sâmbătă, 30 martie 2019

UN CUTREMUR DE PAMANT CARE , VA TRECE SI PRIN BUCURESTI !



                                   30 Martie 2019,ora 13,12 !

                                    Dragii mei,

Astazi la pranz,in timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas care spune ceva despre un posibil Cutremur.
Glasul spunea asa:
               "Un Cutremur de Pămant  ,care va trece si pe la Bucuresti ."

                        Imagini pentru SEISMOGRAF.

Prieteni dragi, din nefericire ,vom auzi de un Cutremur (posibil intens)un Cutremur care ar putea sa se produca chiar si in alta tara,dar care, sa treaca intr-o intensitate mai mica si prin Bucuresti.
Sa nu uitam ca am scris despre RUSIA.
Un Cutremur mare ,se va produce in Rusia.
Nu mai stiu exact cand anume am scris, dar voi cauta articolul.
Sa ne rugam la Bunul Dumnezeu si la Maicuta Domnului ,ca sa ne apere de Cutremure,de boli ,de Inundatii ,de Razboaie si de toate cate ne-ar aduce suferinta si chin.
De avem Credinta fratilor, nu avem de ce sa ne temem ! DUMNEZEU si MAICUTA DOMNULUI ,sunt cu noi si intru noi in fiecare clipa !
                                   Cu dragoste,Maria.
P.S.


                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

25 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
10 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

14 comentarii:

  1. TRANSCRIPT:Iisus: Eu sunt podgoria, tu esti ramurile. Cei care fac voia Mea vor aduce mult rod și Mă vor plăti. Ramurile care nu produc nici un fruct vor fi tăiate și aruncate în focul eternitatii veșnic. Am vorbit despre aceasta profeților Mei. Cuvântul meu este adevărul și tot ce a vorbit va fi. Judecata mea vine la "Toți". Te-ai pregătit pentru această zi. Voi veni ca un hoț noaptea. Nimeni nu știe această oră, așa că fi pregătit pentru că vremurile mele vin repede. Căci semnele întoarcerii Mele sunt în jurul tău. Rugați-vă fără încetare. pentru că judecata mea vine la "toți".

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista vedenii din Romania despre un cutremur inainte de urgie cu epicentrul in Vrancea dar cu miscarea si deci cu acumularea de tensiune seismica anteruoara pe alta directie decit micile cutremure datorita carora pare ca rezerva seismica e mica. Mortalitati si pagube vor fi mai multe in R.Moldova iar aici marea parte tot in Moldova. Tabara hulitoare va politiza ca sa zic asa seismul in favoarea ei.
    Acest seism facind anumite pagube le va miscora proportional pe cele care urmeaza la urgie care oricum vor fi teribile f greu de dus.

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate mă înșel dar aș lega acest cutremur care va viza și Bucureștiul de icoana îndoliată a Maicii Domnului.

    RăspundețiȘtergere
  4. poate fi in Marea NEAGRA ca sa atinga Bucurestiul-dar si din Vrancea-cam multa acalmie in ultimul timp !

    RăspundețiȘtergere
  5. Istrate a spus ca mortii vor fi carati cu autocamioanele ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Istrate încă din anul 2000 zicea că vine cutremurul mare. Au trecut 19 ani de când a zis. Nu vă mai luaţi după ce spune acest moşuleţ senil. Nimeni nu ştie ceasul, ziua, anul când vine un cutremur mare. Este imprevizibil.

      Ștergere
  6. Si eu cred ca e sub Marea Neagra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca un cutremur semnificativ va avea loc in subteranul Marii Negre(falia Shabla),avand in vedere concentratia uriasa de Hidrogen Sulfurat din apele mai adanci de 250 de metrii pana la 2500 de metrii,eliberarea brusca a gazului va produce o explozie catastrofala pe langa care cea de la Hiroshima ar parea o gluma buna...

      Ștergere
  7. Poate fi în Grecia, Turcia, marea Egee, sau alte tari învecinate.. Dar undeva la 6-7 grade.. În asa fel încât sa se simtă și la București ori posibil vreun cutremur moderat 5-5,9 grade în zona Vrancea ceva NOMAL ȘI TIPIC zonei

    RăspundețiȘtergere
  8. Acceleratorul este periculos în astfel de situații. Sa auzim de bine, Doamne ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bucurestiul, Belgradul,Zagrebul,Ruse din Bulgaria,orasele port dunarenw bulgaresti, Galatiul,Ploiestiul,Craiova,Chisinaul vir fi distruse de unul MARE pridus de ILLUMINATI avand tehnologie TESLA si ET's,
    Nu veti avea timp sa va adapostiti...
    Primul va fi DIMINEATA , urmatorul dupa amiaza iar cel fatal intre 2 si 4 SEARA...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da de unde ști tu tot ce afirmi dragă anonim 10,45? Așa ai visat tu? Doamne dumnezeule dă-mi răbdare că mă lasă nervii cu toți clarvăzătorii lumii.pe dna maria o cred ce afirmă ea că e totuși o femeie credincioasă și îl are pe dumnezeu în inima ei și pe ea da o cred dar pe tine nu te cunosc și nu te cred..vino cu probe nu cu vorbe. O zi magnifică să ai.cu dumnezeu înainte. 🕊🕊

      Ștergere
  10. În Turcia a zis cineva

    RăspundețiȘtergere