sâmbătă, 17 ianuarie 2015

TRĂIM BUCURIA , VENIRII LUI IISUS PE PĂMÂNT !

                                                                10 Ianuarie 2015, ora 15,05 !

                                                                        Dragii mei, 

Trăim cu toţii ,Bucuria venirii Lui  Iisus  Hristos , pe Pământ !
În această după amiază de sâmbătă 10 ianuarie 2015, în timp ce scriam aici pe Blog, aud dragilor, un glas care lăuda pe Dumnezeu, spunând aşa :

           "Doamne !
           Câtă Înţelepciune!
           Cu Puterea Înţelepciunii,
                       este Înţelepciunea Ta.
           Iată, Adevărul ai iubit !
 După care, aud dragii mei, glasul Mântuitorului, care zice aşa :
               Iată !
          Adevărul am vestit vouă !"  
  
Clipă în care, glasul se opreste ,si-L văd pe Mântuitorul Iisus  Hristos ,strălucind de Lumină albă, orbitor de stralucitoare, pe Cerul senin ca de oglindă.
                     ... priveghere şi rugăciunea lui iisus permite mi totuşi o întrebare
Şi aud din nou un alt glas ,care se întreabă aşa :

                    "Cum mergem, ca să depăşim toate...?

Iar răspunsul dragii mei, a venit promt de la un glas de sus, care spune cu fermă convingere :
                   "Domnul a făcut toate, întru România de astăzi !
                  Se cunoaste ,trei  Istorii !
    Trăim Bucuria , Venirii Lui Iisus  pe Pământ !"

Iar aici fratilor, totul se termină şi eu rămân uimită de toate câte am auzit şi am văzut.  
                  
                                     iisus de paste iisus paste isus
Am scris adesea fratilor, cum că Iisus Hristos va veni pentru a doua oară pe Pământ, în România noastra. 
Ţara noastră dragii mei, este cu adevărat viitorul al doilea Ierusalim.
Şi trebuie fraţilor, ca să credeţi în această a doua venire a Mântuitorului în România Ţara Sfântă ,aleasă de Iisus Hristos , ca să judece viii şi morţii.  
Lumea întreagă dragii mei, va afla de România viitorului al doilea Ierusalim ,în care bate inima Gradinii Maicii Lui Dumnezeu .
                           
                                                      ... px 18 13 kb descarcari 832 descarca pe calculator fa click pe link
Fraţilor, să pregătim şi inima noastra ca să bată mai întâi, pentru Iisus  Hristos si Maica Domnului,apoi pentru cei dragi,precum şi sufletul nostru ,care să stralucească de Lumina Învierii Domnului, prin săvârşirea de fapte bune, şi prin mărturisirea păcatelor noastre, la Preotul duhovnic. După care ,să ne  învrednicim  a ne  împărtăşi, cu Prea Scump si Prea Sfânt, Trup şi Sângele Domnului, ca să ne fie spre  iertarea  păcatelor noastre , si mântuirea sufletului.
                                   
Astfel dragilor , trebuie să ne pregătim pentru a Doua Venire a Domnului şi Mântuitorului nostru Iisus Hristos,cu bucurie si cu dragoste infinită. 
                          Cu dragoste, Maria. 


                       

5 comentarii:

  1. Buna dimineata d-na Maria!
    Acest tip de mesaje ar trebui sa umple inimile tuturor romanilor cu: optimism, bunatate, dragoste. Din pacate majoritatea (oamenilor, nu numai a romanilor) suntem prinsi in lanturile grele create prin exploatarea omului de catre om. Datorita problemelor de ordin material (serviciu, rate la banca, etc.) uitam sa alocam timp si comunicarii noastre cu Dumnezeu. De aceea va multumesc inca o data ca ne dati cate "un imbold" din cand in cand cu aceste frumoase mesaje.
    PS: Faptul ca primiti din ce in ce mai des astfel de mesaje, ar trebui sa ne bucure, nu?! Insemna ca momentul este foarte aproape.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata ! Asa este! Suntem prinsi în agonoiseala de fiecare zi, si uitam cât de minunata este viaţa trăită întru Hristos si cu Hristos!
      DA! Momentul se apropie cu pasi repezi ! Cu drag, Maria.

      Ștergere
  2. Cata bucurie mi-a transmis acest mesaj de dimineata.Tot mai intens ne gandim eu si familia mea la revenirea lui Iisus Hristos pe norii cerului.Noi toti ii pregatim venirea si o asteptam cu bucurie! Si asta trebuie sa o faca si restul Romaniei..

    RăspundețiȘtergere
  3. Cata bucurie mi-a transmis acest mesaj de dimineata.Tot mai intens ne gandim eu si familia mea la revenirea lui Iisus Hristos pe norii cerului.Noi toti ii pregatim venirea si o asteptam cu bucurie! Si asta trebuie sa o faca si restul Romaniei..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur din tot sufletul, că am putut transmite bucurie dumnezeiasca, pentru tine si pentru multi dintre cititorii Blogului. Nu cu puterea mea fac aceasta, ci numai cu Puterea si cu Voia Lui Dumnezeu şi a Maicii Domnului.
      VENIREA LUI IISUS HRISTOS, este foarte aproape ! Sa fim pregatiti sufleteste ,de aceasta MARE SI UIMITOARE MINUNE, care se va petrece în ROMÂNIA !

      Ștergere