vineri, 23 ianuarie 2015

BENZINA SI MOTORINA , ÎN CURS DE DISPARIŢIE ?

                                       11 Ianuarie 2015,ora 7,38 dimineaţa !

                                                                   Dragii mei, 

Mă pregăteam să merg la Sfanta Biserică , şi în timp ce mă îmbrăcam ,văd  ca şi când , aş fi avut un al 3lea ochi în stânga mea, văd spre Sud - Vest, un Peco la marginea unei străzi, pe care ,circulatia era foarte intensă.
Cum mergem spre Nord, PECO era pe partea stângă.
                            

În faţa  Staţiei de benzină dragii mei, apare O  CISTERNĂ, care ar fi trebuit să aprovizioneze acel PECO , cu benzină sau motorină.
                    
                                        
O forţă nevăzută , taie pe lung Cisterna la partea de jos ,si astfel văd cum acea Cisternă, este întoarsă  pe toate părţile de acea forţă  nevăzută, care scutura pur si simplu CISTERNA.
Şi ca să fiu convinsă ,că nici măcar umedă nu era CISTERNA la interior, forţa nevăzută, învârte Cisterna goala si secţionată pe mijloc, şi astfel vedeam cum că, în interior CISTERNA era uscată, uscată; ba mai mult, era ruginită de când nu mai fusese în ea combustibil. 
Peco -ul era pustiu, iar CISTERNA  la interior ,era uscată, de goală ce era.
Dragii mei, să urmeze oare ,o Criză a benzinei si a motorinei?    
Aştept cu drag şi părerile voastre !
                                          Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu