vineri, 22 martie 2019

CRESTINILOR ! SĂ NU UITATI NICIODATA, SA FITI BUNI SI MILOSTIVI !


                                          Imagini pentru MAINI LA RUGACIUNE.

                                         
           Noapte de 20 -21 Martie 2019,ora 1,34 !

                                Dragii mei,

În aceasta noapte treaza fiind la aceasta oră,aud glas care spune asa:
                     "O Doamne ,nu te bucura !
Spune un glas cuiva nevazut de mine,apoi continua :
                     Prigoana crestinilor ,înseamna toate in comun ".
Iar ceea ce auzeam,vedeam si scris in aer cu litere albe.
După care dragii mei, aud un glas din Cer!
Da ,chiar din Cer venea acest glas si rasuna infricosator de tare .
Glasul spunea asa :
                 "Pentru toti cei care,se cred crestini !
                 Să nu uiţi niciodata crestine,sa fii bun si milostiv !"
                       Imagini pentru BATRANI LA CERSIT.

Dragii mei, mi se facuse inima cat un varf de ac si pielea ca de gaina,la auzul acestui glas cu acest indemn.
Fratilor, avem mai intotdeauna,obiceiul de a judeca pe cei care ne stau in cale cu mâna intinsa,si e mare păcat.
Daca putem ca sa ajutam cu ceva pe cineva, atunci este minunat si placut Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului.Daca nu putem sau nu vrem,atunci sa ne punem lacăt pe buze si sa nu-l judecam.
Este Sfantul Post al Pătimirilor Domnului nostru Iisus Hristos ,si trebuie sa dam dovada de intelegere,de bunatate,de mila si dragoste faţă de Aproapele.
Sa invatam dragilor, ca sa fim buni si milostivi, si sa ne ajutam Aproapele nostru neconditionat.
Mult Prea Milostivul Dumnezeu,lasa ploaia sa cada si peste cei buni si peste cei răi;lasa Soarele sa rasara si peste cei buni si peste cei răi.
Si-atunci ,cine suntem noi ca sa ne judecam Aproapele?
Sa ne apărăm Credinţa fratilor ,si sa ne rugam Prea Sfintei Treimi si Maicii Domnului ca sa nu-si intoarca Faţa Sa de la noi, si sa ne ajute ca sa fim tari in Credinta,iubitori faţă de Aproapele nostru, si nu in ultimul rand,sa fim buni si milostivi ,asa cum ar trebui sa fie un adevarat crestin iubitor de Hristos si de Maica Prea Curata Fecioara MARIA,Caruia I se cuvine toata cinstea,slava si inchinarea,Amin!
                           Cu dragoste,Maria.
P.S.
                      Prieteni dragi,

Am redus pretul CARTILOR pentru ca 

fiecare dintre voi sa poata cumpara orice volum doreste.

Iata dragilor noile preturi:

30 lei ROMANIA VIITORUL al DOILEA IERUSALIM :
Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
12 lei VIATA EXTRATERESTRA :

Fotografia postată de Maria Ghiorghiu..
25 Lei primul volum din 2016 :

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhORNPR9VUJa35Mkf099iXuU5RD8tR5MV0BtRUxWwxRMewh0Sv-XInbhjYQ5SZcTLLSI5VgK0vHPvRj3S31uRRSjM6cKqKUV04wQVkfBVY0EFAV_icOBJwbQxAhOZmrhSX93TS6TcIlr_CC/w530-h374-p/14111967_650437155116702_1428354742_n.jpg.
La SALA DALLES -ANTICARIAT ,am lasat cateva CARTI din toate cele 3 volume.
DONATORII sunt rugati sa sune  la 0747226236 si vor primi toate CARTILE absolut GRATUIT !
Cititorii si doritorii pot suna tot la cest numar pentru a ne da toate datele,ca sa le trimitem CARTILE dorite prin posta sau fan curier.
Si totusi ,daca nu ati reusit sa ajungeti la LANSAREA din 11 - 12 august,puteti merge ca sa va procurati CARTILE dorite de la ANTICARIAT.
Deasemenea,ma puteti suna la 0747226236,pentru COMANDA CARTI,sau imi puteti scrie in privat pe Facebook : Maria Ghiorghiu.ro ,si pe maill : mariatecuci61@yahoo.com.
Va multumesc din inima !
Cu dragoste,cu iubire si cu aleasa recunostinta pentru voi toti cititorii Blogului DUMNEZEU EXISTA -MARTURII ,dar si pentru toti Prietenii de pe FACEBOOK si nu numai.
Iata dragilor si site/ul pe care puteti comanda Cartile,dar si linkul in care gasiti Contul bancar pentru DONATII ,pentru editarea urmatoarelor 2 volume la care m-am si apucat de scris :

Contul pentru strainătate:

Cod Bic Raiffeisen Bank : RZBRROBU 

Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 1504 

7307

sau prin WESTERN UNION :

Maria Ghiorghiu -România , unde vă va da

 un numar mai

 mare, si mi-l puteti scrie in privat pe

facebook, sau pe 

maill mariatecuci61@yahoo.com. 

Contul pentru România:

 Cod IBAN: RO71 RZBR 0000 0600 

1504 7307


Iata si site-ul pentru cumpararea CARTILOR ,dar ,

DONATORII sunt rugati sa sune 

 la 0747226236 si vor primi toate

 CARTILE absolut GRATUIT !

https://adevarulduhuluisfant.ro.
Dati clik pe - dreptunghiul in care scrie Comenzi.
Iata:













    










  

43 de comentarii:

  1. Maria, ot ceea ce scrii are o semnificatie aparte si este destul de codificat.
    In lume se-ntampla ceva si unii spun ca-i "un circ fara bani"! Sa speram ca se rezolva si se incheie cu succes aceasta situatie!

    RăspundețiȘtergere
  2. D-NA MARIA poza cu batranul si copilul m-a induiosat pana la lacrimi-suntem oameni ,mai gresim dar sa nu uitam sa fim milostivi asa cum si DUMNEZEU se milostiveste de noi si ne apara de catastrofe,boli grele etc -bineinteles sunt multi care neaga pildele dar -SA LASAM cum spunea duhovnicul meu

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa fie vorba de USR-PLUS, ei le vor toate la comun, Doamne ferește!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună dimineața! D-na Maria,sa dea Buna si Măicuța Domnului se ne mai înmoaie inina sa fim mai buni mai milostivi si tarie sa trecem cu bine peste toate necazurile care ne pândesc, să i mulțumim ca suntem vii și sănătoși!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este doamna Maria,milostenia scoate omul de la rau.
    Am vazut oameni care sincer daca am avut am dat s-a zic asa daca nu am avut am llans de mila lor si acasa ajungeam nu mai puteam s-a maninc.
    In general pe mine m-am lasat pe locul 2 si la ceilalti am fost prezenta.
    Nu trebuie s-a fie ca o lauda este un adevar.
    Tata-l meu inainte s-a moara a zis mamei ca la ora 16-17 va pleca nu pot s-a spun ca era credincios dar era foarte darnic nu lasa pe nimeni sa plece de la el fara s-a nu-l puna la masa,iar cat mama s-a dus pe la animale cand a venit cu grija la tata el plangea a cerut iertare mamei ca nu a crezut-o tot ce ii povestea mama de cele sfinte.
    Ii spune,sa stii ca este adevarat tot ce spui si la mine a venit Maicuta Domnului si ma iertat de lucrurile,vorbele mele pentru ca am fost milostiv si s-a ma pregatesc.
    Mama saraca Dumnezeu s-o odihneasca stiind ca de fel era un om sincer tata nu a mai plecat de langa el.
    La ora 16 tata a cascat de 3ori si asta a fost.
    Da milostenia este darul cel mai de pret pentru un crestin.
    Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului s-a fie cu noi cu toti acum si in ceasul mortii noastre.
    Cu mult drag doamna Maria si multa sanatate va doresc din tot sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamna Maria stiu ca ati scris cu putin timp in urma ca un tren va lua foc si vedeti un tren in flacari.
    La Oravita a luat foc mai multe vagoane si arde ca o torta.
    Norocul este ca nu avea calatori stationa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria, cine va prigonește pe voi? In afara de voi insivă? Cand stam ca oile si asteptam sa vina Dumnezeu sa ne munceasca pamanturile, dar urlam ca ni le cumpara strainii, se cheama ca ne prigonim singuri. Cand urlam ca vin vietnamezi ca sa lucreze in constructii, in timp ce noi am plecat din tara ca sa construim pentru altii, se cheama ca ne furam singuri caciulile. Cand mamele pleacă din tara, lasandu-si copiii cu vecinii, in timp ce ele ingrijesc copiii si batranii altora, ce facem noi? Ne autodistrugem ca popor.
    Arabii au o zicală despre verișorii lor, evreii: " Isi arata ochiul roșu". Adica, seamana vant si, cand culeg furtuna, urla ca sunt prigoniti. Desi, au creat ei insisi in lume un val de legionarism. Cu totii stim cat de priceputi afaceristi sunt evreii si ca, daca poporul e vaca buna de muls,o mulg. Pana nu mai ramane firicel de aur si alte resurse. Ati observat ca evreii nu-si extradeaza niciodata banditii care au jefuit alte tari? Asta inseamna a te crede popor ales si a cantari cu doua cantare.
    Nu vreau sa arat cu degetul doar spre evrei. Mai ales ca nu rezonez deloc cu legionarii si fascistii. Sunt prea pacifista ca sa-mi placa razboaiele.Avem si noi specimenele noastre lacome. Care fura de amar de ani din Romania. Si acum se plang ca e criza economica. Pai, cum?! Iei, furi, jefuiesti si crezi ca sacul este fara fund? Cine va prigoneste pe voi, in afara de voi insiva cand dormiti in plin Armaghedon, asteptand sa vina Iisus, sa scoata banii romanilor depusi la bancă si sa-i foloseasca pentru copiii si batranii umiliti in propria țară?
    Haideți sa nu mai umblam cu cioara vopsită! Dumnezeu nu e orb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 08:56, numai prostii vorbesti! Mintea-ti este dusa la film, asa ca nu te mai da rotunda...

      Ștergere
  8. Frumos indemn. Mantuitorul isusi se autodefineste zicand: Eu sunt bland si smerit cu inima (Mat.11:29). Deci sa urmam smerenia Mantuitorului in cuvant si fapte, si astfel noi vom trai prin El si El prin noi. El se va sfinti prin faptele noastre bune si noi prin El. Ascultati pe cei ce propovaduiesc pacea si binele aproapelui si urmatii pe acestia prin continuarea facerii de bine.

    RăspundețiȘtergere
  9. O cruce alba pe-un cer senin intocmai ca in imaginea de mai sus mi-a aparut in vis in noaptea dinspre 24 spre 25 mai 2014. Imi amintesc ziua (pe care nu am notat-o in vreun carnetel) pt. ca e legata de participarea mea la o comisie electorala locala cu ocazia alegerilor europarlamentare desfasurate in ziua de 25.05.2014 (am asigurat o inlocuire din rezerve pe ultima suta de m). 25.05.2014-Zi de 1, 26.05.2019-Zi de 7 in care Dumnezeu s-a odihnit. Cu drag, Gina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Definiti;bun si milostiv!

    Totul este relativ in aceasta lume relativa.
    Ca sa fii intr-un fel insemna sa nu fii in alt fel,ori asta nu se poate.Mintea noastra refuza aspectele pe care le creaza,fiindca partea sa ego nu le accepta,dar asta nu inseamna ca ele nu exista.

    Dumnezeu este Lumina si Intuneric,asa ca noi avem chipul sau;suntem rai si buni,dar ne este frica sa recunoastem.
    NOI SUNTEM TOT CE NOI SUNTEM fiindca suntem copiii LUI TOT CEEA CE ESTE
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dumnezeu este Lumina si intuneric este pt cel ce nu vede Lumina Lui. ( pt domnul D)
      Domnule D daca vrei sa vezi Lumina trebuie sa o cauti mai intii in interiorul tau si daca interiorul tau va straluci de lumina faptelor bune atunci vei putea vedea Lumina Tatalui. Deci cauta-ti curatia interioara pt a nu fi orb in fata Luminii.

      Ștergere
    2. D, ESTE FEMEIE nu Domn.

      Ștergere
    3. of of d-na D va pierdeti in citire si aceasta va duce in ratacirea proprie si in neintelesul aproapelui. Cautati si cititi ce este la indemana. Cautati si spuneti macar rugaciunea Tatal Nostru. Aveti incredere va va vindeca,chiar daca vise pare utila aceasta Sfana rugaciune trece dincolo de barierile mintii si incet va veti da seama ca lucrurile nu stau precum in cartile pe care le cititi a caror sustinere nu exista. Luati-l pe Mantuitorul de mana ca sa va gasiti calea pt a nu zabovi in ratacire. Aceasta e recomandarea mea pt dv alegerea va apartine.

      Ștergere
    4. Of, of anonim f e daca ai sti adevarul tu... dar nu il cunosti.

      Ștergere
  11. mai era ceva dar nu-mi amintesc pt ca nu mi-am notat asa cum face Maria

    RăspundețiȘtergere
  12. Cum sunt creștinii milostivi și buni când ei se urăsc intre ei. Nici o religie nu accespra punctul de vedere al celuilalt. Ce exemplu dau ei celorlalți? Degeaba dai din gura despre venirea Domnului și altele dacă ți urăști fratele. La toate sta la baza iubirea fără ea nu exista bunătate. Cea condiționată nu se pune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cata vreme egoul este existent si omul se identifica cu acesta, rautatea este prezenta. Un om cu adevarat bun este cel nonegotic, care este iubire nu si altceva. Un om nonegotic cunoaste ca nu suntem separati, cunoaste ca nu suntem individuali. Stie ca toti suntem Unul.

      Ștergere
  13. Madam D iti vad frustrarea si nu inteleg de ce. Ne faci prosti la unul din mesaje ca asa trebuiti. Na! Apai lasa-ne prosti ca daca spui tu asta nu ma simt jignit si arata ce poti tu, inafara de a tipa mesaje interminabile pe acest blog😂 respecta-ne liberul arbitru si lasa-ne in CREDINTA NOASTRA!

    RăspundețiȘtergere
  14. d-na MARIA stergeti va rog mesajele lui D SI MARIA AURELIA ca nu sunt relevante - sa-si ia cocoasele de pacate sa si le duca -noi le avem pe ale noastre-DUMNEZEU nu este bun si rau EL este doar LUMINA- abereaza amandoua -SA LE IERTE DOMNUL SI MAICA SA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 18:00, daca tu nu intelegi mesajele, nu este nimeni de vina.

      Ștergere
  15. 12.45,va iubesc și va respect de aceea mă adresez vouă.Intelegi greșit părerea mea,cu toții am fost mințiți și separați că sa ne uram intre noi.Am fost ținuți în ignoranta pentru a nu ne uni in forta iubirii ,forta care noi suntem.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. D te rugam daca vezi ca oamenii de aici nu vibreaza cu tine , ideile tale,lasa-i ca ori au ales alt drum, ori nu sunt la acelasi stadiu de evolutie ca tine ori... cine stie ce motiv. Stai linistita ca totul se face pe acest pamant doar cu voia Domnului, inclusiv cele mai mari dezastre sau cele mai de necrezut minuni..Iisus nu s-a tinut scai de nimeni ca sa devina crestin. Te rog nu ne mai agita cu ideile tale pe acest blog. De ce nu iti faci propriul blog? Acolo ar putea sa te viziteze si sa converseze cei care au aceeasi rezonanta cu tine. Toate cele bune

      Ștergere
    2. Didona, trece timpul si vezi ca nimic din ceea ce astepti nu se intampla. Si atunci iti versi frustrarea pe blog, repetand aceleasi lozinci.
      N-ai spus niciodata ceva care sa sustina teoria ta. Daca repeti mereu aceleasi lucruri, ar trebui la un moment dat sa spui: "Cred in toate astea pentru ca. .. (am citit, am visat, mi s-a spus, m-am gandit eu", etc.)
      N-ai spus nici cine crezi tu ca sunt ingerii, arhanghelii, Maica Domnului. Holograme, inteligenta artificiala?
      Te-ai "trezit" si iti tot pui intrebari, dar se vede clar ca nu ai avut revelatia divinitatii, nu ai vorbit si simtit caldura si iubirea Fiintelor de Lumina.

      Cea mai mare ispita a diavolului asta e: sa te faca sa crezi ca Dumnezeu nu exista, ca tu esti Dumnezeu.

      Ștergere
    3. 21.59 Mare dreptate ai , cu cat I se spune acestei D ca nu ne intereseaza mesajele ei, cu ata mai mult posteaza . Blog nu isi face , nu are niciun interes , posteaza aici cu nemiluita .

      Ștergere
    4. 22:52 si 07:46 ati pus punctul pe "i"! Sa speram ca atat ea , cat si maria-aurelia(maria dakhel) se vor "trezi" din iluzia in care se afla!

      Ștergere
    5. 18.28, detii tu adevarul? Care e adevarul ta? Ca Dumnezeu are un singur fiu,facut cu o paminteanca?

      Ștergere
  16. dati drumul la mesaje va rog

    RăspundețiȘtergere
  17. ti raspund eo:
    adevarul e ca are un singur Fiu Ales, intelegi ?
    eu zic ca mere fara sa precizez .....acre .
    asa si tu acum zici fiu, dar nu intelegi Ales.

    RăspundețiȘtergere
  18. 22.52,am tot spus aceste lucruri,dar daca tu te-ai progrmat
    sa opui rezistenta ,nu vei intelege informatia.

    Pai cum sa intelegi ce spun eu,daca intelegerea ta se rezuma la ideea ca eu as crede ca nu exista Dumnezeu!

    Tu cel ce crezi ca Dumnezeu are doar un fiu,esti mult prea departe de a intelege ce inseamna Dumnezeu,nu vei intelege nici ce insreamna fiu
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Didona, iarasi n-ai raspuns, ca de obicei.
      Nu-i amesteca pe cei care-ti scriu.
      Sunt Anonim 22:52 si am zis ca tu crezi ca Dumnezeu nu e o constiinta individuala.
      Si nu sunt eu ala cu unicul fiu.
      Raspunde la intrebarile mele, te rog.

      Ștergere
  19. Fe,ca sa ajungi la lumina trebuie sa treci proba intunericului. Ca sa intelegi ce este lumina trebuie sa intri in intuneric.Daca tu esti lumina in lumina cum definesti lumina,cum o traiesti,cum o simti?Ca sa ajungi ca Dumnezeu trebuie sa experimentezi toate formele de intuneric, pentru a putea discerne in crearea realitatii.Cum vei stii ca ai creat ceva "rau' daca nu ai experimentat acel rau prin trairi,sentimente si emotii?
    Cum vei stii sa te feresti de foc daca nu ai avut o experienta de durere arzandu-te?

    Lumina si intunericul sunt frecvente de vibratii genernd anumite stari de a fi,pentru a stii ce-i un lucru,definindu-l ca fiind benefic sa nebenefic.Mintea noastra intelege doar daca eticheteaza lucrurile,asta facand-o raportandu-se la baza sa de date, de memorie a tuturor experimentelor.

    Cativa sunt clar deranjati de ideile mele,vrand sa sa ma axcluda de aici,mintea lor razvratindu-se la ideea de a-si pierde controlul asupra programelor dupa care a functionat,culcusul sigur in care a dormitat.Ideile mele trezesc constiinta iar mintea nu vrea aceasta ,se simte atacata.

    Stati linistiti,lumina vine sa imbratiseze intunericul aducand,realitatea in echilibru,nu sa distruga ceva anume.Intuneriul este trasformat sau transmutat.Nimic nu se distruge,totul se transforma,fiindca TOTUL ESTE DUMNEZEU
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  20. D. Esti cu pluta rau

    ,,Ideile mele trezesc constiinta ,, !!!!!??????

    Vai de capul tau , cine te crezi ??????

    Te vei exclude singura de pe blog , ca nu se mai poate respira de tupeul pe care-l ai .
    Sau cu siguranta te va exclude d-na Maria careia i-ai monopolizat blogul . .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 15:51, dai dovada de obraznicie. Potoleste-te si nu te mai lega pe altii.

      Ștergere
  21. 15.51,te asigur ca nu sunt sperietoare,nu-ti mai fie frica!
    Stii ca frica te impinge sa indepartezi oamenii pe care-i considera incomozi.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  22. 22.52,17.53,tu crezi ca "eu nu cred in Dumnezeu ca constiinta individuala!"Nu stiu cum a reiesit aceasta intelegere a ta,dar nu-i corecta.

    Intotdeuna am sustinut ca suntem o singura esenta provenita din SINGURA SURSA-DUMNEZEU, care a creat CREATIA,care este formata din nenumarate lumi cu infinite fiinte,individualizandu-se in multiple constiinte care la randul lor s-au individualizat in familii de suflete care la randul lor fractionandu-se si tot asa,precum un arbore.Noi suntem,acei mugurasi care infloresc si evolueaza catre fruct.Acele fractiuni ale Suprasufletului care Suprasuflet face parte din Spiritul Inalt care s-a desprins din Sursa Divina.Florile copacului nu sunt separate de marele copac,chiar daca par atat de micute,ele insele arata frumusetea si productivitatea intregului copac.Fiecare floare are constiinta de sine si este constienta ca ea are viata si infloreste datorita parintelui Copac din care izvoraste.

    Analogia Divinitatii cu un Copac,cred ca-i la indemana mintii noastre de a intelege ce inseamna Dumnezeu,ce inseamna fii sai.Desi sunt convinsa ca inseamna mult mai mult decat pot eu intelege.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Copacul are constiinta proprie, sau e o suma a constiintelor?

      Ștergere
  23. 15.51,da-mi voie sa te intreb ceva! Daca tu ai fi Dumnezeu,ce ai face cu astia ca mine care te scot din sarite!
    Ai vazut filmul "Dumnezeu pentru o zi?"

    Dar te rog sa-mi spui in cuvinte, exact ce-ti trece prin minte cand vei citi acest coment..Nu conteaza ce spui,promit sa nu ma supar,chiar daca banuiesc cata furie indrepti catre mine.
    Eu stiu cum sa gestionez aceasta furie, dar as vrea sa constientizezi si tu ce detii in interior,doar asa o poti vindeca.
    EU SUNT D

    RăspundețiȘtergere
  24. nu o mai bagati in seama pe Eu sunt D. Ignorati-o , alfel nu se scapa de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicidecum! Zice bine D!

      Ștergere
    2. Nu zice bine D! D, tu nu poti sa fii Dumnezeu, desi sustii ca esti. Poti doar(si s-a dat sansa omului) ca sa devii asemenea, daca intelegi!)

      Ștergere
    3. 21:11, trupul fara Viata este ceva inert. Ce-l tine viu este Viata din el. Fara prezenta Vietii, trupul ar fi precum un obiect nemiscator supus putrezirii. Cand Viata pareseste trupul, acesta se descompune.

      1 Corintieni 3:16

      Nu ştiţi, oare, că voi sunteţi templu al lui Dumnezeu şi că Duhul lui Dumnezeu locuieşte în voi?

      Ștergere