face nimic.
6.Dacă cineva nu rămâne în Mine se aruncă afară ca mlădiţa şi se usucă; şi le adună şi le aruncă în foc şi ard.
7.Dacă rămâneţi întru Mine şi cuvintele Mele rămân în voi, cereţi ceea ce voiţi şi se va da vouă.
8.Întru aceasta a fost slăvit Tatăl Meu, ca să aduceţi roadă multă şi să vă faceţi ucenici ai Mei.
9.Precum M-a iubit pe Mine Tatăl, aşa v-am iubit şi Eu pe voi; rămâneţi întru iubirea Mea.
10.Dacă păziţi poruncile Mele, veţi rămâne întru iubirea Mea după cum şi Eu am păzit poruncile Tatălui Meu şi rămân întru iubirea Lui.
11.Acestea vi le-am spus, ca bucuria Mea să fie în voi şi ca bucuria voastră să fie deplină.
12.Aceasta este porunca Mea: să vă iubiţi unul pe altul, precum v-am iubit Eu.
13.Mai mare dragoste decât aceasta nimeni nu are, ca sufletul lui să şi-l pună pentru prietenii săi.
14.Voi sunteţi prietenii Mei, dacă faceţi ceea ce vă poruncesc.
15.De acum nu vă mai zic slugi, că sluga nu ştie ce face stăpânul său, ci v-am numit pe voi prieteni, pentru că toate câte am auzit de la Tatăl Meu vi le-am făcut cunoscute.
16.Nu voi M-aţi ales pe Mine, ci Eu v-am ales pe voi şi v-am rânduit să mergeţi şi roadă să aduceţi, şi roada voastră să rămână, ca Tatăl să vă dea orice-I veţi cere în numele Meu.
17.Aceasta vă poruncesc: să vă iubiţi unul pe altul.
18.Dacă vă urăşte pe voi lumea, să ştiţi că pe Mine mai înainte decât pe voi M-a urât.
19.Dacă aţi fi din lume, lumea ar iubi ce este al său; dar pentru că nu sunteţi din lume, ci Eu v-am ales pe voi din lume, de aceea lumea vă urăşte.
20.Aduceţi-vă aminte de cuvântul pe care vi l-am spus: Nu este sluga mai mare decât stăpânul său. Dacă M-au prigonit pe Mine, şi pe voi vă vor prigoni; dacă au păzit cuvântul Meu, şi pe al vostru îl vor păzi.
21.Iar toate acestea le vor face vouă din cauza numelui Meu, fiindcă ei nu cunosc pe Cel ce M-a trimis.
22.De n-aş fi venit şi nu le-aş fi vorbit, păcat nu ar avea; dar acum n-au cuvânt de dezvinovăţire pentru păcatul lor.
23.Cel ce Mă urăşte pe Mine, urăşte şi pe Tatăl Meu.
24.De nu aş fi făcut între ei lucruri pe care nimeni altul nu le-a făcut păcat nu ar avea; dar acum M-au şi văzut şi M-au urât şi pe Mine şi pe Tatăl Meu.
25.Dar (aceasta), ca să se împlinească cuvântul cel scris în Legea lor: "M-au urât pe nedrept".
26.Iar când va veni Mângâietorul, pe Care Eu Îl voi trimite vouă de la Tatăl, Duhul Adevărului, Care de la Tatăl purcede, Acela va mărturisi despre Mine.
27.Şi voi mărturisiţi, pentru că de la început sunteţi cu Mine.
P.S.

    Dragilor,
 Am redus pretul CARTILOR, pentru ca 
fiecare dintre voi sa poata cumpara orice 
volum doreste,iar eu sa pot strange 
banutii pentru urmatoarele doua volume 
pe care urmeaza ca sa le editez.
Iata linkul cu site-ul pe care puteti comanda CARTILE 
ADEVARULUI DUHULUI SFANT:

Adevarul Duhului Sfant 




Adevarul Duhului Sfant Vol 1= 20 lei,
Adevarul Duhului Sfant vol 2 = 20 lei 
Adevarul Duhului Sfant -Viata Extraterestra vol 3 =10 lei.

                 20 Lei                  20 Lei           10 lei

Viata Extraterestra  Adevarul Duhului Sfant Vol 1  .Adevarul Duhului Sfant Vol 2
                                                     .
                                                                     
La SALA DALLES -ANTICARIAT am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august 2018,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
De asemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai,Maria Ghiorghiu. 

47 de comentarii:

  1. Imi pare rau sa o spun dar cred ca va urma un razboi..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU URMEAZĂ NICI UN RAZBOI!

      Nu vad nici un război in perioada următoare, mai precis anul acesta.
      De ce incerci sa induci o stare de neliniste la populatie? Ce interes ai?

      Este destul de greu incercat poporul român lunile acestea. Nu cred ca mai are nevoie de pareri ca ale tale, fiindca nu fac bine.

      Ar fi mai înțelept si mai bine daca te-ai ruga pentru tine si pentru cei care in această perioada sunt/sau vor fi infectati cu coronavirus

      Ștergere
    2. Ce ușor e Anonimule să afirmi așa ceva , nu ? Doar Maica și Tatăl știu ce are să fie (și o să fie bine , e doar o mare încercare).
      Vezi doar război sau asta vrei ?
      Caută un film sau o carte pe tema asta și ai să-ți satisfaci "setea" asta proastă

      Ștergere
    3. Vrei sa induci FRICA!

      Ștergere
    4. 23.26 apai tipa la Dummezeu, la Sf Ap Ioan ca si ei induc frica cu apocalipsa!

      Daca cineva iti spune vipera e veninoasa,te poate omori, inseamna ca iti induce frica sau ca iti vrea binele, te avertizeaza?

      Ștergere
    5. 03.21 situatiile nu sufera comparatie! Si apostolii, si cel vipera se bazau pe certitudini, unul de la Dumnezeu, celalalt din stiinta, tu nu faci decat o presupunere care nu ajuta cu nimic. Toata lumea este infricosata acum, nu mai e nevoie si de o sugestie negativa in plus.

      Ștergere
  2. Pericolul de contaminare cu coronavirus e mult mai mare pentru cei ce locuesc in blocurile inalte cu un numar mare de oameni mai ales cind sint obligati sa circule multi cu liftul.
    Ca si la cei care nu respecta distanta sociala ca Purtatorii de Palton.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu sigur e postat de unul sau una fără pic de creier.

      Ștergere
    2. Ai gândit mult prostia asta ? Asta nu e un loc de SF-uri.
      Nu știu cum de Maria Ghiorghiu permită publicarea specimenelor că ține.

      Ștergere
    3. 22.44 si eu ma mir de Maria ca agreaza un astfel de individ cu mintea extrem de nociva si puturoasa, scolita pe la antenele varanului.

      Ștergere
    4. 22:44,00,44 sunteți pline de răutate și puse pe harta, 02;49 nu a jignit pe nimeni, și a spus o părere, opriți va!!!

      Ștergere
    5. 11.05 in capul tau ce poate insemna „purtatorii de palton”, asta inainte sa afirmi ca nu exista nicio jignire.

      Ștergere
  3. Sau deplasări de pământ.
    Sau vor fi victime ale coronavirusului.
    Bunul Dumnezeu și Maica Domnului sa fi cu toți semenii nostrii.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate tuturor românilor de pretutindeni.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca acele cladiri mutate, vor fi izolate de restul lumii. Ori acele cladiri vor fi infectate, ori se izoleaza ei de frica.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu cred că este vorba de infecția cu coronavirus deoarece dacă în america se poate înregistra un număr mare de bolnavi și morți totuși egiptul stă bine și au un număr mic. Știați că data trecută când a fost la putere ciuma galbenă la noi a fost criza economică iar acum odată cu venirea lor a început molima coronavirusului? A treia oară cu ciuma galbenă la putere vine apocalipsa probabil. Dar nu vă îngrijorați că ciuma galbenă va dispărea din politică odată cu dispariția coronavirusului. Vor avea soarta pntcd.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim 14:45 pandemie pe toată planeta,sunt țări cu nr extrem de oameni decedați și tu spui că a venit molima corona virus PT.CĂ A VENIT PNL LA PUTERE ??? Doamne Dumnezeule nu credeam că sunt asemenea oameni.

      Ștergere
  6. America a ajuns la 140 000 infectati cu coronavirus si peste 2400 morti din care doar in New York peste 1000. Ca in toate marile orase Patinoarele si camioanele au ajuns morgi.-craciun

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Maria Ghiorghiu, vă rog să ștergeți astfel de ciment.
      Nu-și au locul aici și Doamne , sunt multe și neverificate.
      Poate postate și de aceeași persoană...

      Ștergere
  7. Calaretul CIOBOTARU SERGIU ION de 22 de ani cu trei copii de linga Iasi care si-a vizitat sotia calare cu CALUL si noul nascut la maternitatea iesana,are nevoie de bani pentru a-si ridica amarita de casa inceputa.
    O sa-i trimit si eu o donatie pe contul sau deschis; IBANRO50BRD240SV35310842400 anuntat la emisiunea lui Maruta pe PRO TV.
    'Nu va Lasati ma ,Nu va Lasati',vorba moldovencei Mioara Velicu.
    Se poate ajuta si in Izolare ,dupa noile reguli pensionarii pot iesi toata ziua,desi cu Grije mare si in principal STATI ACASA-craciun

    RăspundețiȘtergere
  8. Din cauza asta spunea Iohannis ca nu ajung banii pentru pensionari,poate asa vor sa-i mai rareasca,deocamdata peste 1952 bolnavi testati la noi, ca nu sint nici teste suficiente.
    Asta or vrea sa ramina banii??.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu citești ce ai scris ?
      Mare păcat faci să afirmi că un conducător de țară dorește omorârea bătrânilor deoarece nu mai sunt bani.
      Doamne , cum mai aberează cei că ține oriunde au ocazia.
      Dacă ai vârstnici în familie, ai grijă de ei și atât.
      Nu purta gând rău și vorbe deșarte doar că să panichezi și mai mult pe cei ce citesc blogul

      Ștergere
    2. Sunt sigur ca asta se dorește! A văzut ca nu prea dau coltul vârstnicii asa cum se așteptau ei, de aia a relaxat puțin lesa!

      Ștergere
    3. 23.35 si sunt sigur de prostia ta. O sa va bata Dumnezeu pentru micimea gandurilor voastre. Va caracterizeaza perfect si diavolul lucreaza prin voi.

      Ștergere
  9. Da asta nu sa gindit si la trafic de batrini,numai de copii.?

    RăspundețiȘtergere
  10. PROTEST al celor 90 cadre medicale date in somaj la Iasi ,din lipsa banilor ,cind Europa si Romania trece in plina criza medicala a coronavirusului,ce va spuneam eu Cima Bruna face economie la VIATA SI banii amaritilor ca sa le ramina lor salariile marite de 3 ori..

    RăspundețiȘtergere
  11. ''Trio DO-RE-MI' s-au intilnit astazi in sedinta la Cotroceni,concluzia'avem toate resursele'.
    Doar ca cei de la Iasi si Suceava nu prea le vad..

    RăspundețiȘtergere
  12. Cititi profețiile părintelui Varlaam, de acum 400 de ani...o sa fiți uimiți de ceea ce ve-ti afla

    RăspundețiȘtergere
  13. PE FBC
    PUTIN amenità ca elibereaza dovada inregistrata de satelliti a operatiunii 11 sept 2001.

    CITESTE TOT inclusiv comentarile

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anonim30 martie 2020, 19:13 ai greșit blogul.
      Dacă cauți prin comentariul tău să faci vâlvă, nu ține.
      Sper să ai comentariul șterg cât mai repede.

      Ștergere
    2. Do-Re-Mi craciun din Sibiu, sper sa ai de la Dumnezeu ceea ce vorbesti tu despre altii.

      Ștergere
  14. Basescu spune acum;Vom avea o epidemie Puternica pentru ca nu am facut initial ce trebuia,totii intratii in tara dusi in Carantina prin statiunile care stau goale.
    Acum e prea tirziu si ar trebui sa oprim transportul in comun sa nu mai circule si imprastie virusii,Doar vorbe fara materiale corespunzatoare.[Ieri spunea vorbe ale Trio DO-RE-MI]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 19.50 craciun capcaun, ai facut o pasiune pentru basescu. Mi se face greata cand iti vad comentariile tendentioase si cu jigniri complet. Securistoidule!

      Ștergere
  15. Sa stiti ca atunci cind a mers Iohanis la Trump a primit ordine sa mobilizeze barbati intre 20. - si 35 , pt a avea soldati pt apararea si razboi. Noi nu vrem razboi razboiul nu este al nostru este a lui Trump va se va da acest decret poporul trebuie sa iasa in strada si sa protesteze si sa se opuna noi nu vrem razboi , noi nu vrem sa luam de la nime nimic , daca Trump vrea sa ia resursele altor tari da isi trimita trupele sale di nu da isi scoata "cartofi fierbinti din foc cu miinile noastre" lumea sa stea atenta Iohanis lucreaza la aceasta lege .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Băi Anonim30 martie 2020, 21:16 nu știu cum Maria a aprobat comentariul tău, care e doar o afirmația ce nu o poți proba cu un link către o știre , ceva...
      Trump și țara lui au în vremurile acestea aceeași problemă că restul globului : un virus fără leac (până acum) și fără bariere de spațiu...
      Dna Maria nu mai aprobați comentariile de acest gen.Sunt penibile , se vor importante și senzaționale. Și mai sunt și sub Anonimat, deci..

      Adrian

      Ștergere
    2. Mai termina Adriane, ești ca un copil de gradi:d na Maria... D na Maria...

      Ștergere
    3. Bravo lui.Adresarea tanarului sau domnului e o forma de respect.Dar in ziua de azi multi au uitat.
      Sau tu esti unu din aceia fara pic de respect care o atac cu fiecare ocazie pe Maria.Ca nu vad de ce atata deranj la o forma de adresare.Erau mai bucuros daca era injurata !?




      Ștergere
    4. Are dreptate Adrian! Cer sa se interzica accesul pe blog individului craciun alias anonim 21.16.

      Ștergere
    5. 00,51 n-ai înțeles nimic, stai jos, de unde ați apărut voi doi, asa de agitați și sensibili la orice nimic! Nu-i dați voi comenzi-sfaturi Mariei, ea știe mai bine ce are de făcut, stai calmi, pe bloc e un Crăciun adevărat și unul fals, adică postează diferite aberații în numele celui real. Potoliți vacu nimicurile, nimeni nu a jignit pe nimeni!!!!

      Ștergere
    6. 11.00 craciun fals sau adevarat trebuie interzis pe blog pentru ca otraveste mintea oamenilor, e precum coronavirusul, toxic! Iar tu treci la colt ca esti si orb si fraier, asta daca nu cumva esti chiar craciun . Rusine sa-ti fie ca nu recunosti mizeriile lui craciun pe care le aperi.

      Ștergere
  16. Arafat incoltit cu lista mortilor de coronavirus de la Sibiu falsificata,raportat un mort dar sint cel putin doi din aceiasi familie..

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca ne uitam atent a aparut cei ce se vor'' Cenzorii gradati ai Blogului'' din server ,de fapt acelasi agent intre ora 00,40 si 00,56 pe ultimile doua pagini[nu are timp mult ca sint multe bloguri] cu o singura obsesie'craciun' deci de a pune Pumnul in Gura Informarii si Adevarului,Purtatori de Palton' ai Dictatorului..

    RăspundețiȘtergere
  18. Daca ne uitam atent a aparut cei ce se vor'' Cenzorii gradati ai Blogului'' din server ,de fapt acelasi agent intre ora 00,40 si 00,56 pe ultimile doua pagini[nu are timp mult ca sint multe bloguri] cu o singura obsesie'craciun' deci de a pune Pumnul in Gura Informarii si Adevarului,Purtator de Palton' ai Dictatorului..

    RăspundețiȘtergere
  19. Dna Maria, acum publicati comentariile jignitoare ale lui craciun de doua ori in loc sa-i cenzurati jignirile? Stiu ca sunteti cu PSD si anti presedinte dar nici chiar asa! Parca spuneati ca nu publicati jigniri indiferent din partea cui vin, de ce sunteti partinitoare? Nu este corect!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cei care rad de bătrânii nostrii si le doresc raul,nu vor scapa de bătrânețe nimeni,acest lucru să-l țină minte,vor îmbătrânit și vor ajunge acolo unde vor veni altii si vor rade de ei.
    Este o vorba;cine nu are un bătrân să-l cumpere.
    Iar în cărțile sf.zice;
    Vai de voi tinerilor când vor pieri bătrânii.
    Eu iubesc mult pe cei bătrâni au mare nevoie de noi cei mai tineri.
    Au fost și ei tineri si frumosi,sa nu uitam ci săi cinstit macar cu o vorba buna de duh.
    Ma rog sa le dea BUNUL Dumnezeu și Maica Domnului sanatate si o bătrânețe frumoasă.

    RăspundețiȘtergere