vineri, 8 martie 2019

LA MULTI ANI PENTRU 8 MARTIE , DRAGELE MELE !!!


                          8 MARTIE 2019 !

Image result for la multi ani de 8 martie..
                       
                  Image result for la multi ani de 8 martie
                      LA  MULTI  ANI,
    multa sanatate, multe  bucurii sufletesti si duhovnicesti !
               Vă iubesc cu sufletul, va imbratisez cu dragoste întru IISUS  HRISTOS DOMNUL si întru MĂICUȚA  DOMNULUI !
                                       Cu prețuire,Maria.

10 comentarii:

  1. Dragii mei,
    Din dorinta de a sterge Comentariile anonime care contin jigniri si injurii, nu stiu cum s-a intamplat si s-au sters foarte multe din cele frumoase si cuviincioase. Imi pare rau si-mi cer iertare pentru greseala mea. Cu drag ,Maria.

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani cu zâmbete, bucurii și armonie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce s-a intamplat de ati sters toate comentariile ?????

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamna Maria am vrut s-a fiu prima care va zice la MULTI,MULTI ANI!! Asa ca va mai spun inca o data,sa fiti cu noi si noi cu dv.multa sanatate cu toata dragostea si iubire pe care v-o purtam.Sa ne traiti.

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulți ani! sănătate și nădejde in Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  6. La Multi Ani fericiti!

    https://www.youtube.com/watch?v=LcZbe6BIBfE

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani Fiinte Minunate!!! Frumoase, pline de gratie, voi ce aduceti Viata pe aceasta Planeta, voi ce reprezentati Femininul Divin si Creator! La multi ani si sa fiti iubite in fiecare clipa!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=juu8_gDhIZI

    RăspundețiȘtergere