miercuri, 28 ianuarie 2015

UN CUTREMUR INTENS , SAU UN VULCAN CARE VA ERUPE , ÎN MOD CU TOTUL NEASTEPTAT ?

                                                27  Ianuarie 2015, ora 23,55 !

                                            Dragii mei, 

Doar ce am terminat de scris la articolul anterior, căci în următorul minut s-a petrecut altceva.
Desi eram in faţa calculatorului, totusi nu eram ,in acea clipă.
În următoarea clipă dragilor ,  nu mai eram la calculator, ci sub Cerul liber, spre Sud -Vest ,lângă un perete mai înalt ca mine, perete ce arăta ca o  stâncă.
Aşa ca în pozele de mai jos:

                                         Harta zonala Muntii Piatra Craiului – Carpatii Meridionali                                                                                       Description Piatra Craiului Mountains -a.jpg  ..

Brusc a început un CUTREMUR  ameţitor.
Peretele din piatra, stânca  pietroasa, a  început a se clătina tare, asa cum se misca valurile  Mării  Negre.
Era chiar ameţitoare, miscarea muntelui de piatră. 

Dragii mei, eu nu stiu unde anume va avea loc acest Cutremur care va clatina si stâncile de piatra, dar cu siguranţă din nefericire vom auzi de el.
Ceea ce stiu dragii mei, fără nicio îndoială, este faptul că, ROMÂNIA este ocolită de CUTREMURE devastatoare, si de tot ce inseamna cu adevărat Dezastre .   
             Nu spun că nu vor fi Cutremure si in ROMÂNIA, care ne vor cutremura la propriu . Vor avea loc astfel de Cutremure, în ŢARA noastra.
Dar acestea, nu vor fi atât de mari, încât să fie pierderi de vieţi omenesti. 
Acest Cutremur ,pe care l-am văzut si l-am trait eu cu sufletul ,in această noapte , cutremura  muntele de piatra.
Ca o platforma de piatra la orizontal ,arăta ceea ce am văzut. 
Dragii mei, poate fi vorba si de vreun VULCAN care se va trezi brusc, si va clătina vârful muntelui stâncos !
Vom trai si vom vedea.
 Sa nu va temeti dragii mei, nici de Cutremure si nici de oameni. Ci numai de DUMNEZEU, ca sa nu-L mâniem cu faptele  noastre ,mai puţin placute ,si mai putin bune.   
Daca respectam si implinim PORUNCILE  DOMNULUI, nu avem a ce ne teme !
                                     Cu dragoste, Maria.          

9 comentarii:

  1. Simt niste vibratii de ieri, ne asteptam la vreun cutremur in Vrancea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Până acum dragii mei, nu am primit niciun MESAJ referitor la vreun CUTREMUR MARE , in VRANCEA.
      Ceea ce cred eu, ca este f bine. Pentru ca mi s-ar spune daca ar urma un CUTREMUR intens in VRANCEA. Cu dragoste, Maria

      Ștergere
  2. http://saraca.orthodoxphotos.com/biblioteca/sfantul_ignatie_briancianinov-despre_inselare.htm

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria,esti singura noastra speranta ca in caz de cutremur mai accentuat in Vrancea ne vei informa pe noi,fanii acestui blog,Iti multumim anticipat!Cu mult drag si stima deosebita pentru tot ce faci pentru noi,pacatosii,robii Lui Dumnezeu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poti sa fii sigura draga mea, ca daca voi afla de un asemenea CUTREMUR, care sa mi se spuna ca ar urma in VRANCEA, voi scrie.
    Cu dragoste, Maria.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu cred ca aceasta multitudine de cutremure mici, in Vrancea,se va opri aici.Cu siguranta va urma unul mai marisor.
    Cat despre semnale...dvs.ati primit ceva mesaje si legate de Vrancea,de un cutremur la noi in tara,in ultima luna chiar.Ca nu s-au implinit inca, e alta treaba.Va urma...(Baba Vrancea ,,coace" la foc mic)

    RăspundețiȘtergere
  6. Iminenta unui cutremur se apropie, aproape toate cutremurele le-am simtit dinainte cu cateva ore si simt cand va veni urmatorul. Doamnei Maria i se arata prin viziuni si tot ce vede scrie pe acest blog in vederea pregatirii noastre sufletesti .Unele mesaje inca nu s-au implinit dar nu trebuie sa stam cu frica asteptand sa se produca ci timpul care ne este dat la dispozitie este pentru a ne ruga ,a cere protectie Ierarhiei Ingeresti sa ne fereasca de tot raul ce va veni.Asa vom scapa de toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok
    Sunt total de acord cu ce spuneti dvs.
    Si daca tot aveti acest simt dezvoltat,de ce nu ne comunicati si noua ? Scrieti aici ce si cand simtiti ca vine un cutremur,cu siguranta ca d-na Maria nu s-ar supara.
    Ar exista un feedback in comunicare,ar fi interesant.

    RăspundețiȘtergere
  8. Un posibil vulcan trezit ar fii Etna din Italia...Uitati va pe pagina Severe Whather Europe ..mai exista si altii in lume destui ce s au reactivat.

    RăspundețiȘtergere