joi, 7 martie 2019

8 MARTIE ! DIN CERUL SFANT ,PLOUA CU FLORI ASUPRA MEA !






                                      Noapte de 8 Martie 2018, ora 23,10 !

                                             Dragii mei,

În aceasta noapte, in timp ce stateam in pat cu ochii inchisi fiind,vad cum zidurile camerei dispar,noaptea dispare iar in locul noptii ,vad un Cer tot de noapte ,dar un CER imbracat in Lumina alba a Duhului Sfant,care lumineaza divin de frumos albastrul violet al noptii.
Stand cu ochii inchisi ,vad un infinit de multe suflete ale Semenilor nostri. Sunt ca niste cerculete pline de roua diminetii,  lipite unul de altul ca intr-o panza de păianjen. Sufletele mai evoluate,cele cărora li s-a iertat din păcate au si auriu prin cerculetul ca din roua diminetii.
Acest auriu arata ca niste aureole in mijlocul cerculetelor de culoarea gheţii, sau ca din  roua diminetii.
Asa cu aproximatie ,ca în imaginile de mai jos :

         Image result for cum arata sufletul nostru imaginiImage result for cum arata sufletul nostru imaginiImage result for sufletul nostru imagini.

Dragii mri,si-atunci cand merg pe strada sau cu masina, eu vad cu ochii firesti lucruri tainice ,asa ca in imaginile de mai sus,dar si in acestea de mai jos.
Nu este nevoie ca sa inchid ochii,căci le vad cum plutesc in atmosfera peste tot in jurul meu,in jurul nostru.
Image result for cum arata sufletul nostru imagini..

Sunt si suflete care au părăsit corpul in acele momente,acestea, au trup ca de roua, asa cum erau in trup cand traiau pe Pămant.

Image result for sufletul nostru imagini.

Aceste suflete care au plecat din trup de curand,au si ele trup si se prind unele de altele,pentru a se ajuta.


Image result for sufletul nostru imagini.

Daca inchid ochii mei dragilor,eu vad toate acestea mai stralucitoare si in culoare auriu pe alocuri.
Image result for sufletul nostru imagini
Asa am procedat si in noaptea de 8 MARTIE 2018, am inchis ochii si vedeam in camera mea care nu mai exista,ci era numai un CER plin de suflete, vedeam numai sufllete de toate stralucirile, numai trupuri ca roua diminetii.
Am intins mainile mele catre aceste suflete infinit de multe,ca sa vada cat le iubesc si cat de mult imi doresc ca sa le-ating,clipă in care, ceva minunat de frumos avea sa se intample.
Toate acele stelute argintii, au inceput sa lase sa cada peste mine,toate florile Pămantului si toate florile Cerului Sfant.
SUFLETUL care avea forma de TRUP,imi daruia buchete divine de flori.
Asa precum ploua torential pe timp de vara, mai puternic cadeu catre mine toate florile Cerului si a Pămantului de toate culorile curcubeului de toate soiurile si marimile.
                                      
Image result for FLORIImage result for FLORI.

                               
Este posibil ca imaginea să conţină: 2 persoane, interior
Este posibil ca imaginea să conţină: 2 persoane, interior
   Este posibil ca imaginea să conţină: 2 persoane, floare, plantă şi interior    Image result for FLORI    Fotografia postată de Maria Ghiorghiu.  .
Nu stiam de ce primesc din CERUL SFANT atatea dumnezeiesti flori. Chiar nu realizam ca este deja 8 MARTIE ,la o asa ora tarzie cand m-am bagat in pat.
Inchipuiti-va dragii mei, ca va puneti pe maini miere de albine,apoi le bagati in puful de gasca din perine.
Asa stateau pe mainile mele SUFLETELE cărora le-am intins mainile.
În mijlocul acestor suflete, in mijlocul florilor care cadeau din Cer asupra mea,statea fericita MAICA LUI DUMNEZEU.
Maicuta Domnului era imbracata asa:

                     Image result for maica domnului.

Maicuta Domnului privea de mai sus puţin,adica, din mijlocul sufletelor infinte ca numar ,dar si din mijlocul mării de flori divine, privea spre mine zâmbindu-mi ca o MAMA a LUI DUMNEZEU ,ca o MAMA a noastra a tuturor.

    Image result for FLORI     Image result for FLORI   .


Image result for maica domnului  Image result for FLORI    Image result for maica domnului...Mi-as fi dorit cu toata fiinta mea ca sa nu se mai termine aceste imagini vii; aceste imgini divine.
Dar totusi,intr-un final ,totul s-a inchis precum am inchide o Carte.

,
Image result for FLORIImage result for FLORIImage result for FLORI

               Image result for FLORIImage result for FLORI.


                                                       Image result for maica domnului


Image result for FLORI.Image result for FLORI.

Prieteni dragi,ceea ce am trait aievea,este cu totul imposibil de a reda aievea. Închipuiti-va dragilor,ca in locul Stelelor noptii ar exista de un infinit mai multe suflete,care lasau sa cada spre mine buchete de flori divine,fire de flori divine.
Am multumit MAICII LUI DUMNEZEU cu lacrimi in ochi de bucurie,am multumit tuturor sufletelor care-mi cereau ajutor ca sa ma rog si pentru ele,si va multumesc voua tuturor pentru faptul ca,imi sunteti prieteni si mai ales ,pentru faptul ca nu va indoiti de toate cate scriu aici si va povatuiesc.
Iata un link din 17 MAI 2014 :

Dumnezeu există - Mărturii.: CUM ARATĂ SUFLETUL NOSTRU ???

mariaghiorghiu.blogspot.com/2014/.../cum-arata-sufletul-nostru.ht...

Translate this page
May 17, 2014 - alb dens, este Sufletul. celui mort cu trupul ! Multe Suflete, se unesc ca într-o pânză de păianjen incolora si plutesc in aer. Sunt intre 5 şi 30 de suflete într-o plasa incolora, ca din roua stralucitoare. Sferele ,stau lipite la margine una de alta, si nu toate au aceeasi marime. Sunt si cât bobul de piper, si cat cel ...


Pentru a demonstra existenta sufletului dupa moartea s-au strans o serie de dovezi, printre care si cele fotografice. In acest articol va fi prezentata o poza ce apartine familiei inginerului Radu Nastas (din municipiul lasi). Atat sotul, sotia, cat si fiica (eleva) au obtinut in ultimii trei ani, in diferite locuri din tara si din strainatate, variate inregistrari fotografice privind entitati invizibile, dar cu un continut informational cu totul inedit.
         Rotundul (sfera )
alb dens, este Sufletul
celui mort cu trupul !
Multe Suflete, se unesc ca într-o pânză de păianjen incolora si plutesc in aer. Sunt intre 5 şi 30 de suflete într-o plasa incolora, ca din roua stralucitoare.
Sferele ,stau lipite la margine una de alta, si nu toate au aceeasi marime. Sunt si cât bobul de piper, si cat cel de mazăre, dar si cat o vişină mai mică.
Capul de serie l-a constituit fotografierea – in 24 februarie 2005, in timpul unui serviciu religios – a imaginii invizibile a sufletului unui decedat, ramas inca alaturi de trupul de pe catafalc. Evident, nimeni dintre cei aflati in biserica nu au vazut tulburatoarea prezenta, inregistrata nestiut de doamna Liliana Nastas. De altfel, si cateva clisee expuse ulterior au surprins deasupra asistentei nu numai alte pozitii ale sufletului respectiv, ci si strania participare, la fel de nevazuta, atat a fiintei stralucitoare care „a ajutat cu iubire” separarea acelui suflet de trupul decedat, cat si a altor 16 entitati slab radiante. Desi aveau structurari oarecum asemanatoare, acestea aveau totusi diferite dimensiuni si coloraturi.
Entitatea rotunda surprinsa langa trupul decedat era sufletul acelei fiinte umane care se despartea definitiv de minunatul sau „instrument din carne si oase” pe care l-a folosit in secventa de viata intrupata care se terminase. Marind imaginea acelui suflet nevazut ochilor omenesti dar perfect real ca existenta materiala radianta, s-a obtinut asa arata un suflet in intimitatea sa, la trei zile dupa separarea de trupul din materie grea! Intr-adevar, ulterior inevitabilei despartiri, cliseul fotografic a inregistrat total obiectiv o noua realitate: modul in care corpurile invizibile s-au reorganizat spatial intr-o forma rotunda, avand o structurare concentrica, protejata la exterior de un strat de materii mai grosiere in raport cu cele din interior.
                Iar acum dragilor , voi completa imaginea  !
Deci ,acel rotund alb dens, are mărimea unei vişine mai mici. Acel rotund parţial ,la interior este incolor ; dar este şi în combinaţie de albastru ,precum acesta cu , care eu scriu, cu puţin auriu ,extrem de puţin, şi cu nişte mici umbre roşii.
Mijlocul este total incolor, precum roua dimineţii , apoi este completat cu fire de albastru mai intens,  şi cu fire ca nişte vinişoare de auriu şi roşu mai slab.
Sufletul ,este o mică Sferă incoloră ,pe care stau ţesute
cu albastru circular şi vinişoare de auriu, cu extrem de putin roşu deschis.
Sufletul ,pluteste nevăzut prin aer, atât deasupra sicriului, cât şi după ce este înmormântat trupul.
Sunt multe suflete rătăcite, care nu vor să părăsească această lume, şi plutesc nevăzut prin aer şi sunt prinse ca într-o pânză de păianjen mai multe suflete, şi aşa plutesc printre noi, prin aer.
Eu le văd cu ochiul liber. Am încercat de câteva ori să le ating,şi cand ajungeam la 3 mm de plasa in care pluteau, se depărtau cu viteza gândului. Nu acceptau să le ating.
Sunt un infinit de astfel de suflete, care nu-şi găsesc odihna şi ratacesc în atmosfera, deasupra pământului.
Sunt Suflete, care nu L-au cunoscut pe Dumnezeu niciodată, si asa cum se comportau în viata cu trupul lor, asa se comporta si acum. Eu le aud ! Comunica între ele, vorbesc urât , foarte multe suflete continuă sa înjure de toate Cele Sfinte.
Nu-mi pot explica de ce aceste suflete rătăcesc şi nu vor sa se îndrepte către Lumina Lui Dumnezeu.
Dar din păcate , acesta este Adevărul  dureros !
Tocmai de aceea, trebuie sa avem o viaţă plină de Dragoste şi Credinţă, pentru Dumnezeu şi Maica Domnului, Dragoste pentru Aproapele nostru, sa facem fapte de milostenie, sa postim, sa ne marturisim şi sa ne învrednicim ca sa primim Sfanta şi Dumnezeiasca Împărtăşanie.
Să mergem măcar Duminica la Sfânta Biserică, deoarece acolo dobândim mântuirea sufletului.
Dacă vom face asa din dragoste,şi nu din obligatie, sau din frică, nu vom avea soarta acestor Suflete care plutesc în aer, până la Judecata  Universală, când fiecare oscior se va lipi unul de altul, pâna si cenusa se va aduna, iar trupul se va reface şi sufletul va intra in trup, unde va fi judecat de MANTUITORUL !
Dragii mei, să avem grijă de trup , ca si cand nu am muri niciodata, si sa avem grijă de suflet, ca si cum am muri mâine.
                               Cu dragoste si pretuire, Maria.

7 comentarii:

  1. Doamne ce frumusete de trairi aveti !

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamna Maria ce pot spune va cred din tot sufletul.
    Vreau s-a va spun ca de cate ori il visez pe al meu sot Dumnezeu s-al odihneasca flori i-mi aduce dar de fiecare data.
    Cand ati spus de flori chiar ma apuca plansul pentru ca atunci cand traia imi cumpara flori, stia ca iubesc florile si acum ca nu mai este cand il visez flori primesc de la el.
    Si mai ales vineri inainte de mosi de pomenirea mortilor a zis ca ia ingaduit Dumnezeu ca azi sa stea cu mine si mia daruit un buchet de zambile albe si mam trezit era ora 3,30 noaptea si in casa unde dorm mirosea a zambile.
    Va spun din tot sufletul am plans am adormit pe la ora 4-5 si a continuat visu la care zice sunt aici cu tine.
    Doamna Maria am avut o casnicie de 30 de ani foarte frumoasa bazata pe respect credinta si dragoste.
    Doresc la toti copii si tinerii o casnicie asa frumoasa.
    Cu mult drag si sper ca nu am suparat pe nimeni cu acest adevar nu este o lauda nu ma marcat si pe mine si cred cu tarie doamna Maria ce traiti prin ce auziti si vedeti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti o binecuvantata! Sa ne traiesti cu sanatate,fericire si bucurii multe ! La multi ani femeie minunata si binecuvantata!!!cu dragoste Mariuca.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc Prieteni dragi ! Cu totii am putea trai astfel de momente unice;divine. Va imbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani , d-na Maria de Ziua Femeii ! Sunteti o mama si o bunica exceptionala!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani frumoși si luminosi si o primavara cu pace-n suflet dna Maria!

    RăspundețiȘtergere