miercuri, 14 ianuarie 2015

DOAMNE ! STRIGAT - AM CĂTRE TINE , DOAMNE !

                               13 - 14  Octombrie 2006 ,ora 1,36 noaptea !

                                                                  Dragii mei, 

La această oră ,eu încă mă rugam la Bunul Dumnezeu si la Măicuţa Domnului, singură fiind în camera mea.
Şi iată dragilor cum în timpul Rugaciunii mele, aud glas, care striga si se roagă aşa :

                      "Auzi-mă  Doamne !
                  Doamne, strigat-am către Tine, 
                 Auzi-mă ! Auzi-mă Doamne !
                Întreg teritoriu....!"
                      
   
Iar glasul se opreste dragilor, dar un altul continuă aşa :

                  "Răsărit-a Lumii,
               Lumina  cunoştinţei ,
             Şi dintr-însa ,Iadul  s-a vărsat .
            Cum şezi aici, 
            Aşa cum şezi aici, stai şi-n viitor.  
   
După care, glasul se opreste dragii mei.     
Si noi fratilor, să strigam către Dumnezeu, ca sa ne ocrotească si sa ne curăţe sufletul de toate păcatele.
Rugaciunea dragii mei, spusă cu inima nu numai cu buzele, ajunge la Bunul Dumnezeu, chiar în acea clipă în care ne rugăm.
Eu chiar am văzut pe Dumnezeu Tatăl, într-o noapte când mă rugam, L-am văzut pe Dumnezeu TATĂL, acolo Sus pe Tronul Său, cum şi-a aplecat urechea dreaptă spre mine, a pus mâna pâlnie la urechea Sa.
Iar cuvintele mele dragii mei, urcau la urechea Tatălui Ceresc, sub formă de cerculeţe stralucitoare, precum roua dimineţii ; sau precum bulele din apa minerala. Asa urca Rugaciunea mea, si intra prin căusul palmei Sale, făcut pâlnie după ureche, si ajungeau in urechea Tatălui Ceresc.
Era uluitor ceea ce vedeam. Am plâns de bucurie si fericire, in aceasta noapte traind si vâzând această Mare si uimitoare Minune !
Să strigăm către Domnul nostru Iisus  Hristos, sa strigăm către Maica Domnului, si sa ne rugam fraţilor ,ca să fim ocrotiti de toată nevoia, necazul si suspinarea. 
Şi să fim încredinţaţi că, Rugaciunea noastra ne este auzită, iar după Voia  Tatălui Ceresc , ni se va da nouă, si nu după voia noastra.
                                 Cu dragoste, Maria.                                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu