luni, 11 martie 2019

RAZBOI MAXIM !


                                         11 Martie 2019,ora 6,12 !

                                    Dragii mei,

În aceasta dimineata,ma trezeste un glas care spune ceva tare ingrijorator.
Glasul spunea asa:

                "Război adresat !
                Razboi maxim."

Dragii mei,faptul ca se spune in MESAJ -Razboi adresat,cred ca este vorba despre un RAZBOI POLITIC care va lua amploare;Razboi politic ce ar putea duce, pana la MAREA REVOLUTIE despre care,am scris adeseori.
Am scris cu ceva timp in urma,un articol in care spuneam ca "LUPTA "dintre cele doua Palate se va amplifica.
Si chiar asa si este,din păcate.
Dragilor, situatia politica din Romania,sta ca pe un butoi de pulbere ce este gata sa explodeze.
Cum se va rezolva toata aceasta Lupta pentru OSUL de ros? Numai Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului stie.
Sa ne rugam la PREA SFANTA TREIME si la MAICA LUMINII,ca sa avem pace si liniste in Tara,pace si liniste in lume, si sa ne daruiasca sanatate ,multa putere sufleteasca, ca sa le putem duce pe toate.
                                Cu dragoste,Maria.
 P.S.
                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:

.
                              Dragii mei
Cu multä bucurie vä recomand o nouä carte :
UNIVERSUL SUFLETULUI MEU SPRE CERURI !
Cartea este scrisä de ADRIANA BOSSHART,
prietena mea cea mai bunä, de Suflet.
O Carte de Suflet pentru Suflet,
O Carte de Poezie,
O Carte deosebitä, care aratä multä träire si sensibilitate,
O Carte foarte frumoasä,
O Carte color cu poze si picturi ale autoarei.
Costä numai 10 lei, Poezii minunate
Inältätoare la Ceruri, la Divinitate.
O Puteti comanda pe acelasi Site Adevarul Duhului Sfant.ro,dar si la tel.0747226236 !
https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:













    

  

18 comentarii:

  1. Maria,am pus o simpla intrebare,pentru ce motiv ai sters postarea?Daca am deranjat cu aceasta IMI CER IERTARE.Iti multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Razboi intre institutiile statului e o forma de incercari de lovituri de stat,la noi stimulate si de forte de afara,deci e vorba si de TRADARE.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie una nu imi place Dragnea dar daca nu apare ceva mai bun pe scena politica ma vad nevoita sa il votez- votez raul cel mai mic...

    RăspundețiȘtergere
  4. vi s-a aratat ca este vorba de razboi politic sau presupuneti ?-astept raspuns

    RăspundețiȘtergere
  5. Asta se si doreste : destabilizarea interna .

    RăspundețiȘtergere
  6. Entitățile întunecate – îi părăsesc pe cei care caută să se înalțe interior

    “Persoanele care urcă pe niște munți foarte înalți constată că, acolo, sus, anumite gânduri, anumite sentimente egoiste și meschine le părăsesc. Influențate de înălțime, de aerul pur, de spațiul ce se deschide larg în fața lor, ele simt că multe lucruri care le preocupau sau le răneau le par, dintr-odată, fără importanță.
    La fel se întâmplă și cu acela care a reușit să se înalțe spiritual. Până atunci, ca orice ființă umană, el era locuit de niște entități inferioare pe care gândurile și sentimentele sale întunecate le atrăgeau. Acum, atmosfera ce domnește în regiunile spiritului, la nivelul la care a reușit să se înalțe, devine irespirabilă pentru aceste entități, ele nu o pot suporta și îl părăsesc. Pe măsură ce o ființă se înalță, ea se eliberează și mai mult, cu fiecare pas ce îl face spre înălțimi, fiindcă entitățile care nu pot supraviețui dincolo de o anumită altitudine sunt obligate să o părăsească.”

    Autor: Omraam Mikhaël Aïvanhov

    RăspundețiȘtergere
  7. Președintele Putin predă lecția capitalistă la nivel global Clanului Rothschild

    https://burebista2012.blogspot.com/2019/03/presedintele-putin-preda-lectia.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Războiul se poartă pe mai multe fronturi. Şi între cele două palate, şi între palate şi Bruxelles, şi în interiorul coaliţiei, presându-l pe Tudorel ori să-şi prezinte demisia, ori să modifice legile justiţiei printr-o ordonanţă ca să-l scape de închisoare pe şeful psd. Cine vor fi victimele care vor avea cel mai mult de suferit? Tot noi, cei din popor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 09.24. Cata nesimtire si prostie poti sa ai tine? Dar mai conteaza cine scapa? Cel mai grav lucru este ca justitia s-a facut in mod ilegal si mafiot. Toate procesele din 2009 pana in prezent sunt NULE INDIFERENT CUM II CHEAMA PE INCULPATI. Tradatori de neam ce esti. De asta Ro este in saracie si mizerie. Din cauza astora ca tine. Citeste o analiza sa te mai destepti....putin probabil sa se intample
      https://m.mediafax.ro/social/analiza-cele-19-puncte-devastatoare-din-motivarea-ccr-pe-protocoale-cum-a-facut-sri-justitia-17909603

      Ștergere
    2. Anonim 20.09 Eu nu am venit aici ca să jignesc persoane aşa cum o faci tu. Puteai să mă contrazici cu contraargumente dar fără să aduci jigniri pentru că nu şti cu cine vorbeşti şi pe cine jigneşti. Dacă aşa consideri că trebuie să combaţi comentariul cuiva, eşti un om de nimic. Un scârţa, scârţa pe hârtie (vorba lui Caragiale). Poţi jigni în continuare fiindcă la atâta te pricepi. O zi bună !

      Ștergere
  9. Razboi maxim intre palate,pe ciolan !

    RăspundețiȘtergere
  10. Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului care este a tot tiitorul s-a aiba grija de cei care vor binele poporului roman.
    Nu ramane nimeni ne pedepsit pe acest pamant si apoi in vesnicie.
    Ma rog Bunului Dumnezeu si Maicuta Domnului s-a le dea minte si credinta celor care ne conduc acest popor.
    Cu mult drag doamn Maria.

    RăspundețiȘtergere
  11. Revoluție, poate, in Franța ! In România n-are cine !

    RăspundețiȘtergere
  12. https://www.youtube.com/watch?time_continue=1145&v=Uu7UyoClrJs
    VIATA IN ARMONIE - MIHAELA TRISTAR - SECRETE ASCUNSE IN ADN_25 11 2017

    RăspundețiȘtergere
  13. ”„Îi iert pe toți cei care m-au rănit sau mi-au făcut rău, conștient sau inconștient, în această viață sau în oricare alta, în orice plan, nivel sau dimensiune, știută sau neștiută. Le ofer Grație. Le cer iertare tuturor celor pe care i-am rănit sau cărora le-am făcut rău, în această viață sau în oricare alta, în orice plan, nivel sau dimensiune, știută sau neștiută. Le ofer Grație. Mă iert pe mine însumi/însămi pentru tot ceea ce am făcut care i-a rănit pe ceilalți, conștient sau inconștient, în această viață sau în oricare alta, în orice plan, nivel sau dimensiune, știută sau neștiută. Accept Grația.” Ca exercițiu, puteți rosti acest decret zilnic, de câte trei ori, oricât timp simțiți să o faceți. Se pătrunde astfel la nivel celular, curățându-se corzile energetice care sunt legate direct de corpul emoțional. În acest corp se află depozitate neiertarea și bagajul emoțional. Iertarea aduce cu sine bunăstare, ne energizează toate sistemele energetice și deschide inima și sufletul la nivele mai profunde ale iubirii, restaurându-ne sănătatea. Judith Kusel”

    RăspundețiȘtergere
  14. http://tristar77.blogspot.com/
    EU SUNT CEL CE SUNT
    (Un Om în dialog cu-n Pom)

    - M-aşez la umbra ta bătrâne,
    Căci mă framânt şi mă gândesc:
    Cum de rezişti în astă lume?
    Căci eu de jale mă topesc.

    Eşti biciuit de vânt, furtună,
    Şi frunze ţi se pârjolesc,
    În toată arşiţa nebună,
    Iar crengi se frâng şi iar iţi cresc.

    Şi neclintit rămâi, şi drept,
    Zi după zi şi an de an,
    Iar eu nu ştiu cum e-nţelept
    Să merg în tot acest noian.

    Aşa gândea sărmanul om,
    Zdrobit de multele nevoi,
    Era doar el şi dragul pom,
    În Universul lor de doi.

    Copacul plânsu-i asculta,
    Şi trupu-i fremăta uşor,
    În boarea care adia,
    Sub cerul cu un singur nor.

    A stat şi-a cugetat puţin,
    Dar neavând gură de spus,
    Acelui om sfârşit de chin,
    Cuvinte-n gândul său a pus:

    - Prieten bun, secretul meu
    Este că EU ŞTIU CINE SUNT,
    Iar astfel îmi cunosc mereu
    Menirea pe acest Pământ.

    Sunt fabrică de oxigen
    Prin care viaţa se susţine,
    Şi niciodată nu mă tem
    Că mâine n-o să fie bine.

    Sunt pentru păsărele casă,
    Chiar şi insecte găzduiesc,
    Iar sub coroana mea frumoasă,
    Mulţi trecători se odihnesc.

    Iar după cum tu vezi prea bine,
    Mai este-n datoria mea,
    Să am acum grijă de tine,
    Să treci de cumpăna cea grea.

    Ascultă deci, spre alinare,
    Şi nu uita al meu cuvânt,
    Că Viaţa-i binecuvântare
    Când tu spui: „EU SUNT CEL CE SUNT!”


    (Mihaela Tristar, 24.02.2019)

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte frumoasa poezie.
    Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere