marți, 27 ianuarie 2015

O ŞEDINŢĂ EXTREM DE MARE !

                              27  Ianuarie 2015, ora 22,10 !

                                                                       Dragii mei, 

În această seară ,în timp ce scriam aici pe Blog, văd spre Est, desi eram cu ochii în monitor, văd în spatele meu, O  SALĂ  mare , extrem de mare, în care se ţine O  ŞEDINŢĂ !
Sus ca si pe Scena, stateau pe scaune conducătorii, si ei foarte multi, de ordinul sutelor.
Mai jos, se află  Poporul  !
Asa cum stau frunzele pe jos toamna când cad din copaci, tot asa de mare era Mulţimea de oameni.
Aud un glas, care spune:

                     "Şedinţă !
Iar eu gândesc în sinea mea:
                         Ce mare !
Iar glasul spune din nou :
                       Extrem de mare !"

Şi văd dragii mei, cum Conducatorii care erau de ordinul sutelor, precum si Poporul, care era câtă frunză si câtă iarbă, aplaudă necontenit, precum aplaudam noi în mod forţat ,pe timpul lui Ceausescu.
Dragilor, unde va fi aceasta ŞEDINŢĂ  extrem de mare, si când, si ce va insemna ea pentru Omenire, eu nu stiu a vă spune.
Dar nu prevesteste nimic bun , pentru oamenii de rând.  
                       Cu dragoste, Maria.          

Un comentariu:

  1. nu cumva sa fie al 8 sinod si ultimu l; .findca e inceputul antihristului

    RăspundețiȘtergere