miercuri, 25 martie 2020

xxxxCORONAVIRUSUL SI TEHNOLOGIILE 5 G ???

                                                   Noapte de 24 -25 Martie 2020,
                                ora 1,20 !
     

                    Dragii mei,

În aceasta noapte ,in timp ce scriam la
articolul anterior,aud un glas in dreapta
mea,care-mi spune asa:
            "Se intampla!
            Se intampla !Totul se intampla ,
odata cu instalarea Tehnicilor 5G!
      

        Coronavirusul !!!"
După care,glasul dispare.
Dragii mei, deoarece eu nu sunt experta in 
astfel de tehnologii, ma voi opri aici,nu
inainte de a va ruga din toata inima si 
din tot sufletul asa:
"Stati  in casa!!!"
Stam in casa si ne vom putea bucura nu 
peste mult timp,de tot ce este frumos si iubit!
                             Cu iubire,Maria!


P.S.
   

22 iun. 2019 - Tehnologia 5G se presupune că este cu aproximativ 100 de ori mai ... Iar la această oră, doar telefoane cu tehnologie 5G sunt disponibile pe ...


3 comentarii:

  1. https://science.hotnews.ro/stiri-stiintele_vietii-23749687-coronavirusul-nu-este-viu-metode-vindecare.htm

    RăspundețiȘtergere
  2. 5G-ul are viteza mare prin cresterea fregventei undelor si are nevoie de statii de emisie mai dese pentru a ocolii obstacolele deci cu atit mai aprope pericolul pentru celule e mai mare iar daca mai adaugam virusii care si ei ataca tot celulele, in crestere din topirea Ghetarilor data de Incalzirea Globala din muntii Tibet ai Chinei pericolul este tot mai MORTAL-craciun

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu ajutorul tehnologiei 5G bolnavii pot fi urmariti mai repede si sa si facut deja un program care pot monitoriza bolnavii de CORONA. In Israel sa facut o aplicatie care ati arata pe o mapa daca te apropii de un infectat. Deci e buna tehnologia 5G. Am citit in agerpres.ro la subiectul: externe/stinta.

    RăspundețiȘtergere