duminică, 4 ianuarie 2015

HARTA ROMÂNIEI , PE UN CER GRI LUCIOS !


                                          Noapte de  3  Ianuarie  2015, ora 23,40 !

                                                                      Dragii mei, 
În această noapte, în timp ce scriam aici pe Blog, deşi eram cu ochii în monitor, văd ca şi cum aş fi avut un ochi în creştet ,văd CERUL !
Era un Cer neobişnuit dragilor ; un Cer gri lucios ca de marmoră gri.
Iar pe un astfel de Cer dragilor, erau precum stelele ,una după alta ,HARTA  ROMÂNIEI !
 

                                  Harta Romaniei Contur..

Dragii mei, pe un Cer ca din marmoră gri şi lucioasa, stateau una după alta ,mai multe HĂRŢI  ale României, doar conturul negru al Hărţii. Toate erau negre ,si toate pe Cerul ca din marmora gri.
Dragii mei, eu nu stiu ce înseamnă acestea ,dar cu siguranţă au o importanţă deosebită.
Vom afla împreună dragii mei, la momentul când DUMNEZEU  voieste.
                                  Cu dragoste, Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu