duminică, 17 martie 2019

SFÂNTA EVANGHELIE , DIN DUMINICA ÎNTÂI DE POST !


                  Sfânta Evanghelie ,de la Ioan !

                                                                (I, 43 -51 )


În vremea aceea a vrut Iisus să meargă în Galileea şi a găsit pe Filip şi i-a zis : vino după Mine. Şi Filip era din Betsaida din oraşul lui Andrei şi al lui Petru. Filip a găsit pe Natanail şi i-a zis : am gasit pe Acela despre care a scris Moise în lege şi au scris Proorocii , pe Iisus , fiul lui Iosif din Nazaret. Iar Natanail i-a zis : din Nazaret poate să fie ceva bun ? Şi Filip i-a răspuns : vino şi vezi . Iisus a văzut pe Natanail venind către Dânsul şi a zis despre el : iată cu adevărat israelitean în care nu este vicleşug  ! 
                  
                      Vino si vezi!
Natanail L-a întrebat: de unde mă cunosti ? Iar Iisus , răspunzând , i-a zis : mai înainte ca Filip să te cheme , te-am văzut când erai sub smochin.  Răspuns-a Natanail şi i-a zis : Rabi, Tu eşti Fiul lui Dumnezeu, Tu eşti Împăratul lui Israel.  
Răspuns-a Iisus şi i-a zis : pentru că ţi-am spus că te-am văzut sub smochin , crezi ?  Mai mari decât acestea vei vedea. Apoi i-a zis : adevărat, adevărat vă spun că de acum veti vedea Cerul deschizându-se şi pe Îngerii lui Dumnezeu suindu-se şi pogorându-se peste Fiul Omului.
Slavă Ţie Doamne, Slavă Ţie !
                              Amin !

                                      Dragii mei, 
Noi să nu asteptam până când va veni Iisus  Hristos, ca sa credem în EL !   
Ci să-I dăruim inima şi sufletul nostru, ca sa le curate de tot ce este întunecat si sa le îmbrace cu Lumina Învierii Sale.
Atunci când suntem la necaz si la mare suferință, să ne gandim dragilor, că Dumnezeu stă înaintea noastra si vede pe cei care sunt in suferinta si -n necaz.
Si să ne spunem in inima noastra asa:
     DUMNEZEU  îmi este mie apărător, El îmi va face dreptate,EL mă va scăpa de toata suferinta trupeasca si sufleteasca. 
Veti vedea dragilor, cum suspinul vostru va inceta, veti vedea cum  lacrimile voastre se vor transforma in lacrimi de bucurie si de nadejde, inima voastra va tresalta de bucurie, iar Rugaciunea voastra, va fi în inima si-n suflet si nu numai pe buze.
Atunci cand suntem bolnavi, atunci când pierdem pe cineva foarte drag noua,sa ne gandim că DUMNEZEU  este pururea înaintea noastra, si ca Maica Domnului ne acopera cu Sfintele Sale Rugaciuni si cuAripile-I Sfinte.
Să spunem si noi de fiecare dată ,precum psalmistul David,asa:
                           ”Adusu-mi-am aminte de Judecătile Tale cele din veac ,Doamne, și m-am mângâiat !” (Psalmii 118 ,52 ). Amin!
                                             Cu dragoste,Maria.
P.S.
                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://1.bp.blogspot.com/-hygcXuHRA-w/V7oIhxgiXoI/AAAAAAAAAEQ/J-58X6g3fskjoLAy8-aH65tX4fJIVgyOgCLcB/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

.
                              Dragii mei
Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :
UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !
Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,
prietena mea cea mai bunä, de Suflet.
O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.
Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:













    




  

2 comentarii:

  1. Hristoase Lumina cea adevarata care pt noi si-a noastra fiinta luminezi in lume. Iti multumesc ca te-ai invrednicit a te intrupa din Sfanta Născătoare pururea fecioara Maria, pentru izbavirea noastra din robia pacatului. Aceasta frumoasa multumire a rostit-o sufletul meu in toiul acestei nopti.

    RăspundețiȘtergere