miercuri, 7 ianuarie 2015

VINO IOANE , ACUM CUTEAZĂ !

                                                     6 - 7 Ianuarie  2015 ,ora 23,48 !

                                                                          Dragii mei, 

În această noapte , tot în timp ce scriam aici pe Blog, aud un glas dragii mei, care cântă doar două versuri, din Colindul  de Bobotează.
Glasul venea de peste tot, si cânta aşa :

                      Vino  Ioane acum  cutează, 
                 Duhul Sfânt ,Îl înrămează !"

După care, glasul dispare .
                         
                                          
Dragii mei, am adus aici câteva Colinde care se cântă în mod special de Bobotează.
În Colindul Aghios, versurile sunt altfel decât în Citatul de mai sus, şi anume :
                Vino Ioane, acum cutează,
                Pe Mine de Mă botează....!
După cum vedeţi dragilor, şi Cerul cântă în ziua de Bobotează.
Astăzi în timp ce eram la Sfanta Biserica, la Slujba de Sfinţire a Apei, în curtea Bisericii, a avut loc o Mare Minune.
Când am iesit cu toţii din Sfanta Biserică, afara batea un vânt năpraznic, iar Cerul părea ca de ghiaţă.
Cum a început Părintele Slujba de Sfinţire a Apei, vântul a stat dragilor, iar un Soare alb-galbui,cu o strălucire orbitoare, a iesit din nori, si a luminat cu razele sale lungi si calde, Masa Sfanta de afara, pe care se afla Sfanta  Evanghelie, si Sfanta Cruce cu busuiocul.
Din clipa în care,Părintele a scufundat de 3 ori Sfanta Cruce in apa, cu tot cu busuioc, au mai trecut doar 2 minute, şi Soarele a disparut, iar vântul năpraznic a reînceput.   
Trebuia sa tinem de faţa de masă, ca să nu o zboare vântul.
Asadar dragii mei, DUMNEZEU ne-a trimis noua ,Soare cald şi luminos, pe tot parcursul Sfintei Slujbe de Sfinţire  a Apei.
Minunile există ,dragii mei! Trebuie doar să credem în ele, si să le vedem în jurul nostru.
                          Cu dragoste, Maria.  

  1. www.trilulilu.ro/muzica-colinde/aghiosul-aghios-1
    UN COLIND /*]]>*/ Muzică; Film ... Trilulilu #Muzica #colinde > Aghiosul, Aghios #31 Aghiosul, Aghios ...
    Un alt colind de la Boboteaza este si "Aghiosul, Aghios".

    Aghiosul, Aghios,
    Trecu Nasterea lui Hristos,
    Toti sa ne inchinam,
    La Iordan sa alergam.
    Caci Iordan e rau frumos,
    Acolo vine Hristos
    Apele sa le sfinteasca
    Pe noi sa ne mantuiasca.
    Sfantul Ioan cuteaza
    Pe Domnul ni-L boteaza
    Duhul Sfant de la cer zboara
    Ca un porumbel se coboara.
    Atunci cerul s-a deschis
    Glasul Tatalui a zis:
    "Iata Fiul Meu iubit,
    In care-am binevoit!"

    1. felicit.eu  › Sarbatori de iarna
      Colind de Boboteaza “Aghiosul, Aghios ... Atunci Ion a cutezat . ... Colind de boboteaza “Colindul Bobotezei ...

Un comentariu:

  1. Asa s-a intamplat si la Constanta pe malul marii langa Cazino,pe timpul Slujbei de Sfintire a Apei a iesit soarele si ne-am incalzit iar dupa a intrat in nori.Eugen

    RăspundețiȘtergere