duminică, 24 martie 2019

MARE MINUNE ! LA BUNA VESTIRE , ÎNGERUL GAVRIIL ȘI FECIOARA MARIA AU VENIT LA MINE ÎN CAMERĂ !

                               25 Martie 2016,ora 6,23 dimineața !

                                          Dragii mei, 


                                     Image result for buna vestire...
                             
                                                   
În aceasta dimineață mare si Sfântă, mă trezeste un glas care spune asa:
                ” Astazi ,Buna Vestire!

Moment in care, m-am trezit si vedeam sub plafonul camerei mele, deasupra patului in care eram, vedeam un dreptunghi care stralucea precum argintul în soare.
Acest dreptunghi mare cât o palma de adult, respira,pulsa încontinuu. Inchid pleoapele,pentru a vedea ce se află în spatele acelui dreptunghi pe care-l vedeam cu ochii firesti, si astfel, vad cu ochii inchisi ,văd ceva dumnezeiesc.
Imi aud propriul glas, fara ca eu sa deschid gura mea, era glasul sufletului meu, care spunea asa:
                 Eu Te iubesc Dumnezeul meu, 
                           si Măicuța mea!   
Și văd dragii mei, pe Arhanghelul Gavriil cu o floare alba în mâna Sa stângă,părea a fi un Crin;  iar  dreapta Sa  o întinde până aproape de umărul Sfintei Fecioare Maria. 
Arhanghelul Gavriil Îi spune Prea Curatei Fecioare așa:

"Bucura-Te Prea Curată Fecioară MARIA, că vei naste pe Fiul  LUI DUMNEZEU.
Domnul este cu Tine !"
             .
Așa ca in imaginea de mai sus,vedeam eu cu ochii închisi. Un alt glas dragilor, spune :
                 Să cânte Psalmi! Sâ cânte Psalmi !”
Și continui sa vad dumnezeiasca arătare a Arhanghelului Gavriil in camera Prea Curatei Fecioara Maria, totul era aievea si nu doar imagine. Maica Domnului vorbea,Arhanghelul Gavriil de asemenea. Era multa lumină si multa stralucire divină.  
Arhanghelul GAVRIIL dragilor, după cum stim cu totii din Cartile Bisericesti ,s -a adresat PREA CURATEI FECIOARE  asa: 
                ”Bucura-Te ceea ce esti plină de HAR,Domnul este cu Tine. Binecuvântată esti tu intre femei.
Iar Prea Curata Fecioară,a raspuns Îngerului:
                       Iată roaba Domnului !Fie mie după Cuvântul Tău!”
Iar toata stralucirea divina a disparut precum se topeste un fulg de nea in palma noastra.
Acum insa, mie mi s-a aratat si-am auzit aceste Cuvinte:
"Bucura-Te Prea Curată Fecioară MARIA, că vei naste pe Fiul  LUI DUMNEZEU.

Domnul este cu Tine !"
Dragii mei, fiecare dintre noi poate trai asemenea MINUNI, de va avea Credință măcar cât un graunte de mustar.   
Să ne plecam genunchii fratilor în Fața Prea Sfintei Treimi si a Prea Curatei Fecioare Maria, care ne -a adus mântuirea noastra a tuturor,prin nasterea Domnului si Mântuitorului nostru IISUS HRISTOS,Căruia I se cuvine toata cinstea ,slava si inchinarea Amin !   
                                 Cu dragoste,Maria. 



17 comentarii:

  1. 25 Martie - Buna Vestire - hram la M-rea Moldovita

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce spui tu cu "Bucura-te Fecioara Maria...Domnul este cu tine" este rugaciune catolica. Sunt surprinsa ca taman dumneata,care esti dusa la biserica ortodoxa, bati matanii si tii posturi scrii o rugaciune catolica. N-am nicio problema cu catolicii, la fel cum nu am nicio problema cu musulmanii, luteranii,homesuxualii,etc. Sunt doar surprinsa ca dumneata ai scris asa ceva!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai nici o problema cu "homesuxualii" ???

      Ștergere
    2. Să-mi fie cu iertare dar dumneavoastră sunteţi în eroare, nu doamna Maria. Cum să nu se rostească în sfânta biserica ortodoxă acest condac şi rugăciune??? Încă de la începutul postului mare şi până la Înălţare aud la slujbă cântându-se "Bucură-te, cea plină de har, Marie, Domnul este cu Tine!". Să-mi fie cu iertare!

      Ștergere
  3. Nu ca Dzeu e ortodox si catolicii o secta.Te crezi mai sfint decit trebuie.Halal gîndire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim23-58 toate rugaciunile sunt la fel la toata lumea. Ma refer si la catolici si la ortodoxie numai ca noi respectam lumina Sf.de la adica Invierea de aici trebuie s-a plecam
    Catolicii serbeaza Invierea la Florii toate sarbatorile le fac mai devreme.
    Sper ca nu gresesc dar Lumina Sfanta este cea mai mare dovada a Lumii
    INVIEREA MANTUITORULUI NOSTRU IISUS.

    RăspundețiȘtergere
  5. 24 martie 23:58-multe rugaciuni de la catolici se regasesc in cartile ortodoxe-nu are importanta cum sunt scrise-SA NE RUGAM CU CUVINTELE NOSTRE CACI SI GANDUL ESTE AUZIT SUS

    RăspundețiȘtergere
  6. https://burebista2012.blogspot.com/2019/03/actualizare-ben-fulford-21032019.html

    RăspundețiȘtergere
  7. http://noul-univers-christalin.blogspot.com/2019/03/tanaaz-super-luna-plina-din-21-martie.html#more

    RăspundețiȘtergere
  8. catre Anonim 23:58 de ce trebuie sa fii catolic sau ortodox ca sa te rogi si pana la urma nu conteaza de unde sunt rugaciunile conteaza starea de bine ce-ti ramane in urma rugaciunii. Daca d-na face matanii e alegerea dansei sau daca altii fac e alegerea lor. cauta si intelege acest scurt verset Binecuvanteaza suflete al meu pe Domnul si toate cele dinlautrul meu numele cel Sfant al Lui. Ei daca ai citesti ultima parte a acestui verset vei intelege ca Binecuvantatea date catre Domnul nu se doar prin invartirea ,,limbii in gura,, ci si prin osteneala trupeasca fie prin infranarea poftelor trupesti fie prin aceste matanii care dumneata le dezaprobi. Da sper sa-ti cada solzii de ochi si minte sa intelegi astea.

    RăspundețiȘtergere
  9. 23.58 nu ma pricep la catolicism prea mult dar precum spui nu conteaza daca e asa sau nu, invatatura e cam aceeasi..si noi ortodoxii intram in biserica catolica cand nu exista una ortodoxa in apropiere. Multumim de mesaj dna Maria aproape uitasem si aveam programat rufe sa spal..diseara dupa serviciu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sarbatoarea "Buna Vestire " este tinuta (sau ar trebui sa fie) de catre toti ortodocsii si de catre toti catolicii.
    Toate rugaciunile catre Maica Sfanta sunt benefice (indiferent cum i se spune, fiindca Ea este ("Cheie") a tuturor popoarelor, natiunilor, fie religioase ori nereligioase).



    https://www.youtube.com/watch?v=UwfZEIHUAFc
    https://www.youtube.com/watch?v=dUqm_N8muT0
    https://www.youtube.com/watch?v=T9eC-93xG1s
    https://www.youtube.com/watch?v=1-rY7gKYUjA
    https://www.youtube.com/watch?v=aRwhkBAeheM

    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. 23,58 , acel verset se regaseste in rugaciunea BOGORODISNAIA , se cinta in biserica, si sa nu uitam ca religia catolica s a desprins din cea ortodoxa , de aceea se regasesc unele rugaciuni si de o parte si de alta , nu vad nimic rau in a te ruga, a face matanii, indiferent cum si din care religie provii.

    RăspundețiȘtergere
  12. Amin!
    Astfel, un reportaj din 2011 al emisiunii ”În Premieră”, realizată de Carmen Avram, numit ”Dospește mafia”, a avut la finalul emisiunii o mențiune clară: ”Acest material jurnalistic a fost realizat cu sprijinul Fundației Soros România, în cadrul programului Jurnalism de investigație în slujba interesului public”.
    https://www.g4media.ro/video-soros-carmen-avram-si-liviu-dragnea-candidata-psd-la-europarlamentare-sprijinita-de-fundatia-soros-cat-a-fost-realizatoare-la-antena-3.html

    RăspundețiȘtergere
  13. asa este ION MASINCA-dovada mai clara nici nu exista-SUNT ANONIM 5-si am sa va spun ca un calugar de la manastirea BISTRITA Neamt care merge des la ATHOS-este vazator in duh-acum retras din manastire -a fost la IERUSALIM de SF PASTE acum cativa ani impreuna cu alti crestini-CAND A VENIT LUMINA TOATE CELE 33 LUMANARI DIN MANA LUI S-AU APRINS el fiind atent ce se intampla in jur-unul din crestini l-a atentionat ca are lumanarile aprinse fara ca lumina sa iasa din mormant-si candelele s-au aprins instantaneu-eu l-am crezut fiind duhovnicul meu de aproape 25 ani-va doresc sanatate si pace in suflet si in lume

    RăspundețiȘtergere